Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении

8 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
Сабақ № 1
Тақырыбы: Кіріспе
Мақсаты: Дүние жүзі тарихы қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже: Тарихи деректерді жинақтау қызметі туралы ұғымдар қалыптасады.
Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық"
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Көңіл - күй» ,«Ой қозғау», «Кім білімді», «Семантикалық карта», «Insert» стратегиялары.
Қолданылатын ресурстар: гүл шоғы, таратпа материалдар, бағалау стакандары,
смайликтер.

Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Кіріспе
5 мин Ұйымдастыру кезеңі.
"Көңіл-күй", стратегиясы.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жылы лебізін білдіру арқылы жағымды орта тудыру.
«Ой қозғау»
стратегиясы.

Оқушылар шеңбер құрып, қасындағы оқушыға гүл шоқтарын ұсыну арқылы бір – біріне жылы лебізін айтқызу.

Ой қозғау стратегиясы бойынша сұрақтар беріледі.
Оқушылар бір – біріне гүл шоқтарын ұсыну арқылы жылы лебізін айтады.

«Ой қозғау»
стратегиясы бойынша әр топ өзіне түскен сұрақ бойынша жауап береді.
Ауызша бағалау

Бәрекелді!

Тұсаукесер
15 мин
«Кім білімді»
Топтар жарысы Топтарға тапсырма мен сұрақтар беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді. Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Қай топтың тапсырмасы мен сұрақтары дұрыс болса сол топ жеңімпаз болады Ауызша бағалау.
Смайликтер арқылы бағалау

Бәрекелді!

Негізгі бөлім
15 мин Семантикалық картаны толтыру арқылы сабақты жинақтайды. ХҮІІ- ХҮІІІ ғасырдағы дүниежүзі
бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады.
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты семантикалық картаны толтырып жауабын тақаға шығып қорғайды, тарауды жинақтайды.
Ауызша бағалау және бағалау стакандары арқылы бағалау

Қорытынды.
10 мин Бағалау.
Рефлексия:«Insert» кері байланыс жасай отырып өзін-өзі бағалауға дағдыландыру

Оқушыларға тақырып бойынша бұрын не білетінін, не білгендігін және нені білгісі келетіндігін жаздыру Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша 2 түсінгенің,1 түсінбеген тақырыбын жазады.
Жарайсыңдар!

Сабақ № 2
Тақырыбы: ХҮІІІ ғғ. Англия
Мақсаты: Топпен, жұппен жұмыс жасау арқылы тақырыптың мағанасын ашады, дағдылары қалыптасады, тақырыпты толығымен түсінеді.
Күтілетін нәтиже
- Өзара және өзін бағалауға дағдылану.
-. Оқушылар Англия тарихын оқу арқылы біліп түсінеді.
- Топпен жұмыс жасауға дағдыланады.
Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық"
Қолданылатын ресурстар: Ойыншық, сурет кесінділері, бағалау стакандары, ватман, маркерлер, смайликтер, стикерлер.
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Сұрақты қағып ал», «Суреттер сөйлейді», «Ой шақыру», «Жұптас, ойлан, бөліс», «Ыстық орындық», «Екі жұлдыз бір тілек», «Бостандық таңы» стратегиялары.

Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Кіріспе
10 мин Ұйымдастыру кезеңі.
«Сұрақты қағып ал»
стратегиясы
Мақсаты:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орната отырып, өткен сабақты пысықтау
"Мозайка"
Мақсаты:
Топқа бөлу
Оқушыларды ортаға шығарып бір-біріне ойыншық лақтырта отырып, бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілеу, сурет кесінділері арқылы топқа бөлу,жұмыстың алгоритмін түсіндіру.

Англияның кейбір қалаларының суреттері арқылы топқа бөлу.

Бір- бірімен амандасып болғаннан кейін, ойыншық лақтыру арқылы кері байланыс жасап, өткен тақырыпты пысықтайды. Таңдаған сурет кесінділерін құрастырып, сурет бойынша топқа бөлініп отыру.
Қалалардың суреттері арқылы топқа бөлу.

