Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
Ақмола облысы Степногорск қаласы С. Сейфуллин атындағы №5 көпсалалы мектеп-лицейі Физика пәнінің мұғалімі Калтенова З.К. Тақырыбы: Металдардағы және электролит ерітінділеріндегі электр тогы. Фарадей заңы. Электролиз. Мақсаты: а) білімділік – оқушылардың әр түрлі ортаның электр тогын өткізуіндегі - заряд тасушылар - негізгі заңдары -техникалық қолданулары туралы алған білімдерін бір жүйеге келтіріп, жалпылау. ә) дамытушылық -өтілген материалдардан негізгілерін ала отырып, оны жалпылап, жүйеге келтіру,дағдыларын қалыптастыру. б) тәрбиелік- оқушыларды ұйымдастырушылыққа, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: деңгейлеп саралап оқыту. Сабақтың типі: Білімді жинақтау, жүйелеу, қорытындылау сабағы. - Көрнекілігі: - Интерактивті тақта - документ-камера - Технологиялық карталар - Тәжірибелер үшін қажетті құралдар және т.б. Сабақ барысы: а) ұйымдастыру кезеңі. ә) үш топқа бөлу Сабақтың құрылымы: Сабақ төрт деңгейлік бөлімнен тұрады. 1.Оқушы деңгейі ( репродуктивті) 2.Алгоритмдік саты 3.Эвристикалық саты 4.Шығармашылық саты І. Оқушы деңгейі І топ ток күші J (ток күшіне сипаттама) ІІ топ кернеу U( кернеу туралы) ІІІ кедергі R ( кедергі) Ал енді осы үш физикалық J, U, R шамалардың арасында қандай тәуелділік бар? (экраннан Т.Омның суреті, заңы.J = U\ R; J ~ U; J ~ 1\R / 3слайд./ Ом заңын тәжірибеде тексеру ( документ камера арқылы көрсету) Ал енді, балалар сабағымызды неге тізбек бөлігіне арналған Ом заңы металдарға ғана емес, сонымен қатар сұйық өткізгіштер үшін де орындалады. ІІ. Алгоритмдік саты Технологиялық картамен жұмыс . І топ М 1 б) а диагностика жүргізеді ІІ топ М2 б) а →→→→ ІІІ топ М3 б) а →→→→ І топ металдардағы электр тогы. 1. Кристалдық тор 2. Тәжірибе 94 сурет 3.Қорытынды жасау ІІ топ . Электролиттердегі электр тогы. 1.тәжірибе 2.электролиттік диссоциация 3.рекомбинация( сурет б\а) 4. 95 сурет б\а түсініктеме 5. қорытынды жасау. ІІІ топ М3 б) а диагностика жүргізу 1.электролиз 2.электролиздің қолданылуы. 3.Фарадей заңы 4. Қорытынды жасау. ІІІ. Эвристикалық саты (әр топтан топ басшылары тақтаға есептер шығарады, қалғандары орындарында орындайды.) І топтың есебі 1. 4 сағ ішінде катодта 60 г мырыш бөлініп шығу үшін қандай ток күшін жіберу керек? ІІ топтың есебі. 1.Азот қышқылы күміс ерітіндісі құйылған ванна 4 В кернеуі бар ток көзіне қосылған. Егер 0,5 сағ уақыт ішінде 3 г күміс бөлінсе, электролит кедергісі қандай болғаны ? ІІІ топтың есебі . Жалпы ауданы 170 см2 металл бұйымды электролиз арқылы 1А ток күші кезінде алтынмен қаптау 2 сағатқа созылды. Алтын қабатының қалыңдығын анықтаңдар. Қорытынды жасау . ІV. Шығармашылық саты (өздігінен ізденіп, қосымша оқулық, журналдардан экперименттер жасап , көрсету) І топ. Электролизге тәжірибе. ІІ топ. Тізбектей және параллель қосу. ІІІ топ. Гальваникалық элемент І топтың тәжірибесі 1.ток көзі, екі шуруп стакан, су, тұз, картон қағаз. Не байқалады? Шуруптардың бірінің маңайында су сарғыш тартып, ал екінші шуруптың маңайында су қараяды. Не байқалады? Стакан түбінде жасыл түсті тұнба қалады. Себебі: Байқаған құбылыс – химиялық түрлендіру – ол токтың су арқылы жүргені.Электр тогы суды, тұзды, шуруптың темірін жіктейді, оларды басқа затқа айналдырады. Оны көруге болады, өйткені олар суды бояйды немесе стақан түбінде тұнба түрінде қалады. ІІ топтың тәжірибесі 1. Тізбектей екі шам жалғайды. Не байқалады ? Екі шамның жарықтығы азаяды, әлсірейді . Себебі: Алдымен біріншіге, содан екіншіге келетін энергияны екі шам өзара бөліседі. Егер шамның біреуі істен шықса, тізбек үзіліп, екінші шам да сөнеді . 2.Параллель жалғау Электр шамдарының жарықталуы бірдей себебі әр шамның өзінің жеке тізбегі бар. Сондықтан ол батареядан тікелей қоректенеді.Егер шамның бірі күйіп кетсе, екіншісі жанып тұра береді. Өйткені оның тізбегі үзілмеген, ІІІ топтың тәжірибесі Гальванометр, картоп, мыс сым, шеге. (Гальваникалық элемент) Үйге тапсырма. Технологиялық картамен жұмыс. Сабақтан тыс өзіндік жұмыстарды қорытындылау | |
Просмотров: 6058 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|