Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Апталық сағат саны: 1 Бағдарлама: Мемлекеттік білім стандарты “Информатика 5 сынып” Алматы. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық Білім Академиясы. Сыныбы: 5 Оқулық: Информатика 5 класс Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ. Әбенов № р/р Сабақтың тақырыбы С/с Күні Сабақтың мақсаты Оқып-үйренудің нәтижесі Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бағалау түрлері Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы Қосымша пайд. әдебиеттер Үй жұм. Модульдер Кіріспе (1 сағат) 1 Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру 1 Компьютермен жұмыс істеу барысында техника қауіпсіздігі ережелерін сақтауды үйренеді ЕТ кабинетіндегі ережелерді жатқа біледі және көз жаттығуларын жасауды. Топтық, жұптық әдіс. Рефлексия «бағдаршам» Өзін-өзі бағалау. Формативтік бағалау. Топтық, жұптық әдіс. Информатика 5 класс Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ. Әбенов 1 Сыни тұрғыдан ойлау диалогтық оқыту, І тарау. Информатика және ақпарат 3 сағат 2 Информатика. Ақпарат. 1 Оқушылар ақпарат, информатика ұғым, түрі және қасиеттерімен танысады. Информатика ұғымдарына ақпаратқа ақпарат алу көзіне қабылдау және беру ортасына анықтама береді. Әңгіме-дебат, Топтық әңгіме Критерий бойынша бағалау. Рефлексия Топтық, әдіс. Тірек- схема сызба-лары арқылы ой пікір-лерін тыңдау Интернет ресурстарын қолданады 2 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс 3 Ақпарат, оның мазмұны, түрлері мен қасиеттері Ақпаратты өңдеу тәсілдері Тірі ағзалардың ақпаратты қабылдауына, ақпарат беруімен қолдануына мысалдар келтіреді, қоршаған ортаға ақпараттық көз қарас қалыптастырады. қажетті нақты міндеттерді шешу үшін ақпарат және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, бастапқы теориялық білім мазмұның қалыптастыра-ды Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация Критерий бойынша бағалау. Формативтік бағалау. Топтық жұмыс. ДК Оқулық. Интернет ресурстарын қолданады 3 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, Оқытудағы басқару және көшбасшылық 4 Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі 1 Ақпарат саны түсінігін ұғады, ақпараттың өлшем бірліктерімен танысады. Ақпарат санын анықтаудың тәжірибелік дағдылары қалыптастырады. Мәтіндік ақпарат санын анықтауды, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірлігіне ауыстыруды біледі. «Кім жылдам» «Конверттегі сұрақ». Топтық жұмыс. Сөздік әдістер: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу, кітаппен жұмыс Рефлексия Формативтік,сума тивті бағалау Өзін-өзі бағалау. Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс. Информатика 5 класс Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ. Әбенов 4 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық ІІ тарау. Компьютер 5 Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері 1 Компьютер бөліктерімен танысады. Компьютердың құрлымы, қызметі туралы алғашқы түсінік қалыптасады. Адам өмірінде компьютерді қолдануға мысал келтіріп, сыртқы түрі бойынша құрлысын анықтауды, оның қызметін, оқылған құрылғыларына сипаттама беруді , пернетақтаны қолдана алады. Топтық әдіс. Миға шабуыл, “Кері байланыс парағы” Рефлексия “Бас бармақ” Өзін-өзі бағалау. Формативтік, сума тивті бағалау Топтық әдіс. Жеке жұмыс Информатика 5 класс Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ. Әбенов 5 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, 6 Пернетақта. 1 Компьютер құрлымдары туралы алғашқы түсінік қалыптастыру үшін жағдай жасау, оның құрамдас бөліктерін анықтауды үйренеді. Компьютердің сыртқы құрылғыларының түрін олардың қызметіне сипаттама беруді, пернетақтаны мәліметтер негізу үшін пайдаланады. Топтық әдіс. ”Конверттегі сұрақтар», практикалық жұмыс, “Қораптағы сұрақтар”, Өзін-өзі бағалау. бірін бірі бағалау Топтық әдіс. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс, 6 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту 7 Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі Компьютерге қосылатын шеткі құрылғылардың қызметімен танысады. Оқушыларға алғашқы және қазіргі ақпарат тасығыштар жайында түсінік алады, ақпарат тасығыштарды әртүрлілігін ұғады. Құрылғыны сыртық пішініне қарап анықтауды оның қызметін, ақпарат сыйымдылығын өмірде пайдаланады. Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Өзін-өзі бағалау. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс. Жеке жұмыс Информатика 5 класс Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ. Әбенов 7 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, ІІІ тарау. Программалық жабдықтама. Операциялық жүйелер 8 Операциялық жүйе ұғымы Программамен қамтамасыз ету туралы түсінік қалыптастырады., программалық жабдықтаманың түрлерімен қызметін көреді.Операциялық жүйенің қызметі оның құрлымы, жүйелеу тәсілі туралы қалыптастырады. Программалық жабдықтаманың нақты операциялық жүйенің бір түріне жатқызады, операциялық жүйелерге драйверлерге, утилит программаларға , қосымшаларға мысалдыр келтіреді. Топтық әдіс. Insert әдісі “Кері байланыс парағы” Рефлексия Формативтік,сума тивті бағалау Өзін-өзі бағалау. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс, Информатика 5 класс Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ. Әбенов 8 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту,АКТ, 9 Операциялық жүйенің негізгі нысандар мен оны басқару Оқушыларда Windows ОЖ – ның пайдаланушы интерфейсі туралы қалыптастырады, Windows терезесі құрылымдық элементтерімен, қызметімен танысады, терезелер түрлерін баптауды үйренеді. Windows оперециялық жүйе іске қосуды, тапсырмалар тақтасының таңбаралын пайдалануды, терезелерді басқаруды, бумалар терезелерін баптай біледі. Жеке жұмыс Өзін-өзі бағалау. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс. практикалық жұмыс, Оқулық. Интернет ресурстары Электронды оқулық. Жұмыс дәптері. ДК 9 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық 10 Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар мен белгішелерді құру, атын өзгерту Windows операциялық жүйесінің негізгі нысаны тереземен құрылымдық элементтермен таныстыру, қызметімен, жұмыс аймаған басқару элементтерімен танысады. Windows негізгі нысандарының анықтамалары мен сипаттамалар туралы оқушылар түсінік алады, бума мен жарлық құруды үйренеді. Windows операциялық жүйесінің құралымын, диалогтық (сұқпат) терезесінің элементтері мен тағайындалуын, терезені басқару (жабу, орын алмастырып, өлшемдерін өзгертіп, ашылған терезе арасында қосу )пернетақта батырмасының көмегімен, қалып-күй жолындағы ақпараты оқып, терезені күйге келтіреді. Көрнекі әдістер: иллюстрация және демонстрация. Жаттығу әдістері: «Кім жылдам» Өзін-өзі бағалау. Формативтік,сума тивті бағалау Топтық әдіс. практикалық жұмыс, Оқулық. Интернет ресурстары Электронды оқулық. Жұмыс дәптері. ДК 10 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту, АКТ, диалогтық оқыту, топтық жұмыс Оқытудағы басқару және көшбасшылық 11 Объектілерді іздеу. Объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою. Алмасу буфері. Практикалық жұмыс Windows нысандары мен жұмыс істеу, оларды бір орнынан екінші орынға жылжыту дағдыларын жылжыту қалыптастырады. Іздестіру, көшіру, тасымалдау, жою файлдар, бумалар, жарлықтар атауларын өзгерту жұмыстарын сауатты орындауды дағдыларын қалыптастырады. Қойылған талаптарға байланысты ыңғайлы оңай көшіруді, жылжытуды, файл, бума, жарлықтар атауын өзгерту, көшіруді, қалпына келтіреді. Сөздік әдістер: түсіндіру, әңгіме, әңгімелесу, кітаппен жұмыс Жиынтық бағалау Бақылау. Деңгейлік тапсырмалар практикалық жұмыс Электрон-ды оқулық. Жұмыс дәптері Интернет ресурстары 12 АКТ. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. СТО Диалог. 12 Ақпаратты іздеу, жазу және оқу Windows қосымшасында ақпаратты сақтау, оқу, нысандарды іздеу ережелерімен танысады. Нысандарды іздестіруді жүзеге асырады, Windows стандарттық программасында ақпаратты сақтауды; «сохранить» және « сохранить как» командасын пайдаланып, ыңғайлы тәсілдерді пайдаланады. Сөздік әдістер Көрнекі әдістер Формативті Жұптық жұмыс 13 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ 13 Практикалық жұмыс Windows нысандары мен жұмыс істеуді үйренеді Windows нысандары мен жұмыс істеуді үйренді,білді,қолдана алады Жеке жұмыс. Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс Сумативті бағалау Жеке жұмыс Жұмыс дәптері Интернет ресурстары Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ ІV тарау. Paint графикалық редактор 14 Сурет салу, сақтау және ашу Paint графикалық редакторын бағыттауды, қосуды, сурет салу және сақтауды үйренеді. Сурет өлшемін орнатуды, сақтауды, түстер палитрасын іске қосуды, қылқалам, қарындаш, сызғыш, доғал, масштаб құралдарын қолданады. Миға шабуыл, “Кері байланыс парағы” Бақылау. Қорытын-ды. Оқыту үшін бағалау Деңгейлік тапсырма-лар. Прак- тикалық жұмыс ДК Оқулық. Жұмыс дәптері 14 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ 15 Графикалық редактордың сурет салу құралдары Өшіргіш құралдарын екі режимде пайдаланады, фигураның тіктөртбұрыш, доғал, қисық, бүріккіш фигураларды дұрыс салуды , жұмыс столын фоны ретінде суреті пайдалана алады. Топтық жұмыс. Сұрақ-жауап. Оқулықпен жұмыс Интерпретация. Қорытынды Топтық әдіс. практикалық жұмыс, ДК Оқулық. Жұмыс дәптері 15 АКТ СТО 16 Жарты жылдық бақылау жұмысы Алған білімдерін қорытындылау. Алған білімдерін есіне сақтап,өмірде өз қажеттеріне қолдана алады Сөздік әдістер Көрнекі әдістер Формативті Жұптық жұмыс Қосымша мәліметтер,интернет ресурстары 16 Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық оқыту. АКТ | |
Просмотров: 632 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|