Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Семей облысы Бесқарағай ауданы Қоянбай орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Кунафина Жанар Сайлауовна Тақырыбы: Оралхан Әубәкіров.Ара мен Шыбын. Мақсаты: 1.Оқушының жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене отырып, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау. 2. Оқушыларды өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баули отырып, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық ойлауын дамыту. 3.Оқушыларды мысал мазмұнын айқындай келе, қонақжайлыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: сайыс сабақ Әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелеу, танымдық тапсырма Көрнекілігі:суреттер,үлестірмелер Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі: Cабаққа дайындықтарын ұйымдастыру. 2.Оқушыларды 3 топқа бөлу.Топқа бөлу үшін мұғалім балаларға гүл таратып береді.Сарғалдақтар бір топқа, Түймедақтар екінші топқа,Раушангүлдер үшінші топқа топтасып отырады.Топ басшыларына ұпайды есептейтін бағалау парағы беріледі.Олардың міндеті- жауап беріп отырған өз тобының балаларын белгілеп отыру.Әр топтың ұпайы есептеп шығарылады. Жаңа сабақ 1.Сабақтың мақсатымен таныстыру. 2.Автор туралы қысқаша дерек. О.Әубәкіров 1934 жылы туып,1986 жылы қайтыс болды. Ол Алматы облысы Жамбыл ауданы Қаракестек ауылында дүниеге келген.Құрманғазы атындағы Алматы Өнер институтының театр факультетін бітірген.Оның «Қоңырау», «Бөдене», «Күлкіңіз келе ме?», «Анау мен мынау» т.б. көптеген жинақтары бар. О.Әубәкіров-талантты сатирик.Сатирик деп адамның бойындағы теріс қылықтарды сынап,мысқылдап жазатын жазушыны айтамыз. 3.Үнтаспадан «Ара мен Шыбын» диалогын тыңдату. 4.Тірек сызба арқылы мысалды талдату. Кім Кімге айтты Не деп Неліктен 5.Шығарманы толық оқу. -Шыбын Араға не деді? -Ара оған неге бірден келісе салмады? Қонақ күтуге Шыбындардың дайын еместігі жөнінде мәтінде не делінген? 1-топ:Шығарманы рөлге бөліп оқу. 2-топ:Ара мен Шыбын бейнеленген сурет бойынша екеуіне мінездеме беру. 3-топ:Шыбынның үйін, жататын жерін көзіңе елестетіп,суреттеп айтып беру. «Кім ақын?»тапсырмасы.Үш топқа өлең бойынша ұйқас табу тапсырмасы беріледі. Келді араға Ш........н Жиып жатқан ш..... ..н, Шақырды Шыбын қ......қа. Ара келсе ке.......п, Жатып қапты ше.....п. Қонақты дұрыс кү........пті, Шыбынға ақыл же.......пті. Жұмысты тез әрі дұрыс орындағандары үшін ұпай беріледі. «Кім ұтқыр?» тапсырмасы. Бұл тапсырма бойынша мынадай сұрақтар таратылып беріледі.Оқушылыр ойларын мына сұрақ негізінде жинақтайды: 1. «Қонақжай» дегенді қалай түсінесің? 2. «Қонақ» деген кім?Қонақтың қандай түрлері бар? 3. Қонақты ілтипатпен қарсы алу дегенді қалай түсінесің? «Кім тапқыр?» тапсырмасы. Мысал бойынша мақал-мәтелтауып жазу тапсырмасы беріледі. 1.Келгенше қонақ ұялады,келген соң үй иесі ұялады. 2.Қонақ асыңа емес, қабақ-қасыңа риза. 3.Еңбекшінің наны тәтті,жалқаудың жаны тәтті. Сабақты бекіту. «Кім мықты?» сайысы. А ) «Сарғалдақтар» тобының тапсырмасы.Ара мен Шыбын қанатын жамылып, рөлге бөлініп ойнайды. Ә) «Түймедақтар» тобы мысалдағы түйінді ойды жазады. Б) «Раушангүлдер» тобы Ара мен Шыбын жайлы «Егер мен Шыбын болсам...» тақырыбына эссе жазу. Сабақ бойынша жүргізілген сайыстың қорытындысы шығарылады Үйге тапсырма. 1.Мысалды түсініп,мәнерлеп оқып келу. 2.69-бет. 3-тапсырма. Бағалау. Оқушылар өзін-өзі бағалайды,сонан соң топ жұмысы баға | |
Просмотров: 2741 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|