Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«№7 «Ақ бота» ясли-бақшасы» КМҚК тәрбиешісі Жумаханова Жанар Алипхановна Экология негіздері Тақырыбы: «Сиқыршы су» Мақсаты: балаларға судың кейбір қасиеттерін және суды сақтау қажеттілігін түсіндіру, өз ойларын айта білуге, сөйлемді дұрыс құрастыра білуге үйрету. Тәжірибе арқылы балалардың су туралы білімдерін бекіту және қорытынды жасауға үйрету. Суды ластамауға, оны үнемдеуге тәрбиелеу. Сөздік жұмыс: мөлдір, түссіз, сұйық, жабысқақ, еріткіш. Керекті құралдар: стақандар, қасықтар, су, тұз, сүлгі, тамшы, шеге, тас, ағаш, тоқ шаугім, әйнектер, жұмыртқалар,пипетка. I. Мотивациялық-қозғаушылық кезең. Шаттық шеңбері: -Балалар, бүгінгі күніміз жақсы өтсін деп, атқан таңмен, күнмен амандасайық. Күн мен ауа, су мен жер, Досымыз жақсы білсеңдер. Сенімді достар, білсеңдер, Күн мен ауа, су мен жер. Бүгінгі күн ерекше, өйткені бүгін бізге көп қонақтар келіп отыр, қане қонақтармен амандасайық. II. Ұйымдастыру-іздестіру кезеңі. Күз мезгілі туралы сұрақтар қояды. -Ал, қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын, жұмбақтың жауабы біздің бүгінгі әрекетіміздің тақырыбы болатынын айтады. Жылт- жылт еткен, Жылғадан өткен. Ол не? Қонаққа Тамшы келгенін хабарлайды. -Міне мынау не? -Жер шарындағы көк түстер нені білдіреді? Біздің жеріміздің көп жерін су алып жатыр. Сусыз өмір жоқ. Дидактикалық ойын: «Егерде су болмаса не болар еді?» Су туралы мақалдар айтуды ұсынады. 1.Сулы жер –нұрлы жер, Бұлақты жер-тұрақты жер. 2.Су - ырыстың көзі, Еңбек - кірістің көзі. 3.Сулы жер тұрақсыз болмас, Таулы жер бұлақсыз болмас. -Су туралы тағы не білесіңдер? -Балалар, Тамшы су туралы көп біледі екенсіңдер, бірақ судың осы қасиеттерін дәлелдеу үшін тәжірибе жасауды ұсынады. Тәжірибе № 1. «Не батады?» Балалардың алдында екі стақан су. 1-ші стақанға темірді салып, 2-ші стақанға ағашты салып не байқағандарын сұрайды. -Неге? Ал, енді жұмыртқаны алайық. Таза суға жұмыртқаны салуды ұсынады. Енді екінші стақанға тұз салып жұмыртқаны салуды ұсынады. Неге? Тәжірибе № 2. «Қағазды сумен жапсыруға бола ма?» Алдымен екі қағазды бір-біріне жапсырып көруді ұсынады. Ыдысқа су құйып қағаздарды суға салу, су болған қағазды бір-біріне жапсырып көру. -Не байқадыңдар? Кез-келген затты суға малып алсақ, ол су-су болып шығады, яғни, су жабысқақ. Тәжірибе № 3. «Бу - ол да су» Тоқ шаугімді ысытып, қақпағын ашса не пайда болады? Бетіне әйнекті қойса қандай өзгеріс болды? Бу- ол да су. Тәжірибе №4. «Мұз - қатты су» Тоңазытқыштан алынған мұзды қолдарына алып, ұстап көруді ұсынады. -Ол қандай? Топта терезе алдындағы мұзды алып екеуін салыстыруды ұсынады. Сергіту сәті: Жел соқты, жел қатты соқты, Жаңбыр жауды, жаңбыр қатты-қатты жауды. Күн шықты, күн шықты, Жел тына қалды. Тәжіибе № 4. «Жұлдызша» 5 шиді алып ортасынан бөліп, шыныға қоюды ұсынады. Енді суды шидің бөлінген жеріне тамызуды сұрайды. -Мұқият қараңдар, не байқадыңдар? -Неге? III. Рефлексифті-түзетушілік кезең. Сұрақтар қояды: -Сонымен су не үшін керек? -Су қандай болады? -Егерде су болмаса не болады? Сондықтан суды не істеу керек? Рефлексия: Егерде сендерге бүгінгі іс-әрекетіміз ұнаса, көңіл-күйлерің жақсы болса, онда үлкен тамшыларды, ұнамаса кішкентай тамшыларды алып жапсырыңдар. -Міне, балалар, сендердің тамшыларың үлкен көл болып жиналды. | |
Просмотров: 1749 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|