Ауызша бағалау

Бәрекелді!

Тұсаукесер
10 мин
Қызығушылық
тарын ояту
«Суреттер сөйлейді»
Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап.
«Ой шақыру» стратегиясы
Мақсаты:
Оқушылардың қызығушылығын оята отырып, сабаққа деген ынтасын арттыру. Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі.

Жаңа сабақтың тақырыбын аштыру мақсатында ашық сұрақтар қою.
1. Орта ғасырлар тарихынан қандай буржуазиялық революцияны білесіңдер?
2. Неге бұл ревволюция буржуазиялық деп аталады?
3. Ревволюцияның қоғамға қатысы қандай?
Оқушы берген тапсырманы орындау.
Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады.

1. 1566-1609жж Нидерланды буржуазиялық революциясы.
2. Себебі ол феодалдық құрылысқа қарсы шықты, капиталистік қатынастардың тууына негізделді.
3. Әлеуметтік революция қоғамда төңкеріс жасап, бір құрылысты екінші құрылыспен алмастырады.
Ауызша бағалау.
Смайликтер арқылы бағалау

Бәрекелді!

Негізгі бөлім
15 мин Мағынаны ажырату сатысы
«Жұптас, ойлан, бөліс»
стратегиясы
Мақсаты:
Бірлесе отырып, бір шешімге келуге, ұжымшылдыққа тәрбиелейді.

Мұғалім интерактивті тақтада дайындалған тапсырманы ұсынады.
1 – топ Революция қарсаңындағы Англия
2- топ Революцияның себептері.
3- топ І Азамат соғысы.
4- топ ІІ Азамат соғысы.
5- топ 1649-1689 жылдар аралығындағы Англия.
Оқушылар тапсырманы оқулықтан өздері біріге отырып оқып түсініп, түсінгендері бойынша топ ортасына таныстырылым жасайды.

Ауызша бағалау және бағалау стакандары арқылы бағалау

Қорытынды.
10 мин Қорытынды
«Ыстық орындық» стратегиясы
Мақсаты: оқушыларды дұрыс сұрақ қою арқылы өтілген тақырыпты еске түсіре отырып, білімдерін нақтылау.

"Екі жұлдыз бір тілек"
Мақсаты:
Кері байланыс жасай отырып, білімін анықтау.
өзін-өзі бағалауға дағдыландыру.

Үй тапсырмасы:
«Бостандық таңы»тақырыбына кітапша , альбом жасау.
Бекіту кезең
Мұғалім "Ыстық орындық " стратегиясы бойынша әр топтан оқушыларды ортаға шақырады.
"Оқушылар бір-біріне бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар қоюға жағдай жасай отырып, сабақты бекіту.

"Екі жұлдыз бір тілек" стратегиясы бойынша өз ойларын жазуға ұсынады.
күнделіктеріне бағаларын қою. "Ыстық орындық" стратегиясы бойынша әр топтан бір оқушыдан ортаға шығып, өз ойымен бөліседі.
Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды және қойылған сұраққа тиісті оқушы жауап бере отырып, бүгінгі сабақты бекітеді.
Бүгінгі күнге рефлексия жасай отырып, алған әсерлерін жазады.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
Алған бағаларын күнделіктеріне қойдыру

Сабақ № 3
Тақырыбы: ХҮІІ – ХҮІІІ ғғ Франция.
Мақсаты: Жаңа тақырыбымен таныстыру, тапсырмаларды меңгерту, түсіну жолдарын ажырату.
Күтілетін нәтиже
- Оқушылар Франция тарихын мәліметтер арқылы жинақтайды, түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық"
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Кім жылдам», «Инсерт», «Жұптас, ойлан, бөліс», «Венн диаграммасы», «Insert», «Екі жұлдыз бір тілек»
Қолданылатын ресурстар:
Флипчарт, маркерлер, ватман, портреттер, тақта, стикерлер.
Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Кіріспе
5 мин Ұйымдастыру кезеңі.
Мақсаты:
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орната отырып, өткен сабақты пысықтау.

