Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«№ 10 «Бал бұлақ» мектеп – бақшасы» ММ Семей 2012 ж. Ата-аналар жиналысы Дайындаған: Бустанова Г.И - мектепке дейінгі топтардың тәрбиешісі Тақырыбы: «Ата-ананың қадірің балалы болғанда білерсін» Введение Большое значение в воспитании ребенка имеет семья.Отец и мать воспиты-вают детей не только словом, убеждением, но и личным примером, своим пове-дением. Родители влияют на детей в то время, когда они только вступают в жизнь и впервые начинают познавать окружающий мир. Поэтому воспитатель-ное воздействие родителей бывает особенно сильным. Большинство родителей хорошо понимают свою ответственность за вос-питание детей и уделяют им много времени и внимания. Воспитание детей — это самая почетная и ответственная обязанность. Авторитет родителей во многом зависит и от отношения к детям, от инте-реса к их жизни,к их малень-ким делам, радостям и печалям. Дети уважают тех родителей, которые всегда готовы их выслушать и понять, прийти на помощь, которые разумно сочетают требовательность с поощрением, справедливо оце-нивают их поступки, умеют своевременно учесть желания и интересы, наладить общение, способствуют укреплению дружеских отношений. Сейчас когда в Казахстане все больше открываются детские сады с государ-ственным языком обучения. Я бы хотела одно из родительских собраний на го-сударственном языке для воспитателей казахских групп. Кіріспе Баланың тәрбиесінде үлкен мағына отбасына беріледі.Әке мен ана баланы сөзбен,сеніммен ғана емес,өзіңнің үлгісімен,міңез-құлқымен тәрбиелейді.Бала-ға, туғаннан және алғаш рет қорғаған ортамен танысқанынан бастап ата-анасы әсер етеді. Ата-аналардың көбі баланың тәрбиесіндегі өз жауапгершілігін түсі-неді,сондықтан оларға көп уақыт пен назар аударады.Балалардың тәрбиесі – ең құрметті және жауапты міндет. Ата-аналардың абыройы көбінесе балаларға деген қарым-қатынастарына, олардың өміріне деген қызығушылықтарына,қуаныштар мен қайғысына байла-нысты.Балалар,оларды түсінетін,тыңдап,көмекке келетін,қылықтарын дұрыс әділетті бағалайтын ата-аналарды құрметтейді. Қазіргі заманда Қазақстанда көптеген мемлекеттік тілінде оқытылатын ба-лабақшалар ашылып жатыр.Мен қазақ топтағы жұмыс істейтін тәрбиешілерге ата-аналар жиналысын ұсынғым келеді. Тақырыбы: «Ата-ананың қадырың балалы болғанда білерсін» Мақсаты: Ата-аналарды құрметтеу,сыйлау,қадірлеу тәрбиесі. Міндеттері: Ата-аналармен бірігіп баланың тәрбиесіндегі олардың рөлі қан- дай екенін анықтау,олардың қандай болу керек екенін білу. Жадығат: кездесу өтетін бөлме ата-аналардың фотоларымен көркемделген, оларда ата-аналар үй шаруашылық істермен айналысқаны,балалар- мен ойнағаны,қарым-қатынас жасап отырғандары көрсетілген не- месе отбасымен түскен фото.Видео- және аудиокассетаға балалар- дың «Сенің анан(әкен) қандай?», «Сен өз ананды(әкенді) жақсы көресін бе?», «Сен анамен(әкемен) нені бірге істегенді ұнатасын?» деген сұрақтарға берген жазылған жауаптары. Алдын-ала жұмыс: ата-аналармен сауалнама толтыру; балалармен «Менің от- басым» деген тақырыбы бойынша сурет салу. Жиналыстың барысы: -Сәлеметсіз бе,құрметті ата-аналар!Бүгінгі біздің кездесуімізге келгендеріңіз- ге көп рақмет.Біздің тақырыпты талқылаудың алдында мен Сіздермен әр түрлі жаттығулар ретінде тренинг өткізгім келеді.