Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Менің ойыншықтарым
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттің технологиялық картасы
Өткізген: Интыбекова М.Р.
Топтың жас ерекшелігі: №1 II- сәбилер тобы Білім беру салалары: «Қатынас», «Таным»
Тарауы: Тіл дамыту,құрастыру Тақырыбы: «Менің ойыншықтарым»
Мақсаты: - Балаларды дәл және ашық, қатты таныс сөздерді айтуға, белгіленген затты және оның не үшін тағайындалатынын, қоршаған әлем туралы білімдерін кеңейтуге үйрету; есту қабылдауларын дамыту, тілдерін, байқампаздықтарын; сабаққа деген қызығушылыққа және бір-біріне деген қарым- қатынасқа, достыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: ойыншықтар;аю,қоян;конструктор,ыдыстар.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс – әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Тәрбиеші балаларды өз маңына жинайды.
- Балалар, бүгін біз сендермен аюға қонаққа барамыз.Айтыңдаршы, аю қайда тұрады?
Дұрыс. Ол жаққа жол алыс. Немен тез баруға болады,-деп ойлайсыңдар?
-Жақсы, Сен, Санжар, паровоз боласың, ал балалар
- вагондар, Кеттік!
Ту-ту-ту! Балалар тәрбиешінің маңына жиналып, шеңбер құрады.
-орманда

-пойызбен
Ұйымдастырушылық-іздену Ойын: « Паровоз»
Паровоз, паровоз
Жап-жаңа, жылтыраған.
Ол вагондарды сүйретеді.
Нағыз сол сияқты.
Кім пойызда келе жатыр?
Біздің балалар
Қонаққа кетіп барады.
Барлық балалар аюға
-Келдік
Қараңдаршы, балалар,алаң қайда
Аю отыр, бізді тосып.
Кәне, Аюмен амандасайық.
- Аю сендерді тосып, таңқаларлық сәт дайындапты.
Таңқаларлық сәт:
Аю бізге не дайындады екен?
Міне, сандықша, Қандай әдемі!
Балалар, кәне отырып, көрейікші, сандықшада не бар екенін?
Мұнда әр түрлі ойыншықтар,
Аю білмей отыр, қалай олармен ойнау керек екенін.
Кәне,Аюға көмектесейікші, қалай ойыншықтармен ойнау керектігін.
Ойын:« Керемет сандықша»
Міне, керемет сандықша
Барлық балаларға дос екен.
Барлығымызға өте онын қажет екенін
Ондане бар екенін көргіміз келеді.
- Диана, сандықты ашшы,
Содан кейін кез-келген ойыншықты алып шықшы.
- Бұл не?
Не үшін тәрелке қажет?
Онымен қалай ойнауға болады?
-Жарайсың! Тәрелкеден ботқа, көже ішеді, біздің қуыршақтарымызға тамақбереміз.
- Расул, қарашы қандай тағы да сандықша ойыншықтар бар екен?
- Не үшін күрешке қажет?
Күрешкеден шәй, кофе, сүт ішеді.
Балалар, айтыңдаршы, күрішке, тәрелке- бұлар не?
- Томирис, тағы да қандай ойыншықтар бар екен?
- Қоянда не бар? Ол не істей алады?
- Қарашы, Аю, сенің досың- Қонжық. Ол сондай толық, маймақ, қыс бойы аяғын сорып жатады.
Балалар, қоян мен аю қандай жануарлар және неге?
Демалыс сәті: «Аюдың үйі үлкен»
Аюдың үйі үлкен.
Ал, қояндікі кішкентай.
Міне, аю үйіне келе жатыр.
Ал артында қоян келеді.
Ойын:«Кім үйде тұрады»
- Жарайсыңдар балалар,
Бірақ, мында тағы да бір нәрсе қалып қойыпты.
Бұл не? Не үшін ол қажет? Не құруға болады? –Кәне, аю мен қоянға үй жасайық. Балалар паровоздың қимылын көрсетеді.

- Сәлеметсің бе?
Аю.Біз саған қонаққа келдік.

Балалар сандықшада не бар екенін қарайды.

Балалар келіседі.

-тәрелке
-тамақ ішеді, тамақ береді қуыршақтарға

-күрішке

-сүт, тосап ішеді.

- Ыдыстар

-қоян
- қоян секіре біледі, жүгіреді, оның құлақтары ұзын.

- Жабайы, өйткені орманда тұрады.
Қолдарын жібереді, отырады.
Жүреді, аюдың жүрісін көрсетіп, екі аяқпен секіреді.

-кірпіш, бұдан үй, тұрақ, шарбақ құрастыруға болады.
Рефлексивті – қорытындылау -Рахмет, Аю саған саяхат үшін, аңдар ойыншықтарын үшін.
- Балалар, біз кімдерді көрдік?
- Қандай жануарлар?
-Жарайсыңдар, ал енді бізге кету керек.
Паровоз гуілдеп.
Вагондарды сүйретті.
Чу-чу-чу, алысқа мен кетемін.


-қоянды, аюды
-жабайы
Балалар паровоздар болып тұрады да, Аюмен қоштасады, кетеді.
Күтілетін нәтиже: Білуі керек: жануарлардың атауларын, олардың өмірі мен тұратын жері туралы; ыдыстардың атауы менне үшін қолданылатынын, құрылыс материалдарының бөлшектерін.
Меңгергені: жабайы аңдар туралы ұғымдарын, олардың өзіне тән іс-қимылдары жайлы.
Істей біледі: нақты және ашық таныс сөздерді айтуға, тілде қолдануға, жалпылама түсініктерді(ыдыс, жабайы аңдар), конструктормен жұмыс істей білуді.
Тексердім: ___________Зима Н.Е.
Категория: Дошколенок | Добавил: Айбаршын (2013-03-29)
Просмотров: 3821 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2024-11-19, 5:28 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru