Главная » Статьи » В помощь учителю » Экология |
Құстардың қысқы тіршілігі Мақсаты: Балаларды қыстап қалатын құстардың тіршілігі туралы түсінік беру. Міндеттері: 1. Құстардың қысқы тіршілігі (жемінің азаюы, үйлерге, адамдарға жақындап, олардың көмегін қажет етуі) туралы әңгімелеу. 2. Балалардың қыс кезінде құстарға қамқорлық жасауға деген белсенділігін арттыру. 3. Құстарға деген қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу. Түрі: аралас сабақ Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу Пәнаралық байланыс: шебер қолдар, балалар көркем әдебиетімен танысу, сауат ашу және жазу. Көрнекілік: құстардың суреттері,слайд, құстардың қысқы тіршілігін бейнелейтін суреттер. Барысы: І. Мотивациялық-қозғаушы 1.Ұйымдастыру кезеңі Арайлап таң атты, Алтын шуақ таратты. Жарқырайды даламыз Жарқырайды күніміз 2. Сұрақ-жауап - Қазір жылдың қай мезгілі? - Табиғатта қандай өзгерістер болады? ІІ. Ұйымдастыру-ізденуші Қонаққа тотықұс Кеша келіп, өзінің Қарлығаш досын таба алмағанын айтады. Ол қайда кетті екен? - Иә, ол жылы жаққа ұшып кетті. Себебі қыс түскенде жәндіктер жасырынып, құстар қорексіз қалады. Мұндай жылы жаққа ұшып кететін құстарды жыл құстары деп атаймыз. Барлық құстар ұшып кетпейді. Кейбір құстар суықтан қорықпайды, олар адамдармен бірге қалада тіршілік етеді. Оларды атайық. - Қарға, сауысқан, торғай, көгершін, тоқылдақ. Қарға мен сауысқан кез келген тамақты қорек ететін құстар. Қыста тамақ табу қиын болғандықтан, түрлі тамақ қалдықтарымен қоректене береді. Көгершін нан қиқымдарымен қоректенеді. Торғайлар ағаш қалдығымен, жеммен қоректенеді. Тоқылдақ ағаш жаңғағымен қоректенеді. - Құстардың қандай пайдасы бар? - Қыста құстар ағаштардың бұтақтарын паналап күнелтеді. Қарны ашып, жаураған құстар адамдарға жақын келіп, көмек күтеді. Бұл кезде олар қорқуды да ұмытып кететін сияқты.Оларға жем шашып, нан қиқымдарын шашуымыз керек.Оларға үйшік жасап беруіміз керек. 1-тапсырма. Кеша: Балалар, мен сендерге тапсырмалар ала келдім. Мына жұмбақтарды шешіп, жауабын шашылып жатқан буындардан құраңдар. Тәрбиеші хатты ашып, жұмбақтарды жасырады. Шиқ-шиқ еткен даусы бар, Бірақ өзі ұшады. (торғай) Қара түсті қарқылдақ, Ұшып-қонып жалпылдап. Қоқыстарды шоқиды, Жем іздейді там-тұмдап. (Қарға) Күндіз соқыр не деген Түнге қарай көреген Тұмсығымен ояды Ағаш құртын жояды. (тоқылдақ) Буындардан сөз құрастырады. Сергіту сәті Қане, қанат қағайық, қарлығаш боп ұшайық, Ұшып-ұшып алайық, торғай болып қонайық. Сауысқан боп секіріп, тоқылдақ боп шоқиық. 2. Әліппе-дәптермен жұмыс. Т. Нұрмұханбетовтің «Тоңбайды» өлеңін оқу. - Өлеңде қай мезгіл туралы айтылған? - Құстардың денесін не жауып тұр? 3.Суретпен жұмыс. - Суретте не бейнеленген? - Сурет бойынша әңгіме құрайық -Алдарыңда жатқан құстар суреттерінен қыстап қалатын құстарды қоршаңдар. 2- тапсырма. Кешаның келесі тапсырмасын тәрбиеші хаттан алып оқиды. - Мына суреттегі құстардың қайсы артық? Неге? 3- тапсырма. Мына суретте қай құс жасырынған? 4-тапсырма. Құстардың даусына құлақ түрейік. Қай құстың даусы? - Торғай қыста немен қоректенеді? - Сауысқан мен қарға немен қоректенеді? - Біз оларға қандай қамқорлық көрсетуіміз керек? - Балалар, мен енді сендердің құстарға қамқорлық көрсететіндеріңе сенімдімін. Егер сендер үйлеріңнің маңында жүретін құстарға қамқорлық көрсетсеңдер, құстар сендерге риза болады. Оригами. Көгершін жасау. Күтілетін нәтиже: Болу керек: Құстардың қысқы тіршілігі туралы түсініктері Білу керек: Қыстап қалатын құстарды Істей алады: Сұрақтарға нақты, толық жауап бере алады. | |
Просмотров: 2199 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|