Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттің технологиялық картасы Өткізген: Интыбекова М.Р. Топтың жас ерекшелігі: №1 II- сәбилер тобы Білім беру салалары: «Қатынас», «Таным» Тарауы: Тіл дамыту,құрастыру Тақырыбы: «Менің ойыншықтарым» Мақсаты: - Балаларды дәл және ашық, қатты таныс сөздерді айтуға, белгіленген затты және оның не үшін тағайындалатынын, қоршаған әлем туралы білімдерін кеңейтуге үйрету; есту қабылдауларын дамыту, тілдерін, байқампаздықтарын; сабаққа деген қызығушылыққа және бір-біріне деген қарым- қатынасқа, достыққа тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар: ойыншықтар;аю,қоян;конструктор,ыдыстар. Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс – әрекеті Мотивациялық-қозғаушылық Тәрбиеші балаларды өз маңына жинайды. - Балалар, бүгін біз сендермен аюға қонаққа барамыз.Айтыңдаршы, аю қайда тұрады? Дұрыс. Ол жаққа жол алыс. Немен тез баруға болады,-деп ойлайсыңдар? -Жақсы, Сен, Санжар, паровоз боласың, ал балалар - вагондар, Кеттік! Ту-ту-ту! Балалар тәрбиешінің маңына жиналып, шеңбер құрады. -орманда -пойызбен Ұйымдастырушылық-іздену Ойын: « Паровоз» Паровоз, паровоз Жап-жаңа, жылтыраған. Ол вагондарды сүйретеді. Нағыз сол сияқты. Кім пойызда келе жатыр? Біздің балалар Қонаққа кетіп барады. Барлық балалар аюға -Келдік Қараңдаршы, балалар,алаң қайда Аю отыр, бізді тосып. Кәне, Аюмен амандасайық. - Аю сендерді тосып, таңқаларлық сәт дайындапты. Таңқаларлық сәт: Аю бізге не дайындады екен? Міне, сандықша, Қандай әдемі! Балалар, кәне отырып, көрейікші, сандықшада не бар екенін? Мұнда әр түрлі ойыншықтар, Аю білмей отыр, қалай олармен ойнау керек екенін. Кәне,Аюға көмектесейікші, қалай ойыншықтармен ойнау керектігін. Ойын:« Керемет сандықша» Міне, керемет сандықша Барлық балаларға дос екен. Барлығымызға өте онын қажет екенін Ондане бар екенін көргіміз келеді. - Диана, сандықты ашшы, Содан кейін кез-келген ойыншықты алып шықшы. - Бұл не? Не үшін тәрелке қажет? Онымен қалай ойнауға болады? -Жарайсың! Тәрелкеден ботқа, көже ішеді, біздің қуыршақтарымызға тамақбереміз. - Расул, қарашы қандай тағы да сандықша ойыншықтар бар екен? - Не үшін күрешке қажет? Күрешкеден шәй, кофе, сүт ішеді. Балалар, айтыңдаршы, күрішке, тәрелке- бұлар не? - Томирис, тағы да қандай ойыншықтар бар екен? - Қоянда не бар? Ол не істей алады? - Қарашы, Аю, сенің досың- Қонжық. Ол сондай толық, маймақ, қыс бойы аяғын сорып жатады. Балалар, қоян мен аю қандай жануарлар және неге? Демалыс сәті: «Аюдың үйі үлкен» Аюдың үйі үлкен. Ал, қояндікі кішкентай. Міне, аю үйіне келе жатыр. Ал артында қоян келеді. Ойын:«Кім үйде тұрады» - Жарайсыңдар балалар, Бірақ, мында тағы да бір нәрсе қалып қойыпты. Бұл не? Не үшін ол қажет? Не құруға болады? –Кәне, аю мен қоянға үй жасайық. Балалар паровоздың қимылын көрсетеді. - Сәлеметсің бе? Аю.Біз саған қонаққа келдік. Балалар сандықшада не бар екенін қарайды. Балалар келіседі. -тәрелке -тамақ ішеді, тамақ береді қуыршақтарға -күрішке -сүт, тосап ішеді. - Ыдыстар -қоян - қоян секіре біледі, жүгіреді, оның құлақтары ұзын. - Жабайы, өйткені орманда тұрады. Қолдарын жібереді, отырады. Жүреді, аюдың жүрісін көрсетіп, екі аяқпен секіреді. -кірпіш, бұдан үй, тұрақ, шарбақ құрастыруға болады. Рефлексивті – қорытындылау -Рахмет, Аю саған саяхат үшін, аңдар ойыншықтарын үшін. - Балалар, біз кімдерді көрдік? - Қандай жануарлар? -Жарайсыңдар, ал енді бізге кету керек. Паровоз гуілдеп. Вагондарды сүйретті. Чу-чу-чу, алысқа мен кетемін. -қоянды, аюды -жабайы Балалар паровоздар болып тұрады да, Аюмен қоштасады, кетеді. Күтілетін нәтиже: Білуі керек: жануарлардың атауларын, олардың өмірі мен тұратын жері туралы; ыдыстардың атауы менне үшін қолданылатынын, құрылыс материалдарының бөлшектерін. Меңгергені: жабайы аңдар туралы ұғымдарын, олардың өзіне тән іс-қимылдары жайлы. Істей біледі: нақты және ашық таныс сөздерді айтуға, тілде қолдануға, жалпылама түсініктерді(ыдыс, жабайы аңдар), конструктормен жұмыс істей білуді. Тексердім: ___________Зима Н.Е. | |
Просмотров: 3821 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|