Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу-іс-әрекетінің технологиялық картасы 13.12.2013 Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Құрастыру Тақырыбы: Биік – аласа қақпалар (конструктор) Мақсаты: Балаларға конструктордан қақпалар жасауға үйрету. Олардың биік немесе аласа болуы мүмкін екендігін түсіндіру. Үйлесімді қылып дұрыс құрастыруға үйретіп бағыттау. Саусақ моторикасын дамыту. Әрекетке қызығушылықтарын ояту. Әдіс-тәсіл: Конструктормен құрастыру Қолданатын көрнекілік: Суреттер, макет Жаңасөздер: Қақпа Билингвизм: Қақпа – ворота – gate. Әрекеттің кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялы-ынталандыру кезең Кіріспе бөлімі Көтеріп шаңырақ, Керегелер керіліп. Өрімдей болып өріліп Киіз үй боп көріндік. Балалар шаттық шеңберіне тұрып, салемдесіп, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Ұйымдастыру-ізденгіш кезең Сұрақ-жауап. - Балалар, сендер қайда келдіңдер? - Кім келдіңдер? - Балабақшаға кірерде қай жерден өттіңдер? -Дұрыс айтасыңдар! Балабақшаға кірмес бұрын біз қақпадан өтеміз. Қане, қақпа сөзін үш тілде айтып үйренейікші. Билингвизм . Қақпалар әр түрлі болады. Олар биік немесе аласа болады. -Қалай ойлайсыңдар, биік қақпалардан не өтеді? -Аласа қақпалардан ше? -Жарайсыңдар, дұрыс айттыңдар. -Ал, мына слайдтағы суреттерден біз қақпа түрлерін және неден жасалғаны жайлы көріп білетін боламыз. (Слайд көрсету арқылы қақплар жайлы әңгімелесу) -Қақпа түрлерін көрсету, олардың неден жасалатыны жайлы айтып, түсіндіру. -Ал мына қақпа неден жасалған? -Дұрыс, бұл өзіміздің күнделікті ойнайтын конструктордан құрастырылған қақпа. -Қалай ойлайсыңдар, қақпаны қалай құрастыруға болады? - Қалайша құрастыруға болатынын оны біз бейнетаспадан көріп, үйренейік -Балалар, бейнетаспадан біз нені көрдік? Қақпаны не құрастырды? -Машина қалай келді? -Машина ұшады ма? -Демек, ол сиқырлы болғаны ғой. Біз де сол сиқырлы машина сияқты болып, біраз серігіп алып, қақпларымызды құрастыруға кірісейік. Сергіту сәті -Ал, жақсы, біраз серігіп алдық, енді іске кірісейік. Қазір сендер қандай қақпа тұрғызасыңдар, оны конструктордан құрастырайық. - Біз сендермен бүгін құрылысшы боламыз. Ал, конструктордың бөліктерін кірпіш деп айтайық. Алдымен жалпақтау келген кірпіштің үстіне тағы бір сондай кірпіш қою қажет. Жоғары жағына ұзынша келген кірпіш қоямыз. Міне, әдемі биік қақпа құрастырдық. - Енді сендер де осындай биік қақпа құрастырып көріңдер. Тек түзу қою керек, әйтпесе әдемі қақпа болмайды, тіпті ол сынып қалуы мүмкін. (жүк көлігі мен жеңіл көлік өтетін қақпа құрастыру) 2) Тәрбиеші үш үлкен кірпішті алып, жеке - жеке балаларға көрсетіп, жауап алады. Кірпіштің пішіні мен түсін сұрайды. Ойыншық көліктерді көрсетіп, осы көліктер өтетіндей қақпа жасау керегін айтады. Балалардың жауаптары -Біз балабақшаға келдік. -Ата-анамызбен келдік. -Қақпадан өттік. Қақпа – ворота – gate -Биік қақпалардан үлкен көліктер өтеді. (сол көлік түрлерін атау) -Аласа қақпалардан жеңіл көліктер және адамдар өтеді. Балалар слайдқа қарайды. Ағаштан жасалған қақпа Кірпіштен, темірден жасалған қақпа Темірден жасалған қақпа Конструктордан -Балалардың жауаптары Теледидар көреді. -Машина құрастырды. -Машина ұшып келді. -Жоқ, ұшпайды. Қанат жайып жалма-жан Талпынғандай ұшуға, Қолымызды созамыз, Аяғымыздың ұшына Балалардың өз беттерінше әрекеттері. Рефлексиялық – түзету кезең Қорытынды жасау, балаларды мақтап мадақтау. Өз жұмыстарын көрмеге қояды. Күтілетін нәтиже: Нені білуі керек: Құрылыс материалдарымен жұмыс істеуді білуі керек. Нені игереді: Кубикті, кірпішті қақпа пішінде орналастыруды меңгерді Нені біледі: Ұйымшылдықпен жұмыс істей алады Источник: http://gulnaz_26_02@mail.ru | |
Просмотров: 13336 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|