Главная » Статьи » В помощь учителю » Сельская школа |
ШҚО; Аягоз ауданы, Тарбағатай ауылы «Тарбағатай жалпы білім беретін орта мектеп», КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Ыдырышова Гулжамал Адилжановна Күні:21.01.2016 Сабақ: Ана тілі 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз дыбыстар «Төлді қалай шақырады» Мақсаты: 1 Дауыссыз дыбыстар туралы түсінікті тереңдету. Сөйлем ішінен дауыссыздарды таба білуге үйрету. Төрт түлік туралы мағлұмат беру арқылы,төрт түліктің адам өміріне берер пайдасын ұғындыру. • Оқушылардың еркін сөйлеуін,мәнерлеп оқуын , көркем жазу дағдысын қалыптастыру. Өз ойын анық жеткізу , шығармашылық қабілеттерін дамыту , сөздік қорын молайту. • Өз ойын еркін айтуға дағдыландыру. Шапшандыққа , еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. Сабақтың түрі: аралас сабақ Әдіс- тәсілдер: Топпен жұмыс, сұрақ-жауап, ой қозғау, постер қорғау. Көрнекілігі: төрт түлік суреттері, үнтаспа. Сабақтың барысы Мұғалімнің іс -әрекеті Оқушының іс- әрекеті нәтиже І. Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) Көңіл күй ахуалын тудыру Шаттық шеңбері Арайлап атқан таңға сәлем! Жылуын шашқан күнге сәлем! Жайнап өскен бізге сәлем! Білім беріп тәрбиелеген, Ұстаздар сіздерге сәлем! Ынталандыру ІІ. Ой қозғау (5 минут) 1.Жұмбақ шешу 2. Сұрақ-жауап -Ал оқушылар біз биыл 2015 жыл қандай жылды қарсы алып едік? 1. Кезікті бір жануар Арқасында екі тауы бар. 2. Кішкентай ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. 3 . Көкке шаншып құйрығын, Келеді шауып жүйрігім. 4.Басында екі таяғы бар, Төрт аяғы бар, Сегіз тұяғы бар, Иегінде сақалы бар. 5.Екі айнасы бар, Екі найзасы бар, Сыртылдаған тұяғы бар, Бір желпеуіші бар. Жұмбақтың шешуін талдайды Сергіту сәті ІІІ. Үй тапсырмасы Бой жазу жаттығуы Бес қадамдық сұхбат Әр топ бір -біріне үш сұрақ дайындайды. Үйге берілген мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Бір- біріне түсіндіруге машықтанады ІV.Жаңа сабақ 1. -Жануарлар бір-бірін қалай түсінеді? Үнтаспадан жануарлардың дауысын ажыратады. Оқулықпен жұмыс Бес қадамдық сұхбат ІІ. Топтық жұмыс 1. Әр топ өлеңді бөлімге бөліп оқиды. Төлдерді қалай шақыратының дыбыстап бір-біріне түсіндіреді. 2.Сәйкестендіру тестісі Шопаната шөре-шөре Сексеката әукем-әукем Ойсылқара құрау-құрау Қамбарата көс,көс Зеңгібаба пұшайт-пұшайт 3.Жылқы бұзау Түйе қозы қой бота ешкі құлын сиыр лақ 1-ші топ Шопаната Қой баласы қоңырым Қойдан жуас момыным. Шопан ата түлегі, Қошақаным қайдасың? Пұшайт-пұшайт! 2-ші топ Сексеката Жауын жауса бақырған, Ешкі атасын шақырған. Өрісте өскен жануар, Шөкетайым қайдасың? Шөре-шөре! 3-ші топ Зеңгібаба Тілімен мұрның жалаған Тілімен бойын тараған. Көкке мұрнын шүйіріп, Көз төңкеріп қараған, Зеңгібаба өсірген , Әукешім менің ,қайдасың? Әукем-әукем! 4-ші топ Қамбарата Жолға шықсам , көлігім, Жапанда жүрсем, серігім Қамбарата өсірген , Құлыным менің қайдасың? Құрау-құрау! 5-ші топ Ойсылқара Екі көзі танадай , Екі қркеші баладай Елпендеген ойнақтап, Енесіне қарамай, Ойсылқара баласы, Ботақаным қайдасың? Көс,көс! Мәнерлеп оқуға қалыптасады Бір-бірімен ақылдаса отырып түсіндіру, талдау жұмысын жасайды. Топта белсенді жұмыс істеуге, өз ойын еркін жеткізуге үйренеді. Дәптермен жұмыс Көркем жазу Төлдердің аттарын тізіп жазып,дауыссыз дыбыстардың астын сызады. Төл дауыссыздарды табады. Бб Құлын,бұзау, бота, қошақан, лақ. Көркем жазуға машықтанады Талдау жұмысын жасайды Шығармашылық тапсырма Қорытынды Бағалау «Жалғасын тап» Артығын тап» «Бағдаршам» тәсілі арқылы бағалау 1 топ: Қой баласы............., Қойдай жуас.......... . 2-топ: Жауын жауса.........., Ешкі атасын .......... . 3-топ: Жолға шықсам ........, Жапанда жүрсем .......... . 4- топ: Тілімен мұрнын ........ , Тілімен мұрнын ......... , 5-топ: Екі көзі ........, Екі өркеі ....... . 1 Бота, қонжық, құлын, лақ,қозы, бұзау. 2. Ойсылқара,Шопаната,Зеңгібаба, Қайрат, Сексеката, Қамбарата. 3.Түйе, түлкі, сиыр,ешкі,қой,жылқы. | |
Просмотров: 554 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|