Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Қазақ тілі Тақырыбы: Астанаға саяхат. Қайталау сабағы. Білімділік мақсаты: оқушылардың қала бойынша алған білімдерін пысықтап, тілдік қорын кеңейтіп, өз ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімдерін адам өмірі үшін қажетті екенін түсіндіріп , пайдалана білуге үйрету. Түзете – дамытушылық: оқушыларға сұрақ қою арқылы есте сақтауын, естуін, зейінін, логикалық ойлауын, қолдарының ұсақ моторикасын дамыта отырып, оқушылардың қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуларын қадағалау. Тәрбиелік: отанға, туған жерге, қалаға деген сүйіспеншілік сезімін арттыру және құрметтеу. Сабақтың түрі: саяхат сабағы. Көрнекілігі: тақырыпқа байланысты суреттер, сөздіктер,тапсырмалар,табличкалар. Әдіс –тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, талдау-жинақтау, түсіндіру. Сабақтың барысы: Кезеңдері Сабақтың барысы Әдіс- тәсілдері Ұйымдастыру. Балаларды отырғызу. Қонақтармен амандасу. Ұжыммен жұмыс Сұрақ- жауап Эран арқылы. Мұғалім: - Бүгін нешесі? - Сыныпта кім кезекші? - Сыныпта кім жоқ? - Казір қандай сабақ? - Қазақ тілі сабағында біз не істейміз? - Балалар хормен . Бүгін сабақта жазамыз, оқимыз, аударамыз, сұрақ қойып сұраққа жауап береміз Мұғалім. Балалар, ал енді маған сұрақ қойыңдар. 1оқушы- Мұғалім бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Мұғалім. өтілген «Астана қаласы» туралы қайталау сабағы. Мұғалім. Оқушылар сабақ саяхат түрінде өтеді. Мұғалім. Оқушылар кім Астана туралы өлең біледі? Саша Мен білемін ,өлең оқиды. Жаса, жаңа Астанам, Өркен жая бастаған! Болашақтың есігін Өз қолыңмен аш маған! Мұғалім:жарайсың Саша. Мұғалім:оқушылар Астана қаласының қандай әдемі, көрікті жерлері бар, кім біледі? Гүлжайна: мен білемін, сұраққа жауап береді. -Астана қаласында әдемі жерлер өте көп: Хан шатыр сауда орталығы, бәйтерек монументі,пирамида келісім сарайы, тәуелсіздік сарайы т.б. Сұхбаттасу әдісі Мұғалім. оқушыларды екіге бөледі. Оқушылар екі топқа бөлінеді. 4- оқушы басқа қаладан келген саяхатшылар.3- оқушы қаламен таныстырушы.1- оқушы автобус жүргізушісі. Іздендіру, сұрақ – жауап, ауыз - екі сөйлеу Мұғалім: оқушылар өткен сабақта қандай жаңа сөздер үйрендік? - Астана – столица,кешен- комплекс,зәулім- высотный, сәулет өнері – архитиктура, Ұлттық кітапхана- библиотека, қала келбеті –облик города, меймандос – гостеприимный, ғимарат – здание, бой көтерді – выстроились, аялдама –остановка. Мұғалім. тақтаға қаланы аралатушы гид және қалаға келген қонақтарды шақырады. Гид. Оқушыларды Астана картасымен баратын ғимараттардың атымен таныстырады. Мұғалім. Балалар, сендер Астананың көрікті жерлерін қаншалықты жақсы білгендеріңді саяхат соңында тексереміз. Ұжыммен жұмыс Сүрақ – жауап әдісі Жүргізуші. 1- аялдама Ұлттық кітапхана аялдамасы. Гид кітапхана туралы айтып түсіндіреді.Саяхатшылар кітапхана аялдамасында мынадай сендерге сұрақтар бар екен. 1. Астана қаласының бұрынғы атауы? 2. Астана нешінші жылы құрылды? 3. Астананың қандай әдемі жерлері бар? 4. Қаладағы ең биік ғимараттардың бірі? Топтық ойландыру Сөздік жұмыс Жүргізуші: 2-ші аялдама Думан аялдамасы. Думанға Астанаға қыдырып келген қонақтар және астана тұрғындары демалуға келеді. Балалар думан аялдамасының мыныдай тапсырмасы бар екен. Мыны сөздерді аударыңдар. Астана, қала, кешен, зәулім үйлер, қонақ үй, кітапхана, ғимарат, ескерткіш, сауда үйі, меймандос қала, қабатты үй, мәдениет,ықшамаудан, мұражай, саябақ, алаң, қойылым, сауда, темір жол, әсем қала. Мүғалім: жарайсыңдар,балалар Сұхбаттасу әдісі Жүргізуші: келесі Цирк аялдамасы. Таныстырады, әңгімелейді. цирк туралы диалог құрастырыңдар. Жанат: Катя сен циркте болдыңба? Лена: иә, мен циркте досыммен болдым. Жанат: циркте не көрдіңдер? Лена: циркте клоун, аю, түйе, піл көрдік. Жанат: клоундар не көрсетті? Лена: клоундар фокус көрсетті. Гид. өте жақсы, сендер бұл тапсырманы да дұрыс орындадыңдар. Аудару әдісі Жүргізуші: 3-аялдама Бәйтерек. Бәйтерек аялдамасының тапсырмасы. Сөзжұмбақты шешіңдер. Жүргізуші: соңғы аялдама әуежай. -Гид: әуежайға шетелден келетін қонақтар, саяхатшылар тік ұшақпен ұшып келеді. Астана қаласының әуежайы үлкен әрі әдемі. Қатемен жұмыс Мұғалім: Соңғы тапсырма.Сөздердің қатесін табыңдар. Байтерек бәйтерек ескерткеш ескерткіш әуежай ауежай жас кала жас қала есіл есил ғимарат гимарат зәулім зәулим Қатемен жұмыс Сабақты бекіту Мұғалім: сонымен сендердің қашалықты астана туралы білетіндеріңді көрдік. Сұрақ - жауап Енді мына сұрақтарға жауап беріңдер. Мұғалім. Қазақстан Республикасының президенті кім? 1-оқушы Қ.Р.президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Мұғалім. Қ.Р. астанасы қай қала? 2 -оқушы Қ.Р. астанасы Астана. Мұғалім. Астана қаласының қандай әдемі жерлері бар? 3 -оқушы Бәйтерек, думан, хан шатыр, пирамида, әуежай, цирк, сауда орталықтары, театр.спорт кешендері, ескерткіштер. Мұғалім: неге? 4 - оқушы Өйткені Астана Казақстан республикасының астанасы. Бас қала Үйге тапсырма: Астана, хан шатыр, кітапхана, цирк сөздеріне сөйлем құрастырып келу.мысалы: Маған Астана қаласы ұнайды. Оқушыларды бағалау Сабаққа белсене қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау. | |
Просмотров: 1468 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|