Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Есмакаева Гульмира Болатовна Павлодар қаласы, №21 ЖОМ Коучинг тақырыбы: Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы критерий,дескриптор, лейблдың маңыздылығы Коучингтің жалпы мақсаты: Тыңдаушыларда оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады. Оқыту үшін бағалау үдерісінің мақсатын меңгереді және оқу үдерісін жетілдіру үшін іс-тәжірибеде қолдана алады Күтілетін нәтижелер: Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасты. Оқушылармен жүргізілетін жұмыстарды бағалауды үйренді. Түйінді идеялар: Мұғалімдердің оқытуды бағалауда сыни көзқарастарын қалыптастыру Уақыты, кезендері Коучтің қызметі Мұғалімнің қызметі Ресурстар І. Ұйымдастыру кезеңі (8 минут) І. Қызығушылықты ояту №3 қосымша «Еврей мен раввин» Оқиды, талдайды Парақтар ІІ. Миға шабуыл (5 минут) Практикалық жұмыс №1 ( 10 минут + 6 топ 2 минуттан қорғау). Сергіту сәті (3 минут) Теориялық жұмыс (7 минут) Практикалық жұмыс № 2 (20 минут + 6 топ 2 минуттан қорғау) Бағалау ( 5 минут) Рефлексия (8 минут) «На что мы тратим жизнь?» видео https://www.youtube.com/watch?v=OtNYysuq84I Бағалау-бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы Суммативті бағалау Формативті бағалау Қалыптастырушы бағалаудың түрлері (ішкі және сыртқы): №4 қосымша №1 топ-көбелек суреті; №2 топ-көбелек суреті,түсі,көлемі,8 бөлігін көрсету. №3 топ-көбелек, дескрипторы болу керек. Критерий арқылы бағалаудың басты ерекшелігі алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі «Зумба» биі №5 қосымша № 1 Мәтінмен жұмыс,талдау №6 қосымша. «Борщ» дайындау. Жалпы тапсырма: 5 негізгі критерии - ең маңызды ерекшеліктері, дескриптор -тұжырымы қысқа, анық болу керек, лейбл «2» - толығымен, «1» - ішінара, «0» болмауы деген көрсеткіштен тұру керек. №7 қосымша Топтар бір-бірін "Аспазшы" бойынша бағалайды. (Топтық бағалау). «Пинг-понг» , яғни топ ішінде тақырып бойынша алған білімдерін сағат тілі бойынша айтып шығады Бағалау критерийі. Семинар барысындағы жұмыстарға қатысты Бағалау туралы жалпы түсінік қалыптасты Іс-тәжірибеде қолдана алады. Тақырыпқа шығады Бағалауға байланысты ортаға өз ойларын салып, мағынасын ашады Көбелектің суретін салады (барлық топтар қатысады) Көңілді жаттығуларды жасайды Әр топтан спикер шығып, таныстырады Жұмыстарын қорғайды Толтырады,бағалайды АКТ Мәтіндер,стикер,флипчарт Постер,стикер АКТ Жазбаша ресурс Постер,стикер,маркер,сурет Презентация | |
Просмотров: 606 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|