Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
9.10.2014ж 10 «Б» сыныбы Сабақ Физика Сабақтың тақырыбы Ньютон заңдары Жалпы мақсаты: Ньютонның бірінші, екінші ,үшінші заңдарын қайталай отырып, масса мен үдеу арасындағы қатынасты бекіту арқылы, екі дененің бір-бірімен бірдей күшпен әсерлесетінін жеке тапсырмалар орындау,есептер шығару арқылы түсіну. Күтілетін нәтиже: • Сұрақтарға ойланып толық жауап береді; • Топтық жұмыста белсенділік танытады; • Шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы шығармашылық және танымдық қабілеті артады; • Формуланы айтылу ережесіне сай математикалық түрде жаза алады. • Ньютон заңдарын өмірмен байланыстырады; • Алған білімін саралап, өзін-өзі бағалай алады. СМАРТ бойынша сабақ мақсаты: Сабаққа қатысқан оқушылардың 30 пайызы берілген 10 минут ішінде қиындық деңгейі орташа есепті шығара алады. Блум Таксономиясы бойынша күтілетін нәтиже: Білетін болады (көпшілігі) : Ньютон заңдарының негізгі идеясын ; Түсінетін болады (жартысы) : Ньютон заңдарының орындалу аясын(шегін) ; Қолдана алады (кейбіреуі) : Ньютон заңдарының формуласын пайдалана отырып,есептер шығара алады. Дерек көздері: Жоспар. Білім стандарты, пән бағдарламасы, 9 сынып Р.Башарұлы.Д.Қазақбаева Сабаққа қатысты таныстырылым. Смайликтер. Бағалау парағы.Кестелер Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, ақпараттық- коммуникациялық технология. Сабақтың түрі: Сабақтың типі: Сабақтың әдісі: Сабақтағы қолданылатын тәсілдер мен оқытуды ұйымдастыру формалары: Құрал-жабдықтар: аралас сабақ жаңа білімді меңгерту проблемалық топтық,жұптық, жеке жұмыс интерактивті тақта,деңгейлік тапсырмалар, кестелер Кезеңдері Сабақ барысы І. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут) І. Кіріспе (5 минут) 8 минут Жаңа сабақты түсіну кезеңі (9 минут+2 минут ) Сергіту сәті 2 мин Жаңа білімді қолдану кезеңі (12 минут) Рефлексия (2 минут) Үйге тапсырма беру Бағалау (2 минут) Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті 1.Оқушылармен сәлемдесемін.1 минут 2. Алфавит әріптері арқылы топтарға бөлемін. Үй тапсырмасы бойынша тапсырма беріледі: . Ньютон заңдарын тұжырымдап,берілген жағдаятты есепті физикалық тұрғыда түсіндіруді ұсынамын. Постер қорғау 5 минут 1 топ тапсырмасы: Егер үстінде білеу жатқан кішкентай арбаны алға қарай жұлқи тартып қалса,білеу қайтер еді?Неліктен?Егер арбаны кенет тоқтатса ше? 2 топ тапсырмасы:Иттен қашып келе жатқан түлкіні ит қуып жетіп,енді аузын салуға ыңғайлана бергенде ,түлкі кенеттен басқа жаққа бұрыла қашып, құтылып,кетеді.Түлкіні қуып жету итке неліктен қиын? 3 топ тапсырмасы:Пойыз бекеттен шығып,жылдамдығын үдетті.Осы кезде ауыр қолсандықты еден бойымен қай бағытта жылжыту оңайырақ?Пойыздың жүру бағытымен бе,әлде қарама-қарсы бағытта ма? 4 топ тапсырмасы: Қажымұқан екі түйені екі қолымен тартып ұстап тұрған. Бір түйені тартып ұстап тұра ала ма?Жауаптарыңды түсіндір. Формативті бағалау. . Жұптық жұмыс.Ньютонның 2-ші заңына есептер шығару. 1 жұп тапсырмасы: Қандай күштің әсерінен массасы 200г дене 1,5 м/с2 үдеу алады? 2 жұп тапсырмасы: 0,05 Н күш әсерінен доп 10см/с2 үдеу алады. Доптың массасы қандай? 3 жұп тапсырмасы: Массасы 0,5 т вагонеткаға 125 Н күш әсер етеді. Ол қандай үдеумен қозғалады? Келесі жұптық тапсырмада жұптар алмасып жұмыс жасайды. 1. Сурет бойынша тең әсерлі күштің формуласын жазып есептеңіз; 30 Н 50 Н 2.Екі адам, әр қайсысы 100 Н күшпен арқанды кереді. Арқан 190 Н күшке төзімді болса, ол үзіле ме? 3.Екі баланың бірі арқанды 50Н күшпен тартады. Екінші бала қанша күшпен тартады? 4.Келе жатқан автомобильге маса келіп соғылды. Масаға әсер ететін (Ғ1) пен автомобильге әсер ететін күшті (Ғ2) салыстырыңыз. Оқушыларға жаңа ғаламшар ашу ұсынылады.(шар,жіп,маркерлер беріледі) 1.Интерактивті тақтаға Ньютонның ІІ заңы бойынша суреттер беріледі.Осы суреттегі күштердің қорытқы шамасын анықтау ұсынылады. Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» 2.Жеке жұмыс.Берілген кестені толтыру 1 Білу Ньютон заңдарын ата? 2 Түсіну Ньютон заңдарының формулаларын жаз? 3 Қолдану Массасы 0,5 кг денені 10 м/с жылдамдықпен жоғары лақтырады. Ол дене 5с-та жерге түседі. Денені жоғары лақтыру үшін қанша күш жұмсалды? 4 Талдау Дене импульсі мен күш импульсін салыстыр? 5 Жинақтау Ньютон заңдарына мысал келтір? 6 Бағалау Динамика заңдарының мәні неде Бағалау 1.Бүгінгі сабақта сіз үшін не аса маңызды болды? 2. Бүгін оқығаныңыз басқа сабақтармен немесе мектептен тыс өмірмен қалай байланысты? 3.Бүгінгі сабақтан алған мәліметіңіз сізге болашақта қажет деп ойлайсыз ба? Динамика заңдары.Үйкеліс күші тақырыбын оқып келу Бақылаушының бақылау парағының көмегімен оқушыларды бағалаймын. 1.Мұғаліммен амандасады. 2.Алғашқы 6 әріп және содан кейінгі 6 әріп сол сияқты келесі кезекте тағы с.с. әріптер арқылы топқа бөлінеді. Сұрақтарға жауап беріледі Оқушылар өзара топтарын екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалайды. Берілген тапсырманы өз беттерінше оқып шығады, топта талқылайды, ізденеді, ойланады, пікірлеседі, ақылдасады, бірлесіп орындайды, жұмыстарын қорғайды Топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды Оқушылар өз пікірлерін білдіреді, сұрақтарға жауап іздейді Ньютонның 2-ші заңына есептер шығарады .Жұптасып тапсырманы орындайды,көрші жұптар тапсырмаларын тексеріп бағалайды. Тапсырма дұрыс орындалса, толық емес болса, мүлдем орындалмаса белгісін соғады. Оқушылар өзін-өзі фигуралар арқылы бағалайды Оқушылар тез-тез шарды үрлеп,оған халықты орналастыру керек.Кінің ғаламшарында халық көп орналасса ,сол топ жеңімпаз болады. Топтар өзара 2жұлдыз,1 тілек арқылы бағалайды Алған өз білімін іштей саралайды. Тақтадағы плакатқа стикерлер жапсыру арқылы өз ойларын қалдырады. Үй тапсырмасын түртіп алады. | |
Просмотров: 2871 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|