Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Топ жасы: ересек тобы Өткізген: Бустанова Г.И. Білім беру саласы: «Денсаулық» Бағдарлама тарауы: Денешынықтыру Тақырыбы: «Бауырсақ» Мақсаты: Балаларды қиялдағы жағдайға кіруге, жаңа сюжеттік желіні, қимылдардың жаңа түрлерін іздеуді үйрету. Қимыл-қозғалыс жағдайларда тұспалдаудың жылдамдығына мен жеңілдігіне үйрету. Келбетін, тепе-тендігін сақтау дағдыларын жетілдіру. Екі аяқпен алға қарай жылжып секіруді одан әрі жаттықтыру. Қол-аяқтардың бұлшық еттерін дамыту. Ұжымшылдық сезімдерін тәрбиелеу. Керекті құралдар мен жадығат: үлкен кілем, үстел үстіндегі театр. Сөздік жұмыс: бір жақ жанмен (қырынмен) аударылып түсу Билингвальдік компонент: бір жақ жанмен аударылып түсу - боковой кувырок. Сабақ барысы: Мотивациялық- Қозғаушы кезеңі: Кіріспе әңгіме: -Балалар, бүгін бізде денешынықтыру ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті театр ретінде болады. Біз сендермен «Бауырсақ» ертегісін ойнаймыз. Балалардың әрекеті: Балалар тәрбиешінің сөзіне құлақ салады. Ұйымдастыру- Іздестіру кезеңі: Үстелге «Бауырсақ» үстел театр кейіпкерлерін орналастырып қояды. -Қане, балалар, ертегіні еске түсірей-ікші. Кейіпкерлермен не болды, олар қандай жағдайларға ұшырады. -Жарайсыңдар. Бауырсаққа жолда әр түрлі аңдар кездесіп отырды.Сендер оларды көрсете аласыңдар ма? І бөлім. -Қазір сендер шашырап жүгіресіңдер. Мен Бауырсақты жегісі келген аңды атаған кезде, сендер сол аң сияқты қозғала бастайсыңдар. Тәрбиеші ертегінің кейіпкерлерін атайды. Дұрыс қимыл-қозғалысты жасаған балаларды мақтайды. -Балалар, назар аударыңдар! Бауырсақ тез домалап кетті, ал аңдар әркім қалауынша оны жетуге тырысты. ІІ бөлім. -Балалар, сендер әр түрлі аңдардың қимылдарын ұқсасты көрсеттіңдер. Енді дұрыстап шындап ойынды бастайық. -Қане, колоннаға қабырға бойымен тұрыңдар, бір-бірінен бір үлкен адым қашықтығына. -Сендер бір жақ жанмен (қырынмен) аударылып түсу керексіңдер. Өйткені Бауырсақ домалақ ғой, сондықтан қарама-қарсы қабырғаға дейін бір жақ жанмен (қырынмен) аударылып түсіп домалай керек, ал қайтқанда әр түрлі қимылмен қайтуға болады. 1. Отырып, тізелеріңді қолмен ұстаңдар. Домалаңдар! Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады.... 2. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай қояндар сияқты қайтыңдар. 3. Жақсы. Ойынды жалғастырайық. Домалап келе жатыр Бауырсақ, дома-лап келе жатыр. Алдынан шығады.... 4. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай қасқырлар сияқты қайтыңдар. 5. Тамаша. Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады.... 6. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай аюлар сияқты қайтыңдар. 7. Жарайсыңдар. Домалап келе жатыр Бауырсақ, домалап келе жатыр. Алдынан шығады.... 8. Тұрып, «Кім» деп қатты айтыңдар және артқа қарай түлкілер сияқты қайтыңдар. Балалар бір жақ жанмен (қырынмен) аударылып түсуді өздеріне ыңғайлы екпінінде орындайды.Сондықтан «алдына шықты...» деген сөзді соңғы «Бауырсақ» қарама-қарсы қабырғаға домалап жеткенде айту керек. ІІІ бөлім. -Балалар, сендер ертегінің кейіпкерле-рін қалай қызықты көрсеткендеріңді көру үшін тағы бір рет ойнайық. Бірақ енді кейіпкерлерді кезекпен көрсете-сіңдер: қыздар Бауырсақ пен қоянды көрсетеді, ұлдар – Бауырсақ пен қасқырды, Бауырсақ пен аюды, содан соң қыздар – Бауырсақ пен түлкіні. Рефлексивті - түзету кезеңі: -Балалар, сендерге бүгінгі сабағымыз ұнады ма? -Қандай кейіпкерлерді көрсетуге қиын болды? - Келесіде тағы қандай ертегілерді ойнап көрсетулерін келеді екен. Қане, ол туралы қимылды жұмбақты жасы-рып көрсетіңдер. Күтілген нәтиже: Білу керек: ертегінің атауы мен сюжетін; аңдардың қиыл-қозғалыстарын; бір жақ жанмен (қырынмен) аударылып түсуді. Болу керек: келбетін, тепе-тендігін сақтау дағдылары; екі аяқпен алға қарай жылжып секіру дағдылары. Істей білу керек: қиялдағы жағдайға кіруге, жаңа сюжеттік желіні, қимылдардың жаңа түрлерін іздеуді; кеңістікті бағдарлауды; тепе-тендіктерін сақтауды. | |
Просмотров: 9755 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|