Главная » Статьи » В помощь учителю » Физика |
ШҚО, Бесқарағай ауданы Беген орта мектебінің физика пәні мұғалімі, Өмірбек Шәріпұлы Бейсембаев, Физикадан сабақ жоспары. 10-сынып. Сынып 10 «б» Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабағы. Конденсатор, оларды жалғау түрлері. Энергиясы Сілтеме Бағдарлама, 10 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар, 10 сыныптың физика оқулығы, қосымша материалдар. Мақсаты: • Конденсатордың түрлері,олардың электротехникадағы алатын орнын үйрету. • Конденсаторларды жалғауды оқып – зерттеу,тізбекпен жұмысты зерттеу. • Оқушылардың ой- өрісін,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқыту нәтижелері • Оқушылардың теориялық біліміндегі олқылықтарды анықтау • Теориялық білімді практикада тиімді қолдану жолдарын үйрету • Есепті шығарудың бірнеше жолдарын, олардың тиімділігін арттыру. • Топта бірлесе жұмыс істеу дағдысын дамыту. Негізгі идеялар Электродинамика бөліміндегі Электростатика тарауы бойынша конденсатордың негізгі қасиеттерімен байланыстыра отырып,теория және практика жүзінде қолдану. Дерекөздер 10 сыныптың физика оқулығы, қосымша материалдар, бейне материал, слайд. Ресурстар (құрал-жабдықтар) Проектор экранымен, А-4 қағазы, маркер, физикалық құрал-жабдық ( конденсаторлар), кесте-плакаттар, плакат, жетондар, кеңсе тауарлары, бағалау парақтары. Оқытудағы қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, ой қозғау, диалогтік оқыту, жеке оқушымен және топпен жұмыс. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. Тапсырмалар: 1-тапсырма. ( А тобы ) Жазық конденсатордың әр пластинасының ауданы 520 см. Конденсатордың сыйымдылығы 45 пФ болу үшін оның пластиналарын ауада бір-бірінен қандай қашықтыққа орналастыру керек. 2-тапсырма. ( Б тобы) Бірінші конденсатордың сыйымдылығы 0,5мкФ, ал екіншісінікі 50 пкФ. Осы конденсаторларда бірдей заряд қорын алу үшін, оларға түсірілген кернеулерді салыстырыңдар. Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары. Сабақ жазбасы бойынша мақсат-тармен, міндеттермен және түйінді идеялармен арақатынасын белгілеу. I. Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпты атмосфералық қалыпқа келтіру. Жеті оқушыдан сыныпты 2 топқа бөлу. ( А тобы және Б тобы). II. Үй тапсырмасы: Конденсатор тақырыбы бойынша пысықтау сұрақтарын слайд арқылы жалпылама түрде беру және әрбір топқа 1 есептен шығару. III. Топпен жұмыс: 1) А тобы және Б тобы ұяшықтан сұрақтар таңдайды ( 1 және 2 деңгейлік). 2) Есептер шығару. 3) Тәжірибелер жасау. Әр топтан 1 оқушы шығып практика жүзінде қорғайды. 4) Менталды карта сызу. «Конденсатор» тақырыбына байланысты. IV. Сергіту сәті. V. Тізбектер бойынша есеп шығару. ( Слайд арқылы). Мұғалім формативті бағалайды. VI. Қорытынды бөлім. Тест. VII. Бағалау кезеңі: Мұғалім: Өз топтарыңызды көшбасшы критериалды бағалау парағы бойынша бағалайды және бағалау парағы бойынша бағалаймыз. Бағалау. Бағалау кестесін толтыру. ( Оқушылар, мұғалім). Мұғалімнің оқушыларды формативті бағалауы, жиынтық бағаны шығаруы. VIII. Кері байланыс. Мұғалім: Балалар, бүгінгі сабақта нені үйреніп, нені түсінгендерің туралы пікірлерінді білу маған өте маңызды және бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлеріңді смайликтермен білдірсеңіздер деген өтінішім бар. IX. Үйге тапсырма: Реферат «Конденсаторлардың түрлері және қолданылуы». | |
Просмотров: 4599 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|