Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Мұғалімі: Хавдолда Асыл Күні: 09.17.2016 Уақыты:14.25-15.10 Сыныбы: 9 «А»,«Ә», «Б» Пәні: Ағылшын тілі Тақырыбы:Happy Engkish Мақсаты: Ағылшын тілінде етістіктердің шақтарға жіктелуін үйрете отырып, диалогтік оқыту арқылы, ағылшын тіліндегі кеңістікте білімін жетілдіруге үйрену Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ","Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету" "ОүБ және оқуды бағалау" Сабақтың әдіс-тәсілі: "Жылы лебіз", "Миға шабуыл", "Жұптас, ойлан, бөліс", "Маршрут картасы", «Мен саған, сен маған», «Ыстық орындық», «Уақыт шеңбері», "Трек сөздер" стратегиялары Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар: 4мин Кіріспе «Жылы лебіз» стратегиясы Мақсаты: -Психологиялық жағымды ахуал орнату, -топқа бөлу -белсенділігін арттыру Оқушылармен амандасып, олардың көңіл күйлерін сұрай отырып ортаға шеңбер болып тұрғызу, оқушыларға бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілек айтуына ықпал ету арқылы психологиялық жағымды ахуал орнату, оқушыларды сурет қиындылары арқылы топқа бөлу Оқушылар бір-біріне алақандарын ұстап, сәттілік тілейді. Оқушылар түстер арқылы “THE REDS”, “THE BLUES”, “THE GREENS”. Talking about the colours.) топтарына бөлінеді. Смайликтер арқылы бағалаймын, бұл оқушылардың ары қарай ынтамен жұмыс жасауына ықпал етеді. Сурет қиындылары, түстер, смайликтер 6 мин Тұсаукесер «Миға шабуыл» стратегиясы Мақсаты: -Оқушылардың қызығушылығын ояту -тақырыпты ашу «Ағылшын тілін неге үйренеміз» деген сұраққа жауап алу, мағынасы туралы ойларын сұрау, Ағылышн тілі жайында бірнеше сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбымен таныстыру. Today our children, who learn this magic language, show you how they are at English and tell you why they learn the necessary language. Let’s begin! (a report about the English language) 1. What has no legs but can go? (a clock) 2. What has legs but cannot go? ( a table) 3. Who can speak but hasn’t any sounds? ( a book) 4. What can speak and has a lot of sounds but hasn’t a tongue? (a radio or a tape-recorder) 5. What is the 20th letter of the English alphabet? ( T ) 6. What has teeth but no mouth? ( a hairbrush) 7. What has a hat but no hair? ( a mushroom) 8. What is the 4th month of the year? (April) 9. What has a mouth but no teeth? (a tea-pot) 10. What has hands but no fingers? (a door) Сұрақтарға жауап бере отырып елордамыз Астана туралы өз ойларын айтады. Оқушылар ойланып, өзара ақылдаса отырып, ой-пікірлерін ортаға салады. Тақырып бойынша өз білгендерін айтады. Берілген сұраққа байланысты таныстырылым жасайды. ауызша бағалау "өте жақсы" смайлитер беру Америка, Англия суреттері, смайликтер 25мин Негізгі бөлім "Жұптас, ойлан, бөліс" стратегиясы Мақсаты: Оқушыларды диалог арқылы білімдерін толықтыру және өзін-өзі, өзара бағалауды қалыптастыру «Маршрут картасы» стратегиясы Мақсаты: Алған білімін қолдана отырып, ағылшын тілінде еркін сөйлеуге үйрету Алдын ала дайындалған кесте бойынша Present Perfect Tense құрылу ретін түсіндіру (The pupils say five words & the partners should say rhyming words for them) take – cake beauty – duty new – few leather – weather book – cook ten – hen nine – mine sand – hand cat – hat cap – map Station 2 Grammar 1) Fill in the gaps with am, is, are. was, were, -Today …..Christmas Day and my family and I …..at home. It …..Christmas Eve yesterday and we….in our city shopping for present. It….not cold yesterday but it….snowing outside. We….not cold because there ….warm in the living room when we came home yesterday. I like this holiday and I…very happy today. 2) Make sentences 1. There, room, in, is, sofa, nice, a, the 2. There, toys, are, in, box, the. 3. Computer, there, no, is, in, room, the 4. nice you are. 5. you, how, old, are? 6. Is, she, where? 7. good they friends not are. 4. Find the mistakes. 1. Ann and Mike is friends. 2. My hobby has reading. 3. We English are. 4. I have a books. 5. I not am in class six. Оқушылар жаңа сөздердің оқылуына қарай отырып сөз табады және тапқан сөздеріне сөйлем құрастырады. Әр топ құрастырған сөйлемдерін оқып береді. Берілгін тапсырманы жұпта және топта талқылай отырып, орындайды. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды біріге отырып "Маршрут картасы" стратегиясы бойынша топттық әңгіме құрады. (суреттер: Хан шатыры, Бәйтерек, Думан орталығы) Оқушылар берілген тапсырманың қатесін жұптаса отырып тауып, сыныпқа айтып береді. ауызша бағалау "жарайсыңдар" смайликтар ауызша бағалау "жарайсыңдар" Смайликтар ауызша бағалау "жарайсыңдар" смайликтар Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаштар, смайликтер, интерактивті тақта, таратпа материалдар 9- сынып оқулығы Таратпа материал, түрлі-түсті қарындаштар Таратпа материал, түрлі-түсті қарындаштар, интерактивті тақта, сөз қиындысы. 8 мин 2 мин Қорытынды «Мен саған, сен маған» стратегиясы Мақсаты: -Оқушының сөздік қорын, Сөйлеу дағдысын, логикалық ойлауын дамыту «Ыстық орындық» стратегиясы Мақсаты: -Оқушыны өз ойын еркін жеткізуге үйрету Уақыт шеңбері» Мақсаты: Идеялар, тәжірибелер және ойлармен бөлісу, өз-өзін және өзгелерді түсінуге үйрету "Тірек сөздер" Мақсаты: Кері байланыс жасай отырып, бағалау жүргізу 1. Answer the questions. 1. How are you? - ….am fine, thanks 2. How is your mum? - ….is fine, thanks 3. How is your dad? - ….is fine, thanks 4. How are your parents? - … are fine, thanks 5. How are you pets? - ….are fine, thanks 6. How is your cat? - ….is fine, thanks 2) The words’ chain (слайд 11) Station 4 Captains’ competition. Capitals 1. What is the capital of Wales? – (Cardiff) 2. What is the capital of Australia? – (Canberra) 3. What is the capital of the USA? – (Washington, DC) 4. What is the capital of Scotland? – (Edinburgh) 5. What was the 1st capital of Russia? – (Kiev 6. What is the capital of Canada? – (Ottawa) 7. What is the capital of GB? – (London) 8. What is the capital of Northern Ireland? – (Belfast) 9. What is the capital of New Zealand? – (Wellington) 10. What is the capital of French Canada? – (Quebec) 11. What is the capital of England? – (London) Station 5 Riddles. (слайд 14-15) 1. What is found over your head but under your hat? 2. What is in the middle of Paris? 3. We have legs but cannot walk. 4. When I eat I live, but when I drink I die. What am I? 5. Clean, but not water. White but not snow. Sweet but not honey. What is it? 6. What is white when it's dirty and black when it's clean? 7. It is your parents' child. It is not your brother. It is not your sister. Who is it? 8. What runs but never walks? My family тақырыбына байланыс тірек сөздер тарату Оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, қойылған сұраққа жауап береді. Оқушы сұрақты мұқият тыңдай отырып, дұрыс жауап береді. Мұғалім қойған сұрақтарға жеке жауап береді. Басқаны тыңдай білуге үйренеді, өз ойын жинақтайды. Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады, әңгіменің мазмұнын топта ақылдасады, сыныпқа айтып береді. Бүгінгі күнге рефлексия жасап, алған әсерлерін стикерге жазады Тамаша Таратпа материалдар Өзін-өзі және өзара бағалау парақтары Интерактивті тақта, доп, музыкалық әуен Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаштар, смайликтер, интерактивті тақта, | |
Просмотров: 593 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|