Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Мұғалімі: Хавдолда Асыл Күні: 03.15.2017 Уақыты:14.25-15.10 Сыныбы: 4 «Ә» Пәні: Ағылшын тілі Тақырыбы:My pet (Менің үй жануарым) Мақсаты: Ағылшын тілінде етістіктердің шақтарға жіктелуін үйрете отырып, диалогтік оқыту арқылы, ағылшын тіліндегі кеңістікте білімін жетілдіруге үйрену Қолданылған модульдер: "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "АКТ","Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету" "ОүБ және оқуды бағалау" Сабақтың әдіс-тәсілі: "Жылы лебіз", "Миға шабуыл", "Жұптас, ойлан, бөліс", "Маршрут картасы", «Мен саған, сен маған», «Ыстық орындық», «Уақыт шеңбері», "Трек сөздер" стратегиялары Уақыты Мазмұны Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар: 4мин Кіріспе «Жылы лебіз» стратегиясы Мақсаты: -Психологиялық жағымды ахуал орнату, -топқа бөлу -белсенділігін арттыру Оқушылармен амандасып, олардың көңіл күйлерін сұрай отырып ортаға шеңбер болып тұрғызу, оқушыларға бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілек айтуына ықпал ету арқылы психологиялық жағымды ахуал орнату, оқушыларды сурет қиындылары арқылы топқа бөлу Оқушылар бір-біріне алақандарын ұстап, сәттілік тілейді. Оқушылар суреттер арқылы “THE Сat”, “THE Dog”, “THE Rabbit”. топтарына бөлінеді. Talking about the animals. Смайликтер арқылы бағалаймын, бұл оқушылардың ары қарай ынтамен жұмыс жасауына ықпал етеді. Сурет қиындылары, түстер, смайликтер 6 мин Тұсаукесер «Миға шабуыл» стратегиясы Мақсаты: -Оқушылардың қызығушылығын ояту -тақырыпты ашу «Ағылшын тілін неге үйренеміз» деген сұраққа жауап алу, мағынасы туралы ойларын сұрау, Ағылышн тілі жайында бірнеше сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбымен таныстыру. Today our children, who learn this magic language, show you how they are at English. Look at the boy, He has a toy. Look at the girl, She has a doll. My pet тақырыбында үй тапсырмасы айтылады Оқушылар мұғалім көрсеткен кішкентай өлеңді мұғалімнен кейін қайталап оқиды. Кейін үйге берілген тапсырмаға таныстырылым жасайды. ауызша бағалау "өте жақсы" смайликтер беру Плакат суреттері, смайликтер 25мин Негізгі бөлім "Жұптас, ойлан, бөліс" стратегиясы Мақсаты: Оқушыларды диалог арқылы білімдерін толықтыру және өзін-өзі, өзара бағалауды қалыптастыру «Маршрут картасы» стратегиясы Мақсаты: Алған білімін қолдана отырып, ағылшын тілінде еркін сөйлеуге үйрету Мұғалім тақтаға жануарлардың суреттерін қояды. 1) Grammar Fill in the gaps with am, is, are. -Today …..Christmas Day and my family and I …..at home. It …..Christmas Eve today and we….in our city shopping for present. It….not cold, but it….snowing outside. We….not cold because there ….warm in the living room. I like this holiday and I…very happy today. 2) Make sentences 1. There, toys, are, in, box, the. 2. Computer, there, no, is, in, room, the 3. nice you are. 4. you, how, old, are? 5. Is, she, where? 6. good they friends not are. 3) Find the words. 4) Find the missing words He_ _ o! My n_ me is P_ ter. I l_ ke play _ _g co _ p _ ter g _ _es. My fav _ _rite ga _ e is "Journey to E _ _pt." To get the bon _ ses I need to co_ _ect the c _ ts. To undergo to the s_ co _d ro _ nd I ne _ d to r _ n aw _ y from the mummy, and to move from the th _ _d to the fo _r _ h round, I must help save the k _ ng. I li _ e this g _ me v_ r_ mu_ h and play it v _ ry often. Оқушылар жаңа сөздердің оқылуына қарай отырып жаңа сөздермен танысады. Айтылуын үйренеді. Сөздерді қолдана отырып сөйлем құрастырады. Берілгін тапсырманы жұпта және топта талқылай отырып, орындайды. Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды біріге отырып орындайды Оқушылар берілген тапсырманың қатесін жұптаса отырып тауып, сыныпқа айтып береді. Оқушы берілген сөз тіркесін табады. Оқушылар түсіп қалған әріпті табады ауызша бағалау "жарайсыңдар" смайликтар ауызша бағалау "жарайсыңдар" Смайликтар ауызша бағалау "жарайсыңдар" смайликтар Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаштар, смайликтер, интерактивті тақта, таратпа материалдар 9- сынып оқулығы Таратпа материал, түрлі-түсті қарындаштар Таратпа материал, түрлі-түсті қарындаштар, интерактивті тақта, сөз қиындысы. 8 мин 2 мин Қорытынды «Мен саған, сен маған» стратегиясы Мақсаты: -Оқушының сөздік қорын, Сөйлеу дағдысын, логикалық ойлауын дамыту «Ыстық орындық» стратегиясы Мақсаты: -Оқушыны өз ойын еркін жеткізуге үйрету Уақыт шеңбері» Мақсаты: Идеялар, тәжірибелер және ойлармен бөлісу, өз-өзін және өзгелерді түсінуге үйрету "Тірек сөздер" Мақсаты: Кері байланыс жасай отырып, бағалау жүргізу 5) Answer the questions. 1. How are you? - ….am fine, thanks 2. How is your mum? - ….is fine, thanks 3. How is your dad? - ….is fine, thanks 4. How are your parents? - … are fine, thanks 5. How are you pets? - ….are fine, thanks 6. How is your cat? - ….is fine, thanks 6) Match the words My pet тақырыбына байланыс тірек сөздер тарату Оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, қойылған сұраққа жауап береді. Оқушы үйренген сөздерін дұрыс таба біледі Оқушылар тірек сөздердің ретін бұзбай әңгіме немесе мәтін құрастырады, әңгіменің мазмұнын топта ақылдасады, сыныпқа айтып береді. Бүгінгі күнге рефлексия жасап, алған әсерлерін стикерге жазады Тамаша Таратпа материалдар Өзін-өзі және өзара бағалау парақтары Интерактивті тақта, доп, музыкалық әуен Флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаштар, смайликтер, интерактивті тақта, | |
Просмотров: 626 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|