Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«№7 «Ақ бота» ясли-бақшасы» КМҚК Тәрбиеші Жумаханова Жанар алипхановна Экология негіздері Тақырыбы: «Ауаны қорғау» Мақсаты: балалардың ауа туралы түсініктерін кеңейту, ауаның қасиеті туралы ұғымдарын арттыру, ауаны таза сақтауға тәрбиелеу. Балаларға бағыт-бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеуге машықтандыру. Сөздік жұмыс: Ауа көрінбейді түссіз, тәжірибе. Керекті құралдар: Компьютер, стакан, шырын ішетін түтікшелер, полиэтилен қаптары, шарлар, суы бар ыдыс, салфетка, балауыз шам. I. Мотивациялық-қозғаушылық кезең. Шаттық шеңбері: Қуан шаттан алақай Қуанатын келді күн. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты Күн бүгін Сәлеметсіз бе?Есенсіз бе? Амансыз ба? Бәріміз күндей жарқырайтық бәріміз тату болайық. II. Ұйымдастыру-іздестіру кезеңі. Жұмбақ жасыру. Бар ма, жоқ па, Оны анық білмейсің. Ол жоқ болса, Өмір сүріп жүрмейсің. -Ол не балалар? -Ия, ауа дұрыс айтасындар. Ол көрінбейтін сиқыршы, онымен әркім күнделікті кездесіп отырады, біз оны көрмейміз, бірақ жанымызда екенін сеземіз. Мұндай күнделікті ісі, мінез – құлқы бізге таныс. Ауа бізді үнемі қоршап турады. Ауа туралы слайд көрсету. -Ауа туралытақпақ айту. Жер шары дәу әлем, Қоршаулы ауамен. Ауасыз кім шыдар, Ауасыз туншығар. -Қане мурнымызды қысып демалайықшы. Яғни, ауамен демаламыз. Ендеше бүгін ауа туралы әңгімелесеміз, тәжірибелер жасаймыз. Ол үшін үстелдің мақайына барайық. Сәлеметсіңдерме балалар! -Бізге қонақ келіп қалыпты. Қоян: Мунда не жасағалы отырсындар? -Біз балалармен ауа туралы әңгімелесейік деп отырмыз. Қоян: - Ауа туралы? Кім көріпті оны? Мүмкін ол жоқ шығар, өз басым ауаны көрген емеспін, ал сендерше? -Бізде көрген жоқпыз, бірақ оның бар екенін білеміз. Қоян: - Ой, бәрін біледі екенсіңдер, ал ауаның бар екенін дәлелдеңдерші. Ендеше, алғашқы зерттеуімізді бастайық, сендер муқият бақылап отырындар. Тәжірибе № 1. «Мөлдір қаптар» -Қаптардың ішінде не бар? -Ол қандай? Көрінеді ме? Неге біз оны көрмейміз? Біздің тобымызда тағы не бар мөлдір? Тәжірибе № 2. «Сиқырлы стақан» -Стаканың ішінде не бар? Стаканның ішінде не бар екенін тексерейік, үстелдің үстінде стакандар тұр, оның ішінде еш нәрсе жоқ сияқты, мен оны төңкеріп суға саламын, қараңдаршы стаканда су бар ма жоқ па? Неге жоқ? Сергіту сәті. Тәжірибе № 3. «Түтікшелер» Түтіншелерді алып суы бар стаканға салыңдар да үрлеңдер. -Судың бетінде не пайда болды? Ендеше суда да ауа бар. Тәжірибе № 4. «Балауыз шам» Суы бар жайпақ ыдысқа балауыз шамды тұрғызып сіріңкемен жағамыз. Оны банкамен жабамыз. Біраз уақыттан кейін шам сөнеді, ал су банканың ішіне кіреді, өткені шамға ауа жетпей сөніп қалды, бірақ банкадағы ауаның жартысын алып кетті, ал су сол ауаның орнын алды. -Ал, Қоян, енді ауаның бар екеніне сенесің бе? Қоян: - Ия, бізді ауа қоршайды, біз ауамен демаламыз. Мен достарыма барып, ауа туралы білгендерімді айтып берейін. Сендерге мына шарды сыйлаймын. III. Рефлексифті-түзетушілік кезең. -Ал біз не үйрендік? -Ауа қандай? Ауасыз тіршілік жоқ. Ауа таза болу үшін нелер қажет? Орман, теңіз, өзен, таза ауа! Өсімдік – табиғатқа қорғаныс. Міне, осындай табиғатта өмір сүрейік, табиғатты қорғайық, ағаштар отырғызайық. | |
Просмотров: 1097 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|