Главная » Статьи » В помощь учителю » Сельская школа |
Жарқын жалпы орта білім беретін мектебі. АӘД пәні мұғалімі: Сексенбаев Әділ Серікбайұлы. Тақырыбы: Калашников автоматын бөлектеу және жинақтау. Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері: 1. Білімділік- оқушыларға Калашников автоматын бөлшектеп және жинақтау тәртібін үйрету. 2. Тәрбиелік- өз қаруына аса ұқыптылыпен қарап, оны үнемі таза және ұрыстық дайындықта ұстауға тарту, қауіпсіздік шараларын сақтау. 3. Дамытушылық- атыс дайындық жайында,автоматты қару, оның авторы М.Т. Калашников жөнінде білімдерін дамыту. Сабақ мақсаты: оқушыларға Калашников автоматы қандай жағдайда, қай кезде, қалай бөлшектеніп, жинақтауды айтып, көрсетіп үйрету. Құрал –жабдықтар: АӘД оқулығы, электронды оқулық, М.Т. Калашниковтың суреті. Сабақ түрі: аралас сабақ. Әдіс-тәсілдер: КА бөлшектеп, жинау тәртібі жайында айтып түсіндіру, қаруды бөлшектеп жинау тәртібін көрсету. Қаралатын мәселелер: 1. Калашников автоматын толық және толық емес бөлектеп, жинау себептері. 2. КА бөлектеу тәртібі. 3. КА жинақтау тәртібі. Өтетін жер: АӘД кабинеті. Пәнаралық байланыс: ауыз әдебиеті. «Жарақталмаған қару жылына бір рет атады». Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу, киімдерін көру. 2.Жаңа тақырып. М.Т. Калашниковтың өмірбаяны жайында оқушы дайындаған баяндама. ( Материал интернет арқылы дайындалған) 2 минут. Мұғалім: Калашников автоматы ең мықты қарулардың бірі болса да, ол да күтімді қажет етеді. Ұрыс жағдайларында қару кідіріссіз жұмыс, істеу үшін , оны үнемі қарап, тазалап майлап тұру керек. Калашников автоматын бөлектеу және жинақтау толық және толық емес болады. Толық бөлектеп, жинау автомат судың, қардың астында қалғанда, не жөндеу кезінде автоматты қатты ластанудан тазалау үшін жүргізіледі. Бұл жұмыстармен арнайы мамандар айналысады. Ал АК-ты толық емес бөлектеп, жинау оны тексеру, тазалау, майлау үшін жүргізіледі. Ұрыстық автоматтарды бөлектеп, жинау арнайы жерде командирлердің қарауымен, техника қауіпсіздік шараларын қатаң сақтап өтеді. 3. Жаңа тақырыпты бекіту. Оқушыларға тест сұрақтарын ұсынып, қорытындысы шығарылып, баға қойылады. 1. КА автоматының калибрі қанша? А. 5,25мм Б. 5,45мм В. 5,35мм. 2. КА –нан атыс жүргізу үшін қандай оқтар қолданады? А. кәдімгі Б. Жарқырауық В. Сауыт бұзғыш-өртегіш Г. Бәрі де қолданады. 3. КА оқжатарына неше оқ сияды? А. 29 оқ Б.30 оқ В. 32 оқ. 4. КА-ның көздеу қашықтығы неше метрге дейін? А. 1000м. Б. 1500м. В. 1900м. 5. КА –нан тура атыс қашықтығы кеуделік фигураға неше метр? А. 400м Б. 420 м В. 440м. 6. КА-нан тура атыс қашықтығы жүгірмелі фигураға неше метр? А. 600м Б. 625м В. 640м. 7. КА-нан кезекпен атқанда минутына неше оқ атылады? А. 80 оқ Б. 90 оқ В. 100 оқ. 8. КА-нан жекелей атқанда неше оқ минутына атылады? А. 20 оқ Б. 30 оқ В. 40 оқ. 9. КА-ның сүңгі-пышақсыз жарақталған оқжатарымен қосқандағы массасы қанша кг? А. 3кг Б. 3,6кг В. 3,8кг. 10 АКС-74 сүңгі-пышақсыз жарақталған оқжатарымен қосқандағы салмағы қанша кг? А. 3,5кг Б. 3,6кг. В. 3,8кг. 11. Сүңгі- пышақтың қынабымен қоса алғандағы массасы қанша ? А. 470гр. Б. 480 гр. В. 490гр. Сабақты қорытындылау. Тест қортытындысын айтып, сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды атап өтіп, оларды бағалау. Үйге тапсырма: «Атыс дайындық» , АӘД оқулығы. 185-190 бет. Оқушылармен қоштасу. | |
Просмотров: 5490 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|