Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении |
Павлодар қаласы Есмакаева Гульмира Болатовна 4 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5 сынып 1. «Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды» Тақырып: Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады. Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды Оқу мақсаттары: 5.3.1.1 Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау 5.1.2.1 Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау 5.3.2.3 Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау Бағалау критерийі: Білім алушылар 1.Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді. 2.Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады. 3.Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетеді Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Орындау уақыты: 20 минут Тапсырма 1. Қару түрлері. Сәйкестендірініз. Гастрофет Катапульт түрі Онагр Қарынға тіреп ататын садақ Сарышаян Артиллергиялық қару түрі 2. Ежелгі Рим қоғамындағы топтардың құқығын сипаттаныздар Патриций _____________________________________________________________________ Плебей _____________________________________________________________________ Құл _____________________________________________________________________ 3. А. Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себеп-салдарын анықтау, тарихи маңызына баға беру. Көтерілістің шығу себебі?________________________________________________________ Көтеріліс қай уақытты қамтиды?__________________________________________________ Көтеріліс қай жерде болды?_______________________________________________________ Оны кім басқарды?______________________________________________________________ Оған кімдер қатысты?____________________________________________________________ Көтерілістің шығу себебі?________________________________________________________ Бұл көтеріліс кімдер үшін маңызды болды? Неліктен?_______________________________ ________________________________________________________________________________ Б. Картаны пайдаланып, көтерілісшілердің бағыттарын сипаттаңыздар. Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді 1 Гастрофет атауын табады; 1 Онагр атауын табады; 1 Сарышаян атауын табады; 1 Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады 2 Патриций құқығын сипаттайды 1 Плебей құқығын сипаттайды 1 Құл құқығын сипаттайды 1 Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетеді Көтерілістің шығу себебін анықтайды 1 Көтерілістің қамтыған уақытын көрсетеді 1 Көтеріліс болған жерлерін анықтайды 1 Кім басқарғанын сипаттайды 1 Кімдер қатысқанын анықтайды 1 Көтерілістің шығу себебін талдайды 1 Көтерілістің тарихи маңызына баға береді 1 Карта арқылы көтерілісшілердің бағыттарын сипаттау 2 Балл саны 15 «Рим империясының гүлденуі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушыныңаты-жөні Бағалау критерийі Оқу жетістігі деңгейі Төмен Орта Жоғары Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетуде қиналады Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетуде қателіктер жібереді Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратуда қиналады Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратуда қателіктер жібереді Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетеді Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын, көтерілістің себебін көрсетуді қиналады Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын, көтерілістің себебін көрсетуде қателіктер жібереді Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетіп, сипаттайды 2. «Дәуірлер тоғысындағы Рим» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып: І-ІІІ ғасырларда Рим империясы қалай дамыды ІY-Y ғасырларда рим империясы қалай өзгерді Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай Оқу мақсаты: 5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау; 5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру; Бағалау критерийі: Білім алушы 1. Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын салыстырады 2. Рим империясында провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын дәлелдейді 3. Диоклетиан саясатына баға береді. 4. Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің маңызын анықтайды Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану. Бағалау Орындау уақыты 20 минут Тапсырма 1. А. Құл мен колонды салыстырыныздар. A) Еркін болған ба? Меншігі болған ба? C) Өз еңбегінің нәтижелеріне мүдделі болды ма? Б. Неліктен Рим империясында провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болды? 2. Диоклетиан империяны басқару жүйесіне енгізген жаңалығы Тетрархия жүйесін ол қандай мақсатта пайдаланды? 3. Ежелгі хеттер үлкен жерасты қалаларын салды........ . Ежелде зиккураттар атқарған функциялары Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын салыстырады Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын дәлелдейді 1 құлдың еркіндігін анықтайды 1 колонның еркіндігін анықтайды 1 құлдың меншігінін бар жоқтығын анықтайды 1 колонның меншігінін бар жоқтығын анықтайды 1 құлдың еңбек нәтижелеріне мүдделі болған,болмағанын анықтайды 1 колонның еңбек нәтижелеріне мүдделі болған,болмағанын анықтайды 1 Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттайды 1 Диоклетиан саясатына баға береді 2 Августарды сипаттайды 1 Цезарларды сипаттайды 1 Диоклетиан империяны басқару жүйесіне енгізген жаңалығын сипаттайды 1 Тетрархия жүйесінін қандай мақсатта пайдаланғанын анықтайды 1 Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің маңызын анықтайды 3 Ежелгі сәулет өнерін сипаттайды 1 Жерасты қалалардың не үшін салынғанын анықтайды 1 Зикураттардың функциясын сипаттайды 1 Архитектуралық шедевр екеніне баға береді 1 Балл саны 15 «Дәуірлер тоғысындағы Рим» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушыныңаты-жөні Бағалау критерийі Оқу жетістігі деңгейі Төмен Орта Жоғары Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын салыстырады Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын дәлелдейді Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын, Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттауда қиналады Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын, Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттауда қателіктер жібереді Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын, Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттайды Диоклетиан саясатына баға береді Диоклетиан саясатына баға беруден қиналады Диоклетиан саясатына баға беруден қателіктер жібереді Диоклетиан саясатына баға бере алады Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің маңызын анықтайды Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің түрлерін анықтауда қиналады Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің анықтауда қателіктер жібереді Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің түрлерін анықтайды | |
Просмотров: 3141 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|