Барлық оқушыны ортаға шығарып, шеңбер құрғызамын.
Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.
Топқа бөлдіремін.
Қалай отыратындықтарын түсіндіремін.
Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін. Мұғаліммен сәлемдеседі.
Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Түрлі- түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып, орындарына отырады.
Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады. Ауызша бағалау
Тамаша!

Тұсаукесер
10 мин
Қызығушы
лықты ояту сатысы
«Кім жылдам»
Сұрақтар слайдта әр топқа.

«Инсерт » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.
Слайда үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.
1. Революция қарсаңындағы Англияның жағдайына сипаттама беріңдер.
2. Революцияның басталу себептерін атандар.
3. Пресвитерліктер мен индепенденттер деген кімдер?
4. Англияда азамат соғысы қандай мақсатты көздеді?
5. Ағылшын буржуазиялық революциясының ерекшелігі неде, ол өз мақсатына жетті ме?
6. Буржуазияның, әсіресе жаңа жер иелерінің монархияны қайта қалпына келтіруге ұмтылысын қалай түсіндіруге болады?
Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
Мұғалім берген тапсырманы орындау. Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактивті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу.
Топпен жұмыс жасау
Ауызша бағалау.

Смайликтер арқылы бағалау

Негізгі бөлім
15 мин Мағынаны ажырату сатысы
«Жұптас, ойлан, бөліс»
стратегиясы
Мақсаты:
Бірлесе отырып, бір шешімге келуге, ұжымшылдыққа тәрбиелейді.

Мұғалім интерактивті тақтада дайындалған тапсырманы ұсынады.
1 – топ Францияның әлеуметтік – экономикалық және саяси дамуы.
2- топ Революцияның басталуы. Монархияның құлауы.
3- топ Республиканы жариялау.
4- топ Якобшілдер диктатурасы.
5- топ Француз буржуазиялық революциясының дүниежүзілік маңызы.
Оқушылар тапсырманы оқулықтан өздері біріге отырып оқып түсініп, түсінгендері бойынша топ ортасына таныстырылым жасайды.

Смайликтер арқылы бағалау

Қорытынды.
15 мин Ой толғаныс сатысы
«Венн диаграммасы»
стратегиясы.
Мақсаты:
Оқушылар тақырып бойынша ұқсастықтарын салыстырып, қорытындылайды.

Бағалау.
Рефлексия:
«Insert»
«Екі жұлдыз бір тілек»
Мақсаты:
Кері байланыс жасай отырып, білімін анықтау.
өзін-өзі бағалауға дағдыландыру

Үй тапсырмасы:
ХҮІІ – ХҮІІІ ғғ Франция тақырыбы бойынша қосымша дерек жинау.
Бүгінгі өткен тақырыпқа сүйене отырып, Англия мен Франциядағы буржуазиялық революцияны салыстырып, ұқсастығын жазғызу.

Бағалау парақшалары.
Стикер таратып беру, стикерлерге жазылған тілектерін жинап алу.
Әр топтың оқушылары, Англия мен Франциядағы буржуазиялық революцияны салыстырып, ұқсастығын жазады.

Англия Франция

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша 2 түсінгенің,1 түсінбеген тақырыбын жазады.



Кері байланыс

Сабақ № 4
Тақырыбы: ХҮІІ – ХҮІІІ ғғ Германия
Мақсаты: Германия мемлекетімен танысу арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауда пайдаланады.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар Германия жайлы мәліметтер алып, білімдерін практикада толықтырады.
Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық"
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Ыстық алақан», «Миға шабуыл», «Конверт-сұрақ», «Постер», «Сәйкестендіру» , «Кім жүйрік» стратегиялары.
Қолданылатын ресурстар: маркерлер, ватман, тақта, стикерлер, ноутбук, бағалау парақшалары.

Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Кіріспе
5 мин Ұйымдастыру кезеңі.
«Ыстық алақан»
стратегиясы.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жылы лебізін білдіру арқылы жағымды орта тудыру.
1. Оқушылар бір-бірініне жылы тілектерін айтқызу.
Оқушыларды Германия мемлекетінің қалалары арқылы топтастырамын.
Топтық жұмыс барысындағы «Алтын ережені» еске түсіремін.
Оқушылар бір – біріне өздерінің жылы тілектерін айтады.
Оқушыларды Германия мемлекетінің қалалары арқылы топтасады.

Тамаша!

Жарайсыңдар!

Тұсаукесер

10 мин Қызығушы
лықты ояту сатысы
«Миға шабуыл» арқылы
Сұрақ жауапты пайдалану
Өткен тақырыпты меңгертуде

«Конверт-сұрақ» әдісін қолдану және жаңа тақырыпқа бастама

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру,
Өткен тақырып арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді.

Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.
Топпен жұмыс жасау, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталау,
топпен жұмыс жасау.

Тамаша!
Негізгі бөлім
15 мин Мағынаны ажырату сатысы
«Постер» стратегиясы
Мақсаты: Оқушылардың сабақ барысында алған білімін саралап, не түсінгенін білу.
Сергіту сәті.
Оқушылардың бойларын сергіте отырып, тапсырманы ынтамен орындауда ықпал ету. Әр топқа тапсырма тартау арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды.

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын постерге салады, не білгендерін постер арқылы көрсетеді.

Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. Ойы ұшқыр оқушыларды формативті бағалау
Керемет!

Тамаша!

Қорытынды.
15 мин Ой толғаныс сатысы
«Сәйкестендіру» тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру
арқылы сабақты талдау.

«Кім жүйрік» ойыны арқылы сабақты жинақтайды.

Бағалау.
Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдаршам, бағалау парақшалары.
Стикерлерді толтыру.


Үй тапсырмасы:

ХҮІІ – ХҮІІІ ғғ Германия мемлекеті туралы қосымша дерек жинау.
Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді, ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді.
Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа сұрақтар таратылады, сол сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайды.

Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату.
Стикер таратып беру, стикерлерге жазылған тілектерін жинап алу.
Берілген жаңа тақырыпты топпен талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сәйкестендіріп жауабын көрсетеді.
Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беріп тақырыпты қалай түсінгендерін көрсету арқылы сабақты жинақтайды.
Өзін-өзі,топпен бағалайды.

Ұсынылған стикерді толтыру.
Тамаша!

Керемет!

Сабақ № 5
Тақырыбы: ХVІІ-ХVIII ғғ. Италия.
Мақсаты: Оқушыларға ХVІІ-ХVIII ғасырдағы Италияның саяси тарихы, әлеуметтік жағдайы жайлы түсіндіру, өздігінен жұмыс жасауға үйрену.
Күтілетін нәтиже: Жаңа ақпараттармен танысу. Алған білімдерін болашақта қолдану.
Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық"
Сабақтың әдіс-тәсілі: «Мозайка» , «Ой шақыру», «Ойлан,жұптас,талқыла», «5 минуттық эссе» стратегиялары.
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, ватман, сурет қиындылары, тақта, стикерлер, ноутбук.
Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Кіріспе
5 мин Ұйымдастыру кезеңі.
«Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінеді.
суреттердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын табу. 3 топқа бөлу.
Оқушылар суреттердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын табады. 3 топқа бөлінеді.
Тамаша!
Жарайсындар!

Тұсаукесер
10 мин Қызығушы
лықты ояту сатысы
«Ой шақыру» сұрақ- жауап
15 сұрақтан тұратын ой қозғау сұрақтарын дайындау. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарды таңдап жауап береді. Жарайсындар!

Негізгі бөлім
20 мин Мағынаны ажырату
сатысы
«Ойлан, жұптас, талқыла» стратегиясы
Мақсаты:
Оқушыларды қалай оқу керек екендігіне үйрету.

Әр топтан бір немесе екі оқушыны ортаға шығарып, тақырыптар бойынша сыныпқа әңгімелеп беруін айтамын. Қалған топ оқушылары қосымша сұрақ қоя алатынан нұсқаймын. Оқушылардың жауаптары тыңдалып, ескерілді. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады. Тамаша!
Жарайсындар!
Қорытынды.
10 мин Ой толғаныс сатысы
«5 минуттық эссе»

Бағалау. "Блоб ағашы"
Рефлексия:«Insert» кері байланыс жасай отырып өзін-өзі бағалауға дағдыландыру

Үй тапсырмасы:
ХVІІ-ХVIII ғғ. Италия.
мемлекеті туралы қосымша дерек жинау.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша қорытынды жасайды.

Оқушыларға тақырып бойынша бұрын не білетінін, не білгендігін және нені білгісі келетіндігін жаздыру
Оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты ой тұжырымдарын жазады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша 2 түсінгенін,1 түсінбеген тақырыбын жазады.

Тамаша!

Кері байланыс

Сабақ № 6
Тақырыбы: ХVІІ-ХVIII ғғ. Австрия
Мақсаты: Оқушыларға ХVІІ-ХVIII ғасырдағы Австрияның саяси тарихы, әлеуметтік жағдайы жайлы түсіндіру, өздігінен жұмыс жасауға үйрену.
Күтілетін нәтиже: Жаңа ақпараттармен танысу. Топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "ОүБ және оқытуды бағалау", «Талантты және дарынды балаларды оқыту", "Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу", "Оқытуды басқару және көшбасшылық"
Сабақтың әдіс-тәсілі: «жүректен- жүрекке» , «миға шабуыл», «Ойлан,жұптас,талқыла», «Insert» стратегиялары.
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, ватман, тақта, стикерлер, ноутбук.
Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау
Кіріспе
5 мин Ұйымдастыру кезеңі
«Жүректен жүрекке» стратегиясы
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жылы лебізін білдіру арқылы жағымды орта тудыру. Оқушыларға жүрек ойыншықты ұсынып, бір-біріне жылы лебізін айтқызып, топқа бөлу.
Оқушылар жүректі келесі оқушыға беріп, өздерінің жылы тілектерін айтады. Оқушыларды 5 оқушыдан 5 топқа бөлу. Тамаша!

Тұсаукесер
12 мин
Қызығушы
лықты ояту сатысы
«Миға шабуыл» сұрақ- жауап
10,20,30 балл бойынша деңгейлік сұрақтар дайындау, уақытты белгілеу. Кубиктердің артындағы сұрақтарды таңдап жауап береді. Жарайсындар!

Негізгі бөлім
10 мин Қызығушы
лықты ояту сатысы
«Ойлан,жұптас,талқыла» стратегиясы
Мақсаты:
Оқушыларды қалай оқу керек екендігіне үйрету.

Әр топтан бір немесе екі оқушыны ортаға шығарып, тақырыптар бойынша сыныпқа әңгімелеп беруін айтамын. Қалған топ оқушылары қосымша сұрақ қоя алатынан нұсқаймын. Оқушылардың жауаптары тыңдалып, ескерілді. Сөйтіп оқушы да сабаққа мақсат қоюға тартылады. Тамаша!
Жарайсындар!
Қорытынды.
18 мин Ой толғаныс сатысы
Жоба жасау. Жобаны топта талқылау.

Бағалау. Рефлексия:«Insert» кері байланыс жасай отырып өзін-өзі бағалауға дағдыландыру

Үй тапсырмасы:
ХVІІ-ХVIII ғғ. Австрия
мемлекеті туралы қосымша дерек жинау.
5 топқа тақырыптарды бөліп беру. Уақытты белгілеу.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша қорытынды жасайды.
Оқушыларға тақырып бойынша бұрын не білетінін, не білгендігін және нені білгісі келетіндігін жаздыру
Зерттеулерін плакатқа жазады;
Топтар алдында қорғайды, әр топтың спикерлері сөйлейді.

Оқушылар бүгінгі сабаққа байланысты ой тұжырымдарын жазады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша 2 түсінгенін,1 түсінбеген тақырыбын жазады.

Тамаша!

Кері байланыс
Категория: Новые технологии в обучении | Добавил: ewg (2017-03-28) E
Просмотров: 874 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-12-18, 2:26 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru