Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Жем қаласы «Балбөбек» балабақша мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны. Тәрбиеші: Бакитова Мария Жаукаштыевна Оқу іс-әрекет ұйымдастырудың технологиялық картасы. «Тук-тук» (3-5) жасар балалар. Білім беру аймағы: «Социумм» «Творчество» «Здоровье» Бөлімі: Развитие речи, мелкой маторики. Интегрированное занятие. Мақсаты: Научить детей приветствовать воспитателя, друг-друга. Көрнекілігі: Облока с разными пинтограммами: грустное, злое, испуганное, радостное, солнце, ширма, деревья, тарелочка с манной крупой, картина с изображением солнца. Билингвальдык компоненті: Сәлетметсіздер ма балалар - Здравствуйте ребята, қоян-заяц, Қайырлы күн-Добрый день, Қайырлы кеш-Добрый вечер, Қайырлы таң-Доброе утро. Ұйымдастыру – оятушылық Балалар кілем үстіне жайғасып отырады. Тәрбиеші: Таң атты, күн шуағын таратты, күнді барлық адамдар, табиғат ана: жануарлар, гүлдер құстар және талдар жақсы көреді. Күннің айналасында бұлттар бар, олардың көлемі, түсі де әр-түрлі. Бір күні аспанда күн көрінбей қалды. Бұлттардың көңілі түсіп, мұнайды. Бір бұлт қорқып кетті. Балалар қорқып кеткен бұлтты табайық, мимика арқылы сезімін көрсетейік. Келесі бұлт мұнайып жылай бастады. Мұнайып тұрған бұлтты да тауып алайық, мимика арқылы сезімін білдірейік. Үшінші бұлт ренжіп, ызаланып қабағын түйді. Ренжіп, ызаланып тұрған бұлтты да тауып, сезімін мимика арқылы көрсетейік. Ренжіп тұрған бұлттың сол жығында қандай бұлт тұр? Ренжіп тұрған бұлттің оң жағында қандай бұлт тұр? Ортада тұрған қай бұлт? Осы кезде күн шығып, айналасына нұрын шашып күлімдей бастады. Бұлттар да ренжуін, ызалануын қойып күлемдей бастады. Балалар қараңдаршы күннің көзі қандай қуанышты. Күн қандай? Балалар біз де бір-бірімізге және күнге күлімдеп қарап, жылы лебіздерімізді білдірейік. Тәрбиеші балаларға саяхатқа поездбен шығуды ұсынады. Вагончики, вагончики по рельсам тарахтят, Везут в лесок зеленый компанию ребят. Ғажайып сәт: Ширманың артынан қоян шығады. Қоян: - Сәлетметсіздер ма балалар - Здравствуйте ребята. Сіздер мені таныдыңыздар ма? Мен қайда тұрамын? Д/О: «Тук-тук». Ойын шарты: Тәрбиеші есік қағып топқа кіреді, балалармен орыс тілінде амандасады. Өткен сабақтағы мейірімді сөздерді қайталау. «Қайырлы күн-Добрый день», «Қайырлы кеш-Добрый вечер», «Қайырлы таң-Доброе утро». Д/О: «Угодай кто?» Қоян: Сау болыңыздар балалар –Досведания ребята! <br /><br /> Балалар біздің топқа қайтатын уақытымыз келді. Вагончики, вагончики по рельсам тарохтят, везут обратно в группу компанию ребят. Балалар күннің бейнесін салайық. Біздің тобымыздағы жарқырап, күлімдеп тұрған күнге қарандаршы. Күн салуды неден бастаймыз? Оның неше шуағы бар? Балалардың жауаптары. Бүгін күннің бейнесін біз тарелкаға салынған манка ұнтағына саусағымызбен саламыз. (Балалардың шығармашылығы). Балалар шеңбер құрып, күнге қызықты саяхат үшін рахметімізді айтайық. Руки к солнцу протяните и энергию возьмите. Каждый лучик золотой светит лаской, добротой. Лучик солнца золотой даст тепло вам и покой. Даст здоровья и веселья и подарит настроения. Чтобы жить не унывать надо солнышко позвать! Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мақтап мадақтау. Білу: Балалар орыс тілінде бір бірімен амандаса білді. Игеру: Манка ұнтағына сурет салу әдісін игерді. Меңгер: Ойын ережесін толық меңгере отыра, ережені естеріне сақтады. Источник: http://урок | |
Просмотров: 983 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|