Главная » Статьи » В помощь учителю » Экология |
«Айналайын» естиярлар тобыңын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Күні: 23.10.2015ж. Білім беру саласы: «Таным» Бөлімдері: Экология Тақырыбы: Үй құстары мен дала құстары. Мақсаты: Құстардың сыртқы бейнесі, тіршілігі, қоректенуі туралы айту. Үй құстары мен дала құстарын ажырату.Сөздік қорларын молайту. Есте сақтау қабілеттерін арттыру. Құстарға деген қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Қеректі құралдар: үй және дала құстарының суреттері. Сөздік жұмысы:Ұй мен дала құстары. Билингвалдық компонент: Торғай-воробей,қарға-ворона,сауысқан-сорока,қарлығаш-ласточка, әтеш-петух,тауық-курица,қаз-утка,балапан-цыпленок. Іс – әрекет кезендері Тәрбиешінің іс – әрекеттері Баланың іс - әрекеттері Танымды-оятушылық Шаттық шеңбері Амансың ба, Алтын күн! Амансың ба, Көк аспан! Амансың ба, Жер ана! Амансың ба, достарым! Сендерді көрсем қуанамын! Тосын сый:Есік қағып Әтеш кіреді. Амандасады. Балалар бұл «Әтеш» бізге хат әкеліпті. Шеңберге тұрып шаттық шеңберін құрайды. Бір-біріне жақсы тілектерін айтады. амандасады Ұйымдастыру-іздестіру Ішінде құстардың суреттері бар екен. Қазір сол суреттерді алып дала құстарын бөлек, үй құстарын бөлек атаймыз. Суретпен жұмыс: Сөздік жұмысːүй мен дала құстары. Дала құстары өз азықтарын өздері тауып жейді. Міне дала құстары-қарға, сауысқан, қарлығаш, торғай.т. б. Олардың қанаты бар аспанда ұшып жүреді. Орыс тілінде қалай аталады : .Күзде құстар жылы жаққа ұшып кетеді.Құстар –достар дегендей, адамдардың ең жақсы көретіні-құстар. Құссыз орманның сәні келіспейді.Құстардың дауысы орманға бір сиқырлы көрік беріп тұрады. Құс табиғатқа тек көрік беріп тұрады десек, онымыз дұрыс болмас себебі, құстардың тіршілігі орман, бау-бақша зиянкестерін жойып, адамға көп көмегін тигізеді. Ал үй құстары адамдардың көмегімен азықтанады.Оларға адамдар қамқорлық жасайды. Арнайы қора салады, уақытымен жем суларын береді. мұқият тыңдайды. суретке назар аударады. Тәрбиешімен бірге құстарды жеке-жеке атап отырады. Сөздерді қайталайды. Қызыға тыңдайды. ːқарға-ворона,сауысқан-сорока,қарлығаш-ласточка,торғай-ворона. Тәрбиешіні мұқият тындайды. Балалар, сендер құстармен таныстыңдар, енді үн таспадағы құстардың дауысын тыңдайықшы, бұл дауыстар дала құстарының үні ме, үй құстарының үні ме? Неге дала құстары деп ойлайсыңдар? Дұрыс айтасыңдар Ал, енді, балалар үй құстарын атайықшы. Орыс тілінде қалай аталады: Тауық қалай дыбыстайды екен? Әтеш ше? Ал қаз қалай дыбыстайды екен? Балапан ше? . Орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық. Қане, қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық. Ұшып – ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Қарлығаш боп ұшайық, Торғай болып қонайық. Сауысқан болып секіріп, Тоқылдақ боп шоқиық Жақсы, балалар, сендер дала құстары, үй құстары жайлы білесіңдер. Құстардың ішіндегі адамға ең жақыны – Қарлығаш. Ол дала құсы, құйрығы айыр, шиқылдайды, аспанда ұшады. Олар жемін ұшып жүріп аулайды. Тіпті суды да қалқып жүріп ішеді. Қарлығаш ұясын үйдің шатырына салады. Орыс тілінде қалай аталады: Балалар, сендер өте дұрыс айтасыңдар. «Ненің дауысы?» дидактикалық ойыны Шарты: Тәрбиеші құстарды көрсетеді, балалар ол қай құс екенін айтып, дауысын дыбыстайды. . Қонаққа келген әтеш балалармен қоштасады. Құстардың үнін тыңдап олардың дала құстарының дыбыстары екенін айтып түсіндіреді. Торғайлар шиқылдап жатыр т. б дала құстарының дыбыстарын айтып береді. Тауық, әтеш, қаз, балапан. тауық-курица,әтеш-петух, қаз-утка, балапан-цыпленок. Құт-құт-құт. Қаңқ-қаңқ. Га-га-га. Чик-чик. Сергіту сәтін жасайды. таң қалады. қарлығаш-ласточка. Құстарды жеке-жеке атап көрсетеді. Қызыға тыңдайды. Қоштасады. . Рефлексивті-түзетушілік Балалар, бүгін бізге қонаққа не келді? Үй құстарына қандай құстар жатады? Дала құстарына қандай құстар жатады? Бағытталған сұрақтарға жауап береді. Күтілетін нәтиже: Нені білу керек: құстардың сыртқы бейнесі және тіршілігі жайлы білу Нені игереді: үй құстары мен дала құстарын ажыратуды Нені біледі: құстарға қамқор болуды Орындаған : Болатқызы Р. Источник: http://Үй құстары мен дала құстары | |
Просмотров: 1846 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|