Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Пән: Әдебиеттік оқу Күні:13.12.19ж. Сынып:3 Мектеп:«№25 ЖОББМ»КММ Мұғалімнің аты-жөні: Атамбаева Назгүл Социалқызы Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы Жер астында қала бар Алтын мүйізді киік Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме 3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Барлық оқушылар: кейіпкерге мінездеме береді. Көптеген оқушылар: мәтіннен кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды және бағалайды. Кейбір оқушылар: кейіпкердің іс – әрекетіне, мінез-құлқының өзгеру себептерін бағалайды, өз ойын көркем –бейнелі сөздерді қолданып жеткізеді, мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, ортасы, соңы) ажыратады. Бағалау критерийлері: Тақырыпқа қатысты өз ойын білдіреді. Мәтінге жоспар құра алады. Құндылықтарды дарыту Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым- қатынас жасау қабілеті; жауапкершілік; өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауды үйренеді. Пәнаралық байланыстар Қазақ тілі, дүниетану, көркем еңбек АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтадан таныстырылымды көрсету. Бастапқы білім Ұ = ұжымдық жұмыс ОТ = оқушы тәжірибесі Т = топтық жұмыс МК = мұғалім көрсетілімі ЖЖ = жұптық жұмыс ҚБ = қалыптастырушы Ө = өзіндік жұмыс Сабақ барысы Сабақтың Жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы (8 мин) - Балалар,бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық. «Сиқырлы шам» тренинг Мақсаты:мұғалім әр топқа барып сәттілік тілейді. Топқа бөлу. Алтын адам , Бәйтерек, күмбез,кесене. Топ басшысын сайлайды. «Жокей мен ат» (ЖЖ)» әдісі бойынша үй жұмысын тексеремін. Сөз бен оның мағынасын сәйкестендіру. Сабақтың ортасы 5 мин 8 мин 5 мин 2 мин 2 мин 2 мин 1-тапсырма (МК, ОТ, Ұ) «Ой бұлты» әдісіне сүйеніп тақырыпқа қатысты ойды жоғалтып алмай, «Жер астында қала болуы мүмкін бе?» сұрағына ұжымда бірлесе жауап беру арқылы тақырыпқа болжам жасайды. «Өз болжамына сәйкес жерасты қаласында не болуы мүмкін?» сызбасын салып, әңгімелеп береді. Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Қарасөзбен өз ойын жеткізуде кейбір топтарға мұғалім қолдау көрсетеді. (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды 2-тапсырма «Әдеби шеңбер» әдісі бойынша ертегі мазмұнымен оқып танысады. Топтың бірінші мүшесі: Талқы себепшісі Топ талқылайтын ертегі туралы 3 немесе 4 сұрақ құрастырады. Бұл сұрақтарда ертегінің түрлі бөліктері мен басты тақырыбы қамтылуын қадағалау керек. Құрылған сұрақтар талқыға және сараптамаға себеп болатын ашық сұрақ болуы тиіс. Талдау кезінде жеңіл болу үшін осы сұрақтарға жауаптарын жазады. Ертегіні түсіне отыра 3-4 сұрақ құрастырады, сұрақтар ертегінің мазмұнын сай құрылады. Құрастырған сұрақтарын басқа топтарға қояды. Үлгі: Бұлдырмерген нені байқады, оның іс-әрекеті қандай болды? Ойыңды дәлелде Бұлдырмергеннің іс-әрекетіне қандай баға берер едің? Бұлдырмергеннің орнында сен болсаң, не істер едің? Топтың екінші мүшесі: - Белгілеуші Ертегіге көз жүгіртіп, ертегінің жалпы тақырыбы мен маңызына қатысты 3 немесе 4 маңызды бөліктерін белгілейді. Кейіпкерді анықтайды, мінездеме береді Топтың үшінші мүшесі: Байланыстырушы Ертегі мен шынайы өмір арасындағы 2 немесе 3 байланысты анықтайды. Бұл оқиғаларға өзінің жеке өмірінен, мектепте болып жатқан іс-шаралардан, басқа адамдар өмірінен, күнделікті жаңалық тақырыптарынан немесе тіпті теледидар бағдарламаларынан алынған оқиғалар жатуы мүмкін. Оларды тізіп жазады, тобымен пікір алмасады және сынып алдында жұмысын қорғайды. Топтың төртінші мүшесі: Қорытындылаушы "Шың" әдісі арқылы ертегінің мазмұнын қорытындылайды. Ертегі композициясына тоқталады және ертегінің бөліктеріне ат қояды. Ертегінің құрылымдық бөліктерін (басы, ортасы, соңы) ажыратып кестеге жазады. (ҚБ ) Дескриптор -кейіпкерге мінездеме береді; -мәтіннен кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды және бағалайды; -мәтінді құрылымдық бөліктерге (басы, ортасы, соңы) бөледі; -мәтіннің әр бөлігіне ат қояды. «Балдырған бала» әдісі сергіту сәті Біз бесеуміз, бесеуміз. Бес тармақты жұлдызбыз. Біз бесеуміз, бесеуміз Ақ қалпақты құндызбыз. Аяғымыз қайда екен, Тез қозғалсақ пайда екен. Бiзден биiк секiрер Мықты жандар бар ма екен? «Бірлесіп жазу» әдісі арқылы мәтінге сүйеніп немесе суретке қарап Бұлдырмергенге мінездеме жазады. Киімі- Аңшылығы- Батырлығы- Халқына құрметі- Саралау: Жұбының жұмысын бағалау арқылы әр оқушы жұмысында нені жақсарту керектігін анықтайды. (Б) «Бір- бірін бағалау» ...... Сабақтың соңы 8 мин 2 мин «Оқиға картасы» әдісі (ТЖ) Авторы, шығарманың аты Басты кейіпкерлер Оқиға орны Оқиға Жағдаят, мәселе Шешім Негізгі ой Кері байланыс: «Оқулықтар» әдісі. -Сабақты толық ұққан бала оқулыққа жабыстырыңыз. - Сабақты орташа ұққан бала оқулықтар суретіне жабыстырыңыздар. - Сабақты ұқпаған бала қоқысқа жабыстырыңыз Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы « «Бас бармақ», «Шапалақ» Кері байланыс: «Оқулықтар» әдісі. Оқу құралдары мен жұмыс жасау қауіпсіздігін сақтауды ескерту Сергіту сәті «Балдырған бала» | |
Просмотров: 617 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|