Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Қалалық қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған коучинг Қатысушылар: Петропавл қаласының қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері Күні: 12.02.2016 ж. Өтетін орны: «№1 жалпы білім беретін орта мектеп- интернаты»КММ Дайындаған және өткізген: Әбілмәжінова Г.Қ. Тақырыбы Оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамыту үшін диалогтік оқытуды пайдалану Жалпы мақсаты Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып диалогтің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру. Диалогтік тәcілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру. Күтілетін нәтижелері Мұғалімдер: оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге; білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастыруға; оқу үдерісіне диалогтік әдістерді енгізуге; сыныптағы диалогтік әдістерді бағалауға; диалогтік әдістердің оқуға көмегін түсіндіруге дайын болады. Түйінді идеялар: • Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі. Ойлаудың осы бағатына орай, сұрау және топтық жұмыс сияқты диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру үшін әлеуеті бар. Ресурстар Үлестірмелі материалдар, постер, маркерлер, бейнеүзінділер, А3, А4 қағаздары, түрлі-түсті стикерлер. Тапсырмалар Ой қозғау, сұрақ құрау, постер қорғау, төмен дәрежелі және жоғары дәрежелі сұрақ құрастыру, бағалау, рефлексия. Коучинг сессиясының өту барысы Коучинг сессиясының өтілу кезеңдері Уақыты Коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті Cәлемдесу, топқа бөлу 6 мин 1. Топ құру. (сурет қиындыларын құрастыру арқылы 6 топқа бөлінеді) 2. Топ мүшелері қызметтер бөліседі, міндеттері түсіндіріледі 3. Әр топ өзін таныстырады. Тапсырма: тақырыпты анықтау. «Егіз сәбидің даула-суы» бейнетаспасын көрсету. 3 мин Бейнетаспа көрсетілімі бойынша топ мүшеле-рінің ойларын білу. «Бейнетаспада не бейнеленген? Бейнетаспа бойынша өз ойы-ңызды айтыңыз. Бұл бейнетаспа бүгінгі біздің тақырыбымызға қатысы бар ма? Коучтің тақырыбын жариялаймын. Кластер құру 10 мин Коуч топтарға «диалог» тақырыбы бойынша бірлесе жұмыс істей отырып, кластер құруды тапсырады «. Әр топ өздерінің құрастырған кластерлерімен басқа топтарды таныстырады. Бой жазу 3 мин Видео-жазбадағы әр түрлі дене қимылдарын жасау Презентации көрсету «Әңгімелесу түрлері» 3 мин Зерттеу материалдарын презентация арқылы түсіндіріп өту. 6 түрлі сұрақпен танысады және сурет бойынша ауызша диалог жүреді. Таныстырылымды пысықтау үшін алдарын-дағы парақшаға сұрақтың 6 түрін өздері кеңесе отырып орналастырады , дәлелдейді. «Маша и Медведь» мультфильмінен үзінді көру 6 мин Коуч қатысушыларға мультфильмнен үзінді-ні көріп, әңгімелесудің түрін анықтауды және өз таңдауларын негіздеуді ұсынады. Әңгіме түрлеріне көрініс қою 9 мин Коуч қатысушыларға түрлі- түсті қағазда берілген әңгіме түрін таңдау арқылы диалогқа көрініс қоюды тапсырады. Басқа топ мүшеле-рі қай әңгіме түрі екенін анықтайды. Рефлексия 5 мин Коуч сыни ойлаудың «5+5+1 әдісін қолдана отырып коучингті қорытындылайды: • бүгінгі коучинг сессия жайлы 5 сөйлем жазу • 5 сөзге дейін қысқарту • 1 сөзге дейін қысқарту • | |
Просмотров: 725 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|