Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Новые технологии в обучении

4 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5 сынып
Павлодар қаласы Есмакаева Гульмира Болатовна
4 - ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5 сынып

1. «Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды»
Тақырып: Ежелгі римдік қоғамның дамуы мәдениеті арқылы қалай айқындалады. Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды
Оқу мақсаттары: 5.3.1.1 Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау
5.1.2.1 Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
5.3.2.3 Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау
Бағалау критерийі: Білім алушылар
1.Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді.
2.Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады.
3.Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетеді

Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты: 20 минут

Тапсырма

1. Қару түрлері. Сәйкестендірініз.

Гастрофет Катапульт түрі
Онагр Қарынға тіреп ататын садақ
Сарышаян Артиллергиялық қару түрі

2. Ежелгі Рим қоғамындағы топтардың құқығын сипаттаныздар
Патриций _____________________________________________________________________
Плебей _____________________________________________________________________
Құл _____________________________________________________________________
3. А. Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себеп-салдарын анықтау, тарихи маңызына баға беру.
Көтерілістің шығу себебі?________________________________________________________
Көтеріліс қай уақытты қамтиды?__________________________________________________
Көтеріліс қай жерде болды?_______________________________________________________
Оны кім басқарды?______________________________________________________________
Оған кімдер қатысты?____________________________________________________________
Көтерілістің шығу себебі?________________________________________________________
Бұл көтеріліс кімдер үшін маңызды болды? Неліктен?_______________________________
________________________________________________________________________________
Б. Картаны пайдаланып, көтерілісшілердің бағыттарын сипаттаңыздар.

Бағалау критерийі Тапсырма
№ Дескриптор Балл
Білім алушы
Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді 1 Гастрофет атауын табады; 1
Онагр атауын табады; 1
Сарышаян атауын табады; 1
Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады 2 Патриций құқығын сипаттайды 1
Плебей құқығын сипаттайды 1
Құл құқығын сипаттайды 1

Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетеді Көтерілістің шығу себебін анықтайды 1
Көтерілістің қамтыған уақытын көрсетеді 1
Көтеріліс болған жерлерін анықтайды 1
Кім басқарғанын сипаттайды 1
Кімдер қатысқанын анықтайды 1
Көтерілістің шығу себебін талдайды 1
Көтерілістің тарихи маңызына баға береді 1
Карта арқылы көтерілісшілердің бағыттарын сипаттау 2
Балл саны 15
«Рим империясының гүлденуі» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушыныңаты-жөні

Бағалау критерийі Оқу жетістігі деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетуде қиналады Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетуде қателіктер жібереді Ежелгі Римнің саяси құрылымының ерекшеліктерін көрсетеді
Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратуда қиналады Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратуда қателіктер жібереді Рим қоғамының құрамын анықтап, олардың қоғамдағы орнын ажыратады
Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетеді Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын, көтерілістің себебін көрсетуді қиналады Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын, көтерілістің себебін көрсетуде қателіктер жібереді Картаны пайдаланып, Спартак бастаған құлдар көтерілісінің жүру барысын анықтап, көтерілістің себебін көрсетіп, сипаттайды

2. «Дәуірлер тоғысындағы Рим» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып: І-ІІІ ғасырларда Рим империясы қалай дамыды ІY-Y ғасырларда рим империясы қалай өзгерді Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай
Оқу мақсаты: 5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;
Бағалау критерийі: Білім алушы
1. Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын салыстырады
2. Рим империясында провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын дәлелдейді
3. Диоклетиан саясатына баға береді.
4. Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің маңызын анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану. Бағалау
Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. А. Құл мен колонды салыстырыныздар.
A) Еркін болған ба?
cool Меншігі болған ба?
C) Өз еңбегінің нәтижелеріне мүдделі болды ма?


Б. Неліктен Рим империясында провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болды?

2. Диоклетиан империяны басқару жүйесіне енгізген жаңалығы

Тетрархия жүйесін ол қандай мақсатта пайдаланды?

3. Ежелгі хеттер үлкен жерасты қалаларын салды........ . Ежелде зиккураттар атқарған функциялары

Бағалау критерийі Тапсырма
№ Дескриптор Балл
Білім алушы
Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын салыстырады
Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын дәлелдейді


1 құлдың еркіндігін анықтайды 1
колонның еркіндігін анықтайды 1
құлдың меншігінін бар жоқтығын анықтайды 1
колонның меншігінін бар жоқтығын анықтайды 1
құлдың еңбек нәтижелеріне мүдделі болған,болмағанын анықтайды 1
колонның еңбек нәтижелеріне мүдделі болған,болмағанын анықтайды 1
Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттайды 1

Диоклетиан саясатына баға береді


2 Августарды сипаттайды 1
Цезарларды сипаттайды 1
Диоклетиан империяны басқару жүйесіне енгізген жаңалығын сипаттайды 1
Тетрархия жүйесінін қандай мақсатта пайдаланғанын анықтайды 1
Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің маңызын анықтайды

3 Ежелгі сәулет өнерін сипаттайды 1
Жерасты қалалардың не үшін салынғанын анықтайды 1
Зикураттардың функциясын сипаттайды 1
Архитектуралық шедевр екеніне баға береді 1

Балл саны 15
«Дәуірлер тоғысындағы Рим» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушыныңаты-жөні

Бағалау критерийі Оқу жетістігі деңгейі
Төмен Орта Жоғары
Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын салыстырады
Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын дәлелдейді Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын, Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттауда қиналады Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын, Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттауда қателіктер жібереді Римдік қоғамдағы екі топтың жағдайын, Рим империясындағы провинциялардағы әскери топтардың күшеюі жағымсыз салдарға ие болғанын сипаттайды
Диоклетиан саясатына баға береді
Диоклетиан саясатына баға беруден қиналады Диоклетиан саясатына баға беруден қателіктер жібереді Диоклетиан саясатына баға бере алады
Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің маңызын анықтайды Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің түрлерін анықтауда қиналады Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің анықтауда қателіктер жібереді Ежелгі дүниенің материалдық мәдениетінің түрлерін анықтайды
Категория: Новые технологии в обучении | Добавил: gulmiraesmakaeva (2019-02-28) | Автор: Есмакаева Гульмира Болатовна E
Просмотров: 3141 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-12-19, 3:03 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru