Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Өткізген: Интыбекова М.Р Білім беру саласы: «Таным» Тарауы: «Қоршаған айналамен танысу» Тақырыбы: «Ағаш және резина жадығаттары мен танысу»(қандай заттарды жасауға болады, қандай айырмашылығы) Мақсаты: - Балаларды бірнеше ағаштың қасиетімен таныстыру (қатты, серпімсіз) және резинаның (жұмсақ, серпімді). Сөздік қорларын дамыту: ағаш, ағаштан, резина, резинадан. Қоршаған әлемге қызығушылыққа тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар: бала санына байланысты ағаш кірпіштер және резина доптар, қапшық. Сөздік жұмысы: серпімді. Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалардың іс-әрекеті: Мотивациялық-қозғаушы: Балаларға Буратино келіп, ойыншықтар әкеледі: ағаш кірпіштер мен резина доптарды. Балалардан көмек сұрайды бір сұрақты шешіп беруге: «Неден мына заттар жасалғанын?» Балалар бұл ойыншықтар неден жасалғанын білуге келген қонаққа қызығушылық танытады. Іздену - ұйымдастырушы Буратино барлық балаларға кірпіштер мен доптарды таратады. - Алдарыңда не жатыр? - Неден кірпіш жасалған? - Кірпіш ағаштан жасалған. Ол ағаштан. Кірпіш қандай? - Доп неден жасалған? - Доп резинадан жасалған. Доп резинадан. Қандай доп? Тәрбиеші кірпішті қолдарына алуды балаларға ұсынады да, ұстау арқылы қандай екенін анықтауды ұсынады (басуды, қысуды, қаққа бөлуге). - Ағаш кірпіш қандай? - Егер де алақанда допты бассақ, ол қайтадан өзінің бастапқы дөңгелек қалпына келеді. Тәрбиеші допты еденге соққанда, ол секіретіні көрсетеді. - Доп серпімді, сондықтан ол жоғары секіреді. Сосын ағаш затты еденге тастайды. Әрі қарай тәрбиеші ағаш заттар қалай дыбыстайтын естуді ұсынып, кірпішті қарындашпен допты соғады. Демалыс сәті «Буратино» Ойын ұйымдастыру «Сиқырлы қапшық» Балаларға сипау арқылы: неден заттар жасалғанын анықтауды ұсынады. Тәрбиеші балалардан заттардың атын атауға, қасиетін (ағаштан, резинадан). Ойыншықтарға қуанады. - кірпіш, доп жауаптардың нұсқалары. - ағаштан. Балалардың жауаптары. - резинадан. Балалар кірпішті қолдарына алып бақылайды. - қатты. Тәрбиешінің шақыруымен балалар допты басуды, сосын жөндеуге, олар да не шыққанын айтады. Балалар анықтайды, ол секірмейді, серпімсіз. Заттардың қалай дыбыстайтынын тыңдайды. Тәрбиешімен бірге демалыс сәтін орындайды. Балалар кезекпен кезек тәрбиешіге затты алып, анықтайды, қандай жадығаттан жасалғанын айтады. Рефлексивті - реттеуші - Бүгін бізге кім келді? - Буратино бізден не туралы сұрады? - Біз оған көмектестік пе? Буратино балаларды көмегі үшін ризашылық етеді. Балалар сұрақтарға жауап береді. Күтілетін нәтиже: Білуі керек: - жадығаттар: ағаш, резина. Меңгеруі: - ағаш пен резинаның бірнеше қасиеттері туралы ұғымдары. Істей біледі: - ұстап анықтайды, қандай жадығаттан заттың жасалғанын: ағаштан немесе резинадан. | |
Просмотров: 1179 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|