Бәрілеріңізді тұрып шеңбер жасау-ға ұсынамын. І.Жаттығу «Қанеки,амандасайық» Мақсаты: ата-аналардың арасында,ата-аналар мен тәрбиешілердің арасында қатынастың жайлылық жағдайын құруы. Шарты: Қатысушылар тәрбиешінің дабылы бойынша бөлмеде шашырап жүре- ді.Жүрген кезде бір-бірімен амандасады.Тәрбиешінің шапалағы білдіреді:бір рет-бастарың изеумен; екі рет-қолды ұстап; ұш рет- иықтарымен; төрт рет –ар-қаларымен. -Рақмет.Көңіл-күйлерініз көтереңкі болған сияқты.Енді тағы бір жаттығу. ІІ.Жаттығу «Менің көніл-күйім ұқсайды...» Мақсаты: ата-аналардың көтереңкі көңіл-күйлерін қалыптасытру;қиялдарын арттыру. Шарты: Қатысушылар кезекпен бүгінгі көңіл-күйлері қандай жыл мезгіліне,та- биғат құбылысына,ауа райына немесе тағы бір нәрсеге ұқсайтынын айтады.Тәр-биеші өзі бастайды: «Менің көңіл-күйім көгілдір аспандағы ақ мамық бұлтқа ұқсайды,ал Сіздікі?».Жаттығу шеңбер бойы өткізіледі. -Жақсы.Рақмет.Орындарыңызға отырыңдар. Қоғамның өрлеуі әрбір адамның дамып жетілуіне,яғни оның біліміне,сана-лылығына,жан аямай,беріле қызмет істеуіне тікелей байланысты.Осындай игі қасиеттерді қоғамның ертеңгі белсенді мүшелері,болашақ ата-ана,бүгінгі бала-ларымыздың бойына жастайынан сіңіріп,тәрбиелеуіміз керек.Бұл әлеуметтік, қоғамдық ,бүкілхалықтық маңызы бар мәселені шешуде отбасы жетекші рөл ат-қарады.Әрбір отбасы өзінің баласының болашағынан үлкен үміт күтері сөзсіз, сол үшін ыстығына да,суығына да төзеді.Отбасы-баланың өсетін ортасы.Бала мейірімді,өмірсүйгіштік,ақылды болып өсу үшін,ата-аналар қандай болу керек? Жауап осындай: «Бақытты!».Макаренко жазған: «Сіздер өз балаларың жақсы болсын деп ойласаңдар –бақытты болыңдар.Барлық өз дарындарыңызды,қабі-леттеріңізді пайдаланып,өз достарыңызды,таныстарыңызды тартып,осы адам- ның бақытымен бақытты болыңдар!» Бақытты отбасы-бұл біз және біздің балалар өмір сүретін салауатты қоғам. Отбасының қашанда берекелі,бірлікті болғанына не жетсін!Ал сол береке-бір-лікті ұстап отыратын ең бірінші -әйел.Әрине балаға ең жақын адам деп ана са-налады. Мама-әлемдегі ең тамаша,ең жақсы сөз.Бұл адамның бірінші айтатын сөзі.Ана ның ең басты міндеті- өз баласын түсіну.Бала анасына өз қуаныштарымен ғана емес,қайғыларыменен да келеді.Анасындай кім оны аяйды,еркелетеді,түсінеді. Кішкентай кезінде ана балаға:-құтқарушы,қорғаушы,жұбанышы.Ал ересек кезінде - ақылшы,кеңесші,тәлімгер.Кәмелетке жеткен кезде - ана дос және жұ-банышы.Кейде 45-50-де адамды анаға тартады,оның еңбекті қолдарын ұстап, бетіндегі әжімдерің сипағын келеді. Анамен қатар баланың тәрбиесінде маңызды рөлді әкесі білдіреді.Әке отба-сында міңез-құлықтың ерекше үлгі көрсетеді, беделдің және сенімділіктің бұ-лағы боп саналады.Ол ата-ана ретінде балалардың тәрбиесінде жауапкершілікті Мен балалармен әңгімелесіп,оларды айтып беруге сұрадым: «Сенің ана(әкен) қандай?» , «Сен өз ананды(әкенді) жақсы көресін бе?», «Сен анамен(әкемен) не- ні бірге істегенді ұнатасын?».Қазір Сіздер балаларыңыз қандай жауап бергенін ести аласыздар. Балалардың жауаптары жазылған видеокассетаны көрсету. Сіздерді балаларыңыз өте жақсы көреді.Отбасында әке мен ана арасында өзара сыйластық ,ынтымақтастық өз дәрежесінде болмаған жағдайда мұның бала тәрбиесінде кері ықпалы өлшеусіз.Ата-ананың балаға үлгі боларлық беделі оның өмірінен,қызметінен(күнделікті жұмысынан),азаматтық ісінен,міңез-құл-қынан көрінуі тиіс. «Ата көрген оқ жонар,шеше көрген тон пішер», «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілерсің», «Әкеге қарап ұл өсер,шешеге қарап қыз өсер», «Кәріні құрметтеу -жастардың борышы» дейді халық..Өйткені бала жаны өте сезімтал және тез еліктегіш келеді. Қазір мен Сіздерге осындай тапсырма ұсынамын.Өздеріңіздің үйдегі отбасы- кештеріңізді еске түсіріп оларды бағалап беріңдер.Өйткені отбасыңызда кешкі уақытты немесе демалыс күндерін қалай өткізсеңіздер,баланың ертеңгі күні байланысты.Сіздер айтылғандай істесеңіздер-қызыл жүректі қоясыз,анда-санда болса-сары жүректі, олай ешқанда істемесендер -жасыл жүректі қоясыз. Дайынсыңдар ма? Бастайық.. Тапсырма 1.Балаға кеш сайын әңгімелесуге,онымен ойнауға,өз бала кезім туралы әңгіме- лесуге уақыт бөлемін. 2.Жатар алдында ертегі айтып беремін,менің балам қандай мейірімді,ақылды, жақсы екенін айтамын. 3.Баламен бірге бала хабарларды ,мультфильмдерді қараймын,оларды талқы-лаймыз. 4.Баламен ұйықтар алдында серуендейміз. 5.Балалар көзінше жанжолдаспаймыз. 6.Баланы күнде бір мезгілде,21-00-де,жатқызамыз. Бірінші үш пункт Сіздін балаға сүйіспеншілігіңізді білдіреді,басқалары-ба-ланың денсаулық пен жүйке жүесіне жайлылық шартар құру бойынша қамқор-лық.. - Қазір ойын ойнайық.. Ойын: «Сұраққа жауап беріңіз» Музыка ақырын ойнап тұрады.Сіздер бір-біріңізге сұ-рақ қойып, мына шарды бересіз.Музыка тоқтаған кезде,кімде шар болады,сол жауап береді.Жауапты қысқаша беру керек. 1.Мына сөйлемшені қолдануға бола ма: «Сен жаман ұл,жаман қызсын ба?» 2.Сіз қінәлі болсаңыз,баладан кешірім сұрай керек пе?» 3.Баланың жағымсыз қылықтары туралы бірнеше рет айтуға бола ма?Бөтен кісі- лер немесе туысқандардың көзінше? 4.Баланы мақтау керек пе? 5.Баланың рұқсат па немесе рұқсат емес пе деген өтінішіне қандай жауап болу керек? -Жақсы,рақмет. Отбасын немен салыстыруға болады,айтыңдаршы? (өмір өзеңін дегі,суда ешкімді қалтырмайтын «кеме»; қабырғасында қиыншылықтардан жә- не проблемадардан тығылатын,демалып сергітетін «кішкентай қорған».Ал ата-аналар бұл «кемеде» капитандар,қоғанда қорғаушы болады).Баланың тәрбиесі-нің, міңез-құлықтың қалыптасуы Сізге,Сіздердің өзарадағы сыйласымдыққа байланысты.Сіз көңілсіз – баланың әлемі түсін жоғалты,Сіз бақыттысыз –бала- ның да әлемі жарқырайды.Сіз өз баланызға әлемді бейнелейтін айна сияқтысыз. Әр күнді баламен бірге қарсы алыңыз –қуаныш,сыйлық сияқты.Баланызға кү- лімдеңіз,нәзік және еркелетіп сөйлеңіз.Таң мен күн балаға көңілді болады,өйт- кені Сіз онымен болдыңыз:өз мейірімді көңіліңізбен,еркелеткен дауысыңызбен. Сіз баламен бірге ғажайып сезімдер әлеміне адым жасадыңыз,өз үйінізге бол- мыс байлығы мен Әлемге арналған махабатын жібердіңіз! Алғыс сәті: Құрметті ата-аналар,Сіздерге бүгінгі жиналысқа қатысқандарыңыз үшін рақ-мет айтамын.Сіздер өздеріңізге керекті қорытынды жасап,өз балаңызға үлгі боласыздар деп үміттенемін.Балаларыңыз Сіздерге қуаны әкелсін, реңжітпесін, балаларыңызбен өзара түсіністік болсын,балаңыз әрқашан Сізге айтып отырсын «Мен сені,жақсы көремін!» Ал сонында Сіздерге мына балаларыңыздың «Менің отбасым» деген тақырыбы бойынша салған суреттерін таратып бергім келеді. Сау болыңыздар! | |
Просмотров: 2640 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|