Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
Благодар орта мектебі Қызықты калейдоскоп Ф И З И К А Л Ы Қ О Й Ы Н Ы 8- класс Өткізген: Қоянбаева А.Ж Ақтөбе қаласы Қызықты калейдоскоп» физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: ойынның слайдтары, диапроектор, қобдиша, физикалық приборлар, калейдоскоп, оқушылардың шығармашылық көрмесі, физикалық тәжірибе жасауға арналған құралдар, Әдіс-тәсілдері: ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, Формасы: ойын сабақ БАРЫСЫ: Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру); 4. СЕРГІТУ СӘТІ. 5. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) 6. ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); - Құрметті оқушылар! «Қызықты колейдоскоп» атты физикалық ойынына қош келдіңіздер! - Ойынға қатысушы ойыншыларға сәттілік тілей отырып, ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер! Ойынға 2 топ қатысады. 1. «Ойшылдар» тобы 2. «Тапқырлар» тобы I. ТАНЫСТЫРУ (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады.) ( 5-10 ұпай) 1-топ: «Ойшылдар» тобы Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн ойында ойшылдықпен аламыз. Сәлемдесуі: 2-топ: «Тапқырлар» тобы Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: !«КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар) 2 топқа викториналық сұрақтар беріледі. Әр дұрыс жауап – 1 ұпай I топка: 1. Шам, плита жұмысын жасай қалды, Ал оның есептен-ақ басы айналды. /Электр есептегш/ 2. Ток күшінің өлшем бірлігі? /Ампер/ 3. Ең алғаш ғарышқа ұшырылған иттің есімі / Рекс/ 4. Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» атанған ғалым. /Әл-Фараби/ 5. Ағылшын ғалымы Иссак Ньютонның бүкіләлемдік тартылыс заңын ашуына не себеп болды? /алма/ 6. Заттың ең кішкентай бөлігі? /атом/ II топка: 1.Физика не туралы ғылым? /табиғат/ 2. Электр тогы дегеніміз не? / зарядталған бөлшектердің реттелген қозғалысы/ 3.1961 жылы 12 сәуірде қандай оқиға болды? /адам ғарышқа ұшты/ 4. Жұмыстың халықаралық жүйедегі өлшем бірлігі? /Джоуль/ 5.Ауаның қысымын анықтайтын құрал /Барометр/ 6.Физиканың жылу құбылыстарын зерттейтін бөлімі /Термодинамика/ III«КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру); Әр дұрыс жауапқа - 5 ұпай Берілетін приборлар: Амперметр Вольтметр Реостат Катушка Электроскоп Трансформатор I топка: 1. Амперметр /ток күшін өлшейтін құрал/ 2. Вольтметр /кернеуді өлшейтін құрал/ 3. Реостат /Кедергіні өлшейтін құрал/ IIтопка: 1. Электроскоп /дененің электрленуін анықтайтын құрал/ 2. Катушка /индукцияланған токты жинайтын құрал/ 3. Трансформатор /Айнымалы токтың трансформациясын жүзеге асыратын құрал/ IV. СЕРГІТУ СӘТІ. Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіре, 60 метр қашықтықтан көре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады? V. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) Дұрыс жауапқа қазақ тілінде – 5 ұпай, орыс тілінде – 5 ұпай, ағылшын тілінде – 5 ұпай. Сұрақтар: I топка: 1. Аса қажет өмірге халық үшін, Пайдаланады күн сайын жарық үшін. (ток, ток, energy) 2 Керегенің басында кетпен жаулық, Кет десем де кетпейді неткен жаулық?! (Күн сәулесі, луч солнца, sun) 3. бір бұлбұл отырады салып әнді, Жүруге аяғы жоқ, емес жанды. Өнері қандай асқан деп ойладым Бір демде жер түбінен хабар алды. (радио,radio) 4. Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. (ауа, воздух, air) 5. Жұрттың бәрі соны сүйеді, Бірақ қарағысы келмейді. (күн, солнце, sun) 6.Суға салсаң батпайы, Отқа салсаң жанбайды. (мұз, лед,ice) II Топқа: 1.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш, линейка, ruler) 2. Қабат-қабат қаптама, Ақылың болса аттама .(кітап, книга,book) 3.Бір тукті кілем, Бір түксіз кілем (аспан, жер. Sky, earth) 4.Әдемі тунде мен журсем, журеді бірге. (ай,луна,moon) 5.Жалғыз бағыт білері, Бұрғаныңа көнеді. Жол көрсетіп береді Бірақ өзі көрмейді (компос) 6.Тар шеңберді айналып, Тұр қазықта байланып. Қаға берер таңдайды, Әдетінен танбайды (сағат, часы.clock) «Ойлан, тап» 1. Суы бар тәрелкенің ішінен түйреуішті алу керек. Магнит бар. (су ішіндегі темір түйреуішке, яғни су бетіне магнитті жақындатамыз, сонда түйреуіш су ішінен магнитке жабысады. Магнит айналасында магнит өрісін тудырады.) 2. Кәдімгі үрілген балалардың шарын газетпен ысқылап, бөлме төбесіне апарып жіберіп қалу керек. Шар төбеде ұзақ уақыт тұрады, неліктен? (шар электрленеді) Сергіту сәтінің жауабы: Жауабы: МЫСЫҚ Екі топтың ойыншыларының қорытындысын шығару. Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңе көп рахмет! Шын сезінген көрерменге Айтамыз біз мың рахмет! Келесі кездескенше күн нұрлы болсын! | |
Просмотров: 2468 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|