Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
Шығыс Қазақстан облысы Бесқарағай ауданы Қоянбай ауылы «Қоянбай орта мектебі»КММ Физика пәні мұғалімі Жанжигитова Жанар Жылыбаевна Пәні Физика Сыныбы 7 Сабаққа сілтеме : Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық,әдістемелік құрал,АКТ Сабақ тақырыбы: Қазіргі әлемдегі нанотехнология Жалпы мақсаттар :Нанотехнология туралы мағлұмат беру, қазіргі кездегі нанотехнологияның жетістіктері туралы мағлұмат беру Түйінді идеялар :Нанотехнология ұғымы. Өз еліміздегі нанотехнология салысындағы соңғы жаңалықтар Оқыту нәтижелері: Оқушылар нанотехнология иуралы мағлұмат алады . қазіргі кездегі нанотехнологияның нәтижелері туралы біледі, Шығармашылық жұмыспен айналысу үшін алғашқы ақпараттар көзін алады . Дереккөздер : Стикерлер, постер, түсті қағаздар.Электронды оқулық Сабақ барысы: Психологиялық атмосфера орнату Сабақ кезеңдері 1-кезең: Қызығушылықты ояту:/5 мин/ - ұйымдастыру Топқа бөлу. Конверттегі формулалр мен аспаптар бойынша - үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; - ойлау жұмысына ынталандырылады Оқу белсенділігін арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер : 1.«Ыстық орындық» /5мин/ Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды 1.Заттар қандай күйде бола алады? 2.Заттың қатты күйіне тән қасиет қандай? 3.Заттың сұйық күйіне тән қандай қасиет? 4.Заттың қатты күйіне тән қасиет? Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар жеке-жеке ауызша жауап береді 2-кезең: Мағынаны ажырату: «Миға шабуыл» әдісі /3мин/ - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын тапқызады 1.Технология деген сөздің мағнасын қалай түсінесіңдер ? 2.Нанотехнология деген сөз ? Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өз білгендерін айтады, талқылайды, жаңа тақырыпты өздігінен тауып айтады. Бағалау(формативті, суммативті) /Мұғалімнің қолдау сөздері. Мұғалім смайлик арқылы бағалайды Бағалайды. Топ бірін –бірі бағалайды 3-кезең: Ой-толғаныс: /15мин/ Топтық жұмыс «Джиксо» анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; Мұғалімнің іс-әрекеті: Интернет желісінен алдын ала дайындалған мәтінді екі топқа бөледі.Топтық жұмыс тапсырылады. Тақырыпты топта талқылап,мазмұнын түсініп, негізгі ойды айтуды тапсырады. Оқушының іс-әрекеті: Шағын топтарды оқушылар алдымен жеке, жұп болып бір-біріне түсіндіреді. Одан барып, топта талқылап, топ ішінен бір оқушы шығып, постерін қорғайды Мұғалімнің іс-әрекеті: синтез, бір-бірімен ой бөліседі Жеке жұмыс /10мин/ Мәтіннен үзінді белгіленіп беріледі . Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар кезекпен тақырып бойынша негізгі ойларын баяндайды, қалған оқушылар жазып алады . Сабақ қорытындысы : «Аукцион» әдісі /5мин/ Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтарға сұрақ қойылады Оқушының іс-әрекеті: топ акуцион әдәсәмен алып ,жауап береді , жауап бере алмаған топтын 2- топ алады Мұғалімнің іс-әрекеті: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) Күнделікке жазады. Шығармашылық жұмыс 1.Қазақстан ғарышындағы соңғы жаңалықтар . 2.Нанотехнология дегеніміз не ? Үйден оқушылар орындайды. Талдап айтып береді. Рефлексия: | |
Просмотров: 1956 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|