Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
Сабақтың тақырыбы: Гравитациялық өрістегі дененің потенциалдық энергиясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік мақсаты: Тақырып бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру шараларын ұйымдастыру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқу материалынан ең бастысын, маңызын таңдау ажырату арқылы оқушының дағдысының дамуына ықпал жасау. 3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды физикалық есеп шығаруда жауапкершілікке, сауаттылыққа, ұжыммен жұмыс істеуге бағыт беру. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: Баяндау. Топтау Сабақтың көрнекіліктері: Плакат «Біздің галактика», «Жер және ай». Сабақтың барысы: І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу; 2. Оқушыларды түгендеу; 3. Сынып болмесінің тазалығын тексеру; 4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері); 5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау. А) теориялық білімдерін тексеру. Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру. Б) есептерін тексеру. ІІІ.ДК Білімді жан-жақты тексеру./ ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою. 1. Бүкіл элемдік тартылыс занңы қалай тұжрымдалады? 2. Гравитациялық -тұрақтылықтың физикалық мағнасы қандай? 3. Айдың жерде айнала козғалатынын бақылау арқылы, бүкіл әлемдік тартылыс заңының дұрыстығын қалай дәлелдеуге болады? 4. Үйге берген есептерді талдау. V. ДК.Жаңа материалды меңгерту: 1. Біртекті гравитациялық өрісте өзара әрекеттесудің потенциалдык энергиясы Wn=mgh 2. Ауырлық күшінің жұмысы A=-Wn - потенциаддық энергияның карама- қарсы таңбамен алынған өзгерісіне тең. 3. Гравитациялық өрістегі потенциалдык энергия ; R-жер центрінен дененің ауырлық центріне дейінгі қашықтық. 4. Дененің (жер серігінің) кинетикалық энергиясы 5. Жер серігінің толық энергиясы VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру. Дидакхикалық материалдар 5-өзіндік жұмыс - В. И. Кем; Гравитация 12бет. VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу. 1, 2 мысалды топқа бөліп талдап, бірінші және екінші ғарыштық жылдамдықтар арасындағы байланысты және ғарыштық жылдамдықтардың формуласы мен мәнін есептеуге оқушыларды жұмылдыру. VIІI.ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру:§2.7; 5-өзіндік жұмыс 8, 9 есептер; кайталау §2.4-§2.6. | |
Просмотров: 1410 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|