Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Сабақтың тақырыбы : Ауылда Сабақтың мақсаты : интерактивті тақта арқылы ауыл өмірі туралы мағлұматтар беру. Сабақтың міндеттері : білімділік: жаңа сөздерді меңгереді, жуан- жіңішке дыбыстар туралы алған білімдерін пысықтайды; дамытушылық: балалардың ой- өрістері кеңиді, ойлау қабілеттері дамиды, тілдері ұстарып, байланыстырып сөйлеуге үйренеді, ізденімпаздық қасиеттері қалыптасады, пәнге қызығушылықтары артады; тәрбиелік: слайдтар арқылы ауылға деген мейірімдері мен ықыластары артады. Сабақтың типі: аралас Сабақтың түрі: саяхат Көрнекілік: интерактивті тақта, кеспелер Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру. 1.Сабақтың тақырыбын табу: 1 слайд У Л 2. Көркем жазу минуты Флипчарт 1 Сұрақ: Ауылда кімдер бар? ІІ. Жаңа білімді белсенді сапалы түрде игеруге дайындық 1. Сұрақ: Ата мен әже туралы қандай өлең білеміз? «Ата», «Әже» өлеңдерін жатқа айтқызу. Ата. Әже. Қолға күрек аламын, Кигізем өзім калошын, Қар күреуге барамын. Әкеліп берем таяғын. Күреп жүр ғой атам да Әже, қайда барасың ? - Көмектеспей жатам ба? деп сұрап та қоямын. 2.Сұрақ: Тағы қандай отбасы мүшелерін білеміз? Тақтада жұмыс жасау. 2-7 слайдтар Отбасы мүшелерінің суреттері бойынша атауларын 1-жақта тәуелдеп жазу: Флипчарт 2 Әжем, атам, әкем, анам, ағам, әпкем. 3.Сұрақ: Ауылға немен барамыз? Ұшатын кілем арқылы. Алдымен кілемді тоқып алайық ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру. « Кілем тоқу» ойыны.(Сөздерді аудару ) 8 слайд 4..Ауылға аттану. Санамақ. 1, 2, 3, 1, 2, 3, Ал қанеки ұш! 5.«Ұшу» барысында «Иә, жоқ» ойынын ойнау. 9Слайд (Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру: Әже отыр . ( Иә, әже отыр ) Ата тұр .(Жоқ, ата жатыр.) ............................................................) 6. Санамақтың жалғасы: 4,5,6,7, 4,5,6,7, Мынау ауыл шеті. 8,9,10, 8,9,10, Ал қанеки қон! 7.Ауылға келу. Ауыл көрінісі. 10 слайд. Сұрақ: Ауыл қандай? (Үлкен, кішкене, бай, әдемі ) Сұрақ: Балалар, сендер ауылдың балаларымен қалай танысасыңдар? 7.Танысу. Ауыз екі сөйлесу. (2 бала тақтаға шығып өзара сөйлеседі.) -Сәлем! -Сәлем! -Сенің атың кім ? -Менің атым... Ал сенің атың кім ? -Менің атым... Мен алты жастамын . Ал сен нешедесің ? -Мен жеті жастамын . Сен қайда тұрасың ? -Мен ауылда тұрамын.Ал сен ше ? -Мен қалада тұрамын . -Сау бол ! -Сау бол ! ІV. Жаңа тақырыпты өту. 1.Сөздік жұмыс. Ауыл - аул, деревня Сауды – доил Берді – дал 2. Сергіту сәті «Әй, балалар, балалар» -Әй, балалар, балалар, ата қалай жүреді? -Ата былай, ата былай, ата былай жүреді. -Әй, балалар, балалар, аққу қалай ұшады? -Аққу былай, аққу былай, аққу былай ұшады. -Әй, балалар, балалар, қыздар қалай билейді? -Қыздар былай, қыздар былай, қыздар былай билейді. 3. Мәтінмен жұмыс. 12 слайд. а) өздігінен оқу; ә) не түсінгендерін айтқызу; б) оқу, аудару. в) кім? не ? сұрақтарына сөздерді табу 4.Суретпен жұмыс. Сұрақ: тағы қандай үй жануарларын білесіңдер? 13 слайд 5. Кеспелермен жұмыс: керек әріптерді қойып жазу 6. Флипчарт 4.( Дұрыс жауабын пердемен жауып қою. ) Флипчарт 4 арқылы тексеру , өзі - өзін бағалау. 7.«Қайсысы артық? Неге?» ойыны. 14-15 слайд 8.Сұрақ: Ата мен әжеде не көп? Олар қанша? Санау. 16 слайд V. Сабақты бекіту. Флипчарт 5 Ауылда Ауылда кімдер тұрады? Не көрдіңдер? Не білдіңдер? VI. Бағалау. Тақтада бағалар жазылған гүлдер жапсырылған. Балалар сабақ барысында жасаған жұмыстарын өздері бағалайды да, сондай бағасы бар гүлді таңдап алады. Гүлдерді құмыраға салу. Vll. Үйге тапсырма: 143 б. 4-тапсырма (суреттердің орнына сөздерді қойып жазу ) Vlll. Қорытынды. «Шаған кенті №24 ЖНББМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Н.М.Жолбарысов | |
Просмотров: 500 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|