Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Мұғалімі: Ахметова А. Б Сыныбы: 10«А» Пәні: Қазақстан тарихы Тақырыбы:Ұлттық салт – дәстүрлер, әдет- ғұрыптар, ұлттық ойындар. Мақсаты: Оқушыларға қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрінің маңыздылығын, адам қарым-қатынасындағы ролін көрсетіп, ұлт жанашыры болатын азамат тәрбиелеу. Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық" Сабақтың әдіс-тәсілі:"Шашу", "Миға шабуыл", "Жұптас, ойлан, бөліс", "Insert", "Екі жұлдыз бір тілек Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар: 3мин Кіріспе «Шашу» Мақсаты: Психологиялық жағымды ахуал тудыру, және топқа бөлу. Оқушыларға ойыншық беріп бір-біріне жылы сөз айтуына ықпал ету. Сурет қиындылары арқылы топқа бөлу. Музыкалық аспаптар 1)Көшпенділердің ең көне музыкалық аспаптар (ұрмалы даңғыра, үрмелі сыбызғы, шертпелі қобыз, домбыра 2)Қазақ музыка аспабы нешеге бөлінеді? (ішекті, үрмелі, соқпалы) 3)Үрмелі аспаптарды ата (сыбызғы, қамызсырнай, қоссырнай, сазсырнай, үскірік) 4)Соқпалы аспаптарды ата (дабыл, даңғыра, кепшік, дауылпаз, асатаяқ, қоңырау) Қазақтың атақты әнші –күйшілері) 1. Ақан сері Қорамсаұлы қай жылдары өмір сүрген (1843-1913жж) 2. Орал облысы, Қаратөбе ауданы, Ақбақай деген жерде дүниеге келген ? (Мұхит Мералыұлы) 2. 1884-1976 жж өмір сүрген әнші кім? (Кенен Әзірбаев) 4. Зәуреш әнінің шығу тарихы қалай? (Медет атты байдың 30 ұлы,1 қызы ) Музыка тарихына шолу 1.Этнограф — ғалым Ақселеу Сейдімбеков Қазақтың музыкалық фольклорын неше кезеңге бөлген (5) 2.Қазақтың әдет- ғұрыптық фольклорына не жатады? (жар –жар, беташар, сыңсу, жоқтау, бесік жыры, тойбастар) 3.Қазақта қандай әншілік, күйшілік мектептер болған? 4. Қазақтың қоғамдық өміріндегі айтыс қандай маңызға ие болды? Бір-бірімен амандасып, конфет арқылы топқа бөлінеді. Жақсы (ауызша бағалау) конфет 10 мин Тұсаукесер «Миға шабуыл» стратегиясы Мақсаты: Оқушылардың қызығушылығын оята отырып, сабаққа ынтасын арттыру Тақырыпты ашуға арналған сұрақтар қою. Қазір қандай ай? -Наурыз айы Наурыз айында қандай ұлттық мерекелеріміз бар? -Наурыз тойы,аналар мерекесі т.б Бұл мерекелер несімен құнды? -әдет-ғұрып, салт-дәстүрімен құнды. Мұғалім қойған сұрақтарға жеке жауап береді. Басқаны тыңдай білуге үйренеді, өз ойын жинақтайды. Тамаша Интерактивті тақта, смайликтер 25мин Негізгі бөлім «Жұптас, ойлан, бөліс» стратегиясы Мақсаты: Оқушыларды қалай оқу керек екендігіне үйрету, идеялары мен ойларын дамыту Сергіту сәті: Мақсаты: Оқушылардың бойын сергіте отырып, келесі тапсырманы ынтамен орындауына ықпал жасау Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. (Видео ролик) 1-топ Салт- дәстүр дегеніміз не? ІІ- топ Отбасылық салт- дәстүрлер ІІІ топҰлттық ойындар,діни салт-рәсімдер І топ 1.Ұлт дегеніміз не? 2.Түркітілдес халықтардың әдет-ғұрып,салт-саналарының ұқсастығы неде? 3.Қандай ұлттық салт-дәстүрлерді білеміз? 4.Отпен тазарту, «Қарақаралы көш», отау қағу, қазық байлау,бие мұрындық сөздеріне түсінік беріңдер. 5.Құрық,желі,көген,жүген,ноқта, бақта – олар не үшін қажет,оларды басуға неге тиым салынған? ІІ-топОтбасына байланысты әдет-ғұрыптар, салт-саналар 1.Бата аяқ, қарғыбау,немесе үкітағар,киіт кигізу,ұрын бару,қыз қашар,желі тарту,есік ашар,т.б ырымдар қай кезде жасалады? 2.Ат тергеу дегенді қалай түсінесіңдер? 3.Жылу,немеурін,үме,асар деген не? 4.Қоштасу,кешірім сұрау,естірту,жұбату,көңіл айту,жоқтау,ас беру,т.б қай кезде өткізіледі? 5.Наурыз көже жылдың қай кезінде пісіріледі,оған қандай тағамдар қосылады? 3-топҰлттық ойындар,діни салт-рәсімдер 1.Қазақтың қандай ұлттық ойындарын білесіңдер? Оның маңызы қандай? 2.Халқымыздың спорттық ойын түрлерінен бүгінге жеткені қайсылары? 3.Исламға дейінгі діни рәсімдер қандай? 4.Ислам дінімен келген діни салт-дәстүрлер. І топ Көрініс дайындау (Ат тергеу) ІІ топ Көрініс дайындау (Отпен аластау) ІІІ топ Көрініс дайындау (Бата беру) Оқушылар постерге берілген ресурстар бойынша кластер жасайды. Бойларын сергітіп, келесі тапсырмаға дайындалады. Ауызша қолпаштау, бағалау стакандарын беру. Оқулық, маркер, түрлі, түсті қарындаштар, интерактивты тақта 7 мин Қорытынды Мақсаты: Бағалау Рефлексия:«Insert» кері байланыс жасай отырып өзін-өзі бағалауға дағдыландыру «Екі жұлдыз бір тілек» Мақсаты: Кері байланыс жасай отырып, білімін анықтау Сәйкесін табыңыз Қонақасы- Жақын туыстарға сүр еттерден жіберу Дәм ауыз тию- Үйге бас сұққан кез келген адамды дәмнен ауыз тигізу Ерулік-Қонаққа құрмет көрсету Қалау-Үйгекелгенқонақтыңсолүйдегіөзінеұнағанзаттыңкезкелген иеленуі Қымыз мұрындық Қымыз ашыту маусымына байланысты Жылу жинау Көмек көрсету ЖұртшылдықҚарызынан құтылуға көмек көрсету БазарлықАлыс сапардан келгенжолаушының туыстарына сыйы Байғазы- Жаңа дүниеге берілетін ақы немесе сый Сарқыт Мереке тойлардан әкелінетін тағам Сәлемдеметамыр болу -Достасып-бауырласу Сүйінші- Қуанышты хабар жеткізу. «Қазақтар- кеше, бүгін, болашақта» Оқушыларғатақырып бойынша бұрын не білетінін, не білгендігін және нені білгісі келетіндігін жаздыру Стикер таратып беру, стикерлерге жазылған тілектерін жинап алу, Бағалау парағын жинап алу Оқушылар бұрын не білетіндігіне қосымша не үйренгендігін жаза отырып, келешекте нені білгісі келетіндігін жазып беру Бағалау парақтарын топ болып бірлесіп толтырады Стикерлерге бүгінгі өткен тақырып бойынша екі жақсы түсінген тақырыыбын, түсінбеген бір тақырыбын, тілегін жазады. Өзін-өзі, және топтық бағалау парақтарын толтырып беру Жарайсың, смайликтер бағалау парағы, стикер, маркер. | |
Просмотров: 1597 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|