Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Қазақ тілі 8-сынып Күні : 6.02. 2014ж. Сабақ №66 Сабақтың тақырыбы «Таза бұлақ» әңгімесі Мақсаты Ы.Алтынсариннің «Таза бұлақ» әңгімесімен таныстыру, әңгімені талдау, мазмұнын баяндап, сөйлемді дұрыс құрап, өз бетінше әңгіме құрап үйрету. Судың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Сөйлеу мәдениетін дамыту.Суды қадірлеуге, үнемдеуге тәрбиелеу. Оқушылар үшін оқу нәтижелері Оқушылар тақырып бойынша әңгімелей біледі, сұрақтарды өзі құрастырып, дұрыс жауап бере алады.Сөйлемді дұрыс құраудың жолдарын игереді. Ыбырай Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы және «Таза бұлақ » әңгімесі туралы әңгімелей алады. Күтілетін нәтиже Ыбырай Алтынсариннің «Таза бұлақ» әңгімесін өз бетінше оқып, түсіне білуі тиіс. Сұрақтар құрастырып, сұрақтарға жауап беріп, мәтінді әңгімелеп, сөйлем құрай алуы тиіс. Әдіс - тәсілдер Миға шабуыл, ЖИГСО, деңгейлік тапсырма, жазу, сұрақ – жауап, талдау, «Ойлан, жұптас, талқыла», «Көңілді доп» ойыны Сілтеме Оқулық,ғаламтор ресурстары Ресурстар Маркер,флипчарт,стикерлер Сабақтың барысы Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс- әрекеті Ұйымдастыру кезеңі (5м) 1.Тірек сөздер арқылы топқа бөлемін. ( сөз табына қарай 3 топқа бөлемін) 1-топ – мөлдір, таза, салқын, мұздай 2-топ – саудагер,жолаушы, жігіт, молда 3-топ- кездесіпті, сөйлеседі, ішеді, айтады 2.Топқа бөлу. Балалар,қалай ойлайсыздар, біз неге осылай топқа бөліндік? Қолдарыңыздағы тірек сөздер нені білдіреді? 1-топтың тірек сөздерін айтқанда көзімізге не елестейді? 3 .Бейнесюжетті тамашалау. • Ненің дауысы естіледі? • Бұлақтың дауысы естіледі. • Бұлақтың суы қандай деп ойлайсыз? • Бұлақтың суы тап-таза, мөлдір болады. Өзінің сыныптасына ізгі тілек айту. Көңілдерің судай таза болсын! Ендеше бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар? Балалар,бүгін біз Ыбырай атамыздың «Таза бұлақ» әңгімесімен танысамыз. Тапсырмалар орындаймыз. Қай сөз табына жататынын табады. Сол сөз табының сұрақтарын қайталайды. Сөз табына қарай топтасады. Сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. Сұраққа жауап береді. Бейнесюжетті тамашалайды. Сұрақтарға жауап береді. Сыныптасына ізгі тілек айтады.(Көңілің судай таза болсын! Жолың ақ болсын! Бақытты бол!) Үй тапсырмасын сұрау (3м) 164-б. «Кел,балалар,оқылық!» өлеңін жаттау. Ыбырай Алтынсарин туралы әңгімелеу. 164-беттегі «Кел,балалар,оқылық!» өлеңін жаттау. Ыбырай Алтынсарин туралы сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақ 1.Қызығушылығын ояту 2.Мағынаны тану 1.Миға шабуыл. (2м) Ыбырай Алтынсарин кім болған? Ол қандай шығармалар жазған? Қандай өлеңдерін білесіңдер? Ыбырай Алтынсариннің «Таза бұлақ» әңгімесімен таныстыру. Мәтіннің мазмұнына сай суреттерді слайд арқылы көрсетемін. Мәтіннің мазмұнын қысқаша әңгімелеп айтып беремін. Топтық тапсырма. 2. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сѳздердің мағынасын түсіндіремін. Жолаушы - путник Қанған соң- напившись Саудагер- купец Ақыл -назидание Бара -бара – постепенно Кеңейіп – расширяется Бөтен – другое Мұрат – здесь:вывод Тынбай қызмет қыл – трудись неустанно Молда – духовный служитель Мағына – значение Жоғарырақ – здесь: шире и глубже Гөрі – здесь:чем Кім – кімге болса да даяр – служит всем Салқындату – оохлаждать Рақаттандырады – удовлетворяет Сусынын қандырады – утоляет жажду Ақы дәметпейді – не требует плату Ғибрат – здесь: совет Міндет етпе – не требуй откупа Көркем – красивый Жігіт –молодой человек Тазаланып тұрады – очищается Ынтық – здесь: обратить внимание людей на себя Көңіл – душа Бой –тело Сақта – береги 1-топ-165-беттегі, 2-топ-166- беттегі ,3-топ – 167- беттегі жаңа сөздердің мағынасын түсініп, олармен сөйлем құрату. Әр топ 5 минутта 5 сөйлемнен құрауы тиіс. (Басбармақ арқылы бағаланады) (5м) Ыбырай Алтынсарин туралы таныстырылым кѳрсетіледі.Балалар әдебиетінің атасы Ыбырай Алтынсариннің ѳмірі мен шығармашылығы туралы түсіндіремін. 3.ЖИГСО әдісі. Үш топ әңгіменің үш бөлігін оқиды да, бір-біріне айтып береді. (5м) 4. «Ойлан, жұптас, талқыла». Әңгіме бойынша бірігіп талқылау. Сұрақтарға жауап беру. (5м) Жолаушылар кімдер? Үш жолаушы бұлақ басынан қандай жазуды оқыды? Сіз қай жолаушының пікіріне қосыласыз? Үш жолаушы неге бірдей ойламады екен? Егер де сіз сол жолаушылардың орнында болсаңыз,бұлақ басындағы жазуды қалай түсіндірер едіңіз? 5. «Υздік топ» жарысы Топ ішінде өзіне ұнаған үзіндісінен қойылым ұйымдастырады. 6.Деңгейлік тапсырма. 1.Мәтіннен зат есімдер мен сын есімдерді теріп жазып,оларды сѳз құрамына қарай талдаңдар. 2. Мәтіннен етістіктерді теріп жазып,оларды сѳз құрамына қарай талдаңдар. 3.Мына сѳйлемдерге синтаксистік талдау жасаңдар. Бұл бұлақтың суы күн-түн тынбай ағып,тазаланып тұрғаны үшін ѳзіне ынтық қылады. (10м) 7. «Ыстық доп» ойыны. Әңгіме бойынша бір-біріне сұрақ қояды. (5м) 8.Қорытындылау. Адам қандай болуы керек? Ыбырай аталарың осы әңгімесі арқылы не айтпақ болды? 9.Рефлексия Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? Сізге бүгінгі сабақта не қызықты болды? Біз не істедік? Бүгінгі сабақтан не үйрендік? Бүгінгі сабақта не ұнады? 1.Сұрақтарға жауап береді. Тұңғыш ағартушы,тұңғыш хрестоматия авторы, мұғалімдер дайындады, тамаша педагог, дала жұлдызы, жазушы, қазақ даласына алғаш мектеп ашты. «Аурудан аяған күштірек», «Әке мен бала»… «Өзен»,» Өнер білім бар жұрттар», «Кел,балалар, оқылық!» … 2.Жаңа сөздерді кезекпен оқып,сөйлем құрайды. Хронологиялық кесте толтырады. 3.Мәтінді абзац бойынша оқып,талқылайды.(Топтық бағалау кестесі арқылы бағаланады) 4.Балалар бірігіп, сұрақтарға жауап береді де, әңгімелейді. 5. Әңгіме желісі бойынша қойылым жасайды. 6.Грамматикалық тапсырманы жеке ѳз мүмкіндігіне қарай орындайды. 7. Балалар бүгінгі тақырып бойынша өз бетінше сұрақ қояды да, келесі бір оқушыға допты тастайды, допты алған оқушы жауап береді. 8.Сұрақтарға жауап береді. Кері байланыс «Екі жұлдыз, бір тілек» Тақырып бойынша не түсінгенін жазады (білдім, үйрендім, түсіндім) Бағалау Критерий бойынша, басбармақ,бағдаршам бойынша бағалаймын Үйге тапсырма 1.«Бұлақтай таза бол» тақырыбында эссе жазу. 2. «Таза бұлақ» әңгімесін оқу, мазмұнын айту. | |
Просмотров: 1469 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|