Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Майқайың кенті, №1 Майқайың жалпы орта білім беру мектебі ІІ деңгей мұғалімі: Сулейменова Гульмайдан Толеутаевна Коучинг сессиясының қысқа мерзімді жоспары Сессия тақырыбы:Сын тұрғысынан ойлаудың құралдарын сабақта пайдаланудың тиімді жолдары Сілтеме:Интернет желісі Мақсаты:Коучинг қатысушыларына сын тұрғысынан ойлауды үйрету стратегиясының түрлерімен таныстыру, сабақ жоспарында тиімді қолдануға тәрбиелеу Оқыту нәтижесі:Сын тұрғысынан ойлауды үйрету стратегиясын тәжірибеде қолдану Сабақта қолданылатын материалдар:Үлестірмелі материалдар, А4 қағазы, стикер, АКТ, флипчарттар, маркерлер, бейне фильмдер, таныстырылымдар Сессия барысы: Коучтың іс-әрекеті "Оның есесіне " тренингі сұрақтарға жауап бере отырып, топтарға бөліну Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар тарату. -Мен бәліш пісіре алаймаймын, оның есесіне... -Мен шаршадым, оның есесіне .... Мен жақсы билей алмаймын, оның есесіне ... Білу «Жарық құмыра» «Жарық құмыра» туралы бейнекөрініс көрсету Сабақ жоспарына жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу керек? Қандай әдістер тиімді? Әр топқа тапсырма І топ:Құмырадағы сызатты адам бойындағы кемшілікпен байланыстыруға бола ма? ІІ топ:Сызаты бар құмыра туралы ойыңыз қандай? ІІІ топ:Ол жөндеуге келе ме? Қалай? Іс-әрекет үстіндегі толғаныс Синектің НЕГЕ, ҚАЛАЙ? НЕ? Конустық метафрасына құрылды. 1.НЕГЕ барлық оқушылардың білім сапасы бірдей емес? 2.ҚАЛАЙ көмектесуге болады? 3.НЕ істеу керек? Түсіну Сын тұрғысынан ойлаудың стратегияларын әр топқа беру «Менің атым Қожа» бейнекөрініс ҚАҚ (Қосу-Алу-Қызық) Сын тұрғысынан ойлаудың стратегияларын топқа салады «ФИШБОУН» ТӘСІЛІ Мәселе Себебі Қорытынд Дәлел Карусель. Топтық жұмыс. Проблемалық сұрақтар немесе топтар санына қатысты тапсырмалар. Әркім өз шешімін жазады және шеңбер бойынша ары қарай береді ҚАҚ (Қосу –Алу –Қызық) «Қосу»(+) «Не жақсы?» сұрағына жауап бере алатын деректерді жазамыз «Алу» (-) «Мұның несі жаман?» сұрағына жауап бере алатын ойлар «?» - Оқушыны қызықтыратын әр түрлі деректер мен ойларды жазуға арналады «Мұның несі қызық?» Қолдану Стратегия түрлерін сабақ жоспарына салғызу Стратегиялар: Блиц кездесу Константинополь Құпия зат Лездеме Конверт сұрақ Детальдарын қосу Жадыны дамытуға арналған тапсырмалар Блум түймедағы Мұғалімдердің алдына стратегияларды ұсына отырып, сабақ жоспарларына салғызу І топ: Блиц кездесу Константинополь ІІ топ: Құпия зат Лездеме ІІІ топ:Конверт сұрақ Детальдарын қосу Блум түймедағы Сергіту сәті «Мен қандаймын» Талдау «Писатели свободы» фильмінен үзінді «Писатели свободы» фильмі көрінісінен үзінді көрсету, талдау Мұғалімнің қолданған әдіс-тәсілдері қандай? Осы әдіс-тәсілді біздің Қазақстанда қолдануға келе ме? Өзіңнің мамандығың үшін өз қаражатыңды, өміріңді құрбандыққа салар ма едің? Жинақтау Әр топты әр түрлі кері байланыс жасау І топ:«Тұс-тұстан (айқыш-ұйқыш)» тәсілі ІІ топ: Кері байланыс парағын ұсыну ІІІ топ: Кері байланыс парағын ұсыну Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» Мұғалімдердің бірін-бірі бағалауы Источник: http://collegy.ucoz.ru/publ/0-0-0-0-1 | |
Просмотров: 1641 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|