Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№83 Күні:10.12.2018ж Мұғалімніңаты-жөні:Исабаева К.Н. Сынып: 3 Бөлім Сәулет өнері Тақырыбы «Мақтанышым – Астанам» Е. Өтетілеуұлы Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.3.3.1 –Шығармашылықжұмыстардытүрліформадаұсыну. 3.2.9.1 шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру; 3.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу. Сабақ мақсаты Күтілетіннәтиже: Барлық оқушылар: өлеңнің мазмұнын түсінеді; шығарманың тақырыбын шығармашылықсуретпен ұсынады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды, шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден ақпарат таба алады, өлеңді мәнерлеп оқи алады; Кейбір оқушылар: шығарманы сценарий бойынша түрлі формада ұсынады. Бағалау критерийлері • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлеңбойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді. Құндылық Сәулет өнерін бағалау арқылы мақсатқа жету. Құндылықтарды қалыптастыру топта жұмыс істеу ережелерін орнату, қабілеті төменірек оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады Пәнаралық байланыстар Сурет бойынша мәтін құрастырып жазу барысында қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады. Астана тарихын әңгімелеуде дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Көркем еңбек ғимараттарды қағаздан құрастыру АКТ-ны қолдану дағдылары Интербелсенді тақта Алдыңғы білім Оқушылар 2-сыныпта «Менің туған өлкем» ортақ тақырыптың аясында бірнеше тақырыптарды қарастырған болатын. Оқушылар Астана туралы біледі. Ү й тапсырмасы Керемет күмбез Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 1.«Тұжырымдамалық карта»әдісі арқылы үй жұмысын сұрау / әр топқа беру/ Туған жері Түркістан Оқыған жері Иран Ясауи аталу себебі, Ясы жеріне қоныс тебуі Күмбез туралы мәлімт Ақсақ Темір оның басына теңдесі жоқ биіктігі 37 м-ден асатын күмбез салдырады. Кесене туралы сенің ойың Ұлы адамға құрмет белгісі ретінде күмбезді кесене салынады. 2. «Қазақстанда тағы қандай сәулетті ғиматарттар бар?» Сабақтың ортасы. Мағынаны ажырату. 1-топ: «Есіл», 2-топ: «ЭКСПО шары», 3-топ: «Ақмола», 4-топ: «Бәйтерек» Ой қозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру. Білу. 1-тапсырма. (МК, Ж, ОТ) «Жалғастыр...» әдісі бойынша берілген дыбыстардан басталатын сөйлемдер ойластырып жазады. Астанаға қатысты берілген дыбыстардан басталатын сөйлемдер ойластыру.-Ұжымдық жұмыс Үлгі: оқушылардың жуық жауаптары А- алып- Ханшатыр С- символы- Бәйтерек Т- тұғырлы- Туы А-асқақтаған- Әнұраны Н-нұр шашқан- Қазақ елі монументі А- арман қала- Астана Саралау: қабілеті төмен оқушылар мен қабілеті жоғары оқушылар бірлесе жұмыс жасап, өз идеяларын айтуға үйренеді. (Б) «смайликтер» әдісі арқылы бағалау Тақырыпты болжау.«Болжау» стратегиясы бойынша анықтау Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін / мақсатын/шығарту. Түсіну. Оқылым. 2-тапсырма. Өлеңге сай ырғақ таңдап алып, оқы. Оқи отырып, шығарманың негізгі ойын, топтық жұмыс арқылы, «ашық» сұрақтар арқылы шығарманың идеясын анықтайды. Топтық жұмыс Әр топ өзіне берілген шумақтың мағынасын ашады. Сұрақтар қояды- мағынасын ашатын 1. Арқаны бойлай Есіл жағасында орналасқан қала? 2. Ашық аспан астында күн санап қала қалай өзгеріп келеді, жаңа ғимараттарды атай аласың ба? 3. Қаланы көркейткен зергерлер қай жақтардан келген? 4. Ақын неге Астананы алып көрмеге теңеді ? Осы ретпен сұрақтарға жауап алынады, болжамымен салыстырылады. Өлеңді қайта шолып оқуға уақыт беріледі. Түсініксіз сөздермен жұмыс жүргізіледі. Астана - арман қала. - iTube - Qazaqstan бейнебаянды тамашалап, өлең мазмұнымен салыстырады. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі. (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау. • өлеңді қатесіз, мәнерлеп оқиды; • өлең бойынша сұрақтарға жауап береді; • өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды; • өлең мазмұнына сәйкес мәліметтер табады; • ақпаратты сызбаға түсіреді өзім қорытамын Қолдану. Топтық жұмыс. 3-тапсырма. Оқулықтағы мәліметтерге сүйеніп, автор туралы әңгімеле. 6-тапсырма. Өзің тұрған өлкенің көрікті жерлері туралы әңгімеле. Бағалау критерийі. Бағалау. БК бойынша бағаланады. Жұптық жұмыс. Жұптастыру. 4-тапсырма. Кестемен жұмыс. Өлең жолдары Мысалдар 1. Қызу еңбек қайнаған, ? Алып құрылыс айналам. 2. Астана –алып көрмесі, ? Әсем сәулет өнері. Бағалау критерийі: Шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсына алады. Бағалау: БК бойынша бағаланады. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады. Топтық жұмыс. Топқа бөлу. 7-тапсырма. «Астана тарихы» тақырыбында дерек- көздерден (кітап, ғаламторт.б.) мәліметтер жинастыр. Сызба бойынша жаз Бұрынғы атауы Қай жылы Бәйтеректің биіктігі Қай өзеннің Астана атанды? Қанша метр? жағалауында орналасқан? Ақмола 1998 жылы 6 мамыр күні Президент Жарлығымен Ақмола қаласының аты Астана болып аталды 105 м Есіл Ойтолғау Жазылым. ҚБ ретінде: 5-тапсырма. Суреттерге зер сал. Суреттер бойынша «Көрікті Астанам» тақырыбына мәтін құрастырып, сурет түрінде ұсын. Астанаға айтар тілегіңді жаз (8–10 сөйлем). Бағалау критерийі. Шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсына алады. Бағалау. БК бойынша бағаланады. Үйтапсырмасы. ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма. Оқулықта Астананың суреттері берілген, Астанамызға қандай өзгерістер енгізер едің? Қандай ерекше ғимарат салар едің? Сипаттап айт Кері байланыс. Ауызша. Рефлексия. «Отшашу» Өлеңді мәнерлеп оқу. №6 тапсырманы орындау Источник: http://литературное чтение | |
Просмотров: 614 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|