Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу-іс-әрекетінің технологиялық картасы 04.12.2013 Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: ҚМҰҚ Тақырыб ы: Үшбұрышпен таныстыру. Мақсаты: Геометриялық пішіндермен таныстыруды ары қарай жалғастыру. Үшбұрыштың неше бұрышы, қабырғасы бар екенін айтып түсіндіру. Есте сақтау, зейіндерін, тілдерін дамыту. Ой-өрістерін арттыру. Білімге деген сүйіспеншіліктерімен құштарлықтарын ояту. Әдіс-тәсіл: Таныстыру, түсіндіру, салыстыру, Қолданатын көрнекілік: Суреттер, д/құралдар Жаңасөздер: Компьютерлік желі, вирус. Қос тілділік: Үшбұрыш - треугольник Әрекеттің кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялы-ынталандыру кезең Кіріспе бөлім Кел балалар күлейік! Күліп жүріп түлейік! Күлкі көңіл ажары, Күліп өмір сүрейік! Балалар шаттық шеңберге тұрып бір-бірлеріне жылы лебіздерін айтады. Ұйымдастыру-ізденгіш кезең Қызықтыру сәт. -Балалар, бізге біреу келіп тұрған сияқты. Кім екен, қане есікті ашып көрейік. -Аа, балалар қараңдар, бізге қонаққа кішкентай құлыншақ келіп қалыпты. Қане құлыншақпен амандасайық. Құлыншақ: -Балалар, Геометриялық қаласында қиын жағдай болып жатыр. Сол қаладағы компьютерлік желіге вирус түсіпті. Компьютерлерлердің бәрі тоқтап тұр. Керекті ақпараттарды көрсетпейтін көрінеді. Мені сендерге математика Патшайымы жіберді. Патшайым соны емдеуімізді сұрайды. Сендер геометриялық пішіндерді жақсы біліп, ажырата алады деді. Тәрбиеші: -Балалар, қалай көмектесе аламыз ба? Ондай болса, экранға назар аударыңдар. Мында сендерге тапсырмалар бар екен. Соны дұрыс орындасақ, біз вирусты жоятын боламыз. Дайынсыңдар ма? Олай болса, бастайық! 1 тапсырма. Слайд №1 Шеңбер пішінін қайталап, неге ұқсайтынын анықтау. Дөңгелек пішінді не бар екен? 2 тапсырма. Слайд №2 Шаршы пішінін қайталап, неге ұқсайтынын анықтау. Шаршы пішінді не бар? 3 тапсырма. Слайд № 3 -Балалар, қараңдаршы, геометриялық пішіндер бір бірімен байланып, шатасып қалыпты, қане әр пішіді өз үйшігіне орналастырайықшы. Бірақ, қай пішін қай үйшікте тұратынын қалай білеміз? -Жарайсыңдар, балалар, сендер дұрыс шешім таптыңдар! Енді тапсырманы орындайық. -Балалар, ал біз мына сары түсті пішіндерді алі білмейміз ғой, біз онымен али танысқан жоқпыз. Құлыншақ: - Білесіңдер ме, «Балапан» арнасындағы Елдоспен Аяжан бүгін Ғажайыпстанға саяхатқа шығады, мүмкін солардан сұрайық. Мен тезірек соларға шауып барып келейін. Тәрбиеші: -Жарайды, ал біз сені теледидардан көріп бақылап отырамыз. Слайд №4 Видео үзінді Елдоспен Аяжан Білімпаз атаға барып келгенше, біз сендермен бір серігіп қалайық. Сергіту сәті. Слайд №6 Видео үзінді. Білімпаз атамен кездесу. Слайд №7 Үшбұрыш туралы әңгімелесу. Сұрақ-жауап Слайд №8 Ойын «Үйшікті тап» басындағы ойынның жалғасы. Слайд №9 Ойын «Көңілді терезелер» -Жарайсындар балалар, бүгін сендер сабаққа жақсы қатыстыңдар. Біз барлық вирустарды жойдық, енді бізге Патшайым риза болып, қуанатын болды. Құлыншақ, сен Патшайымға барып, біздің не істегенімізді айтып бар. Құлыншақ: -Жарайды, айтамын. Ал, менің кетуім керек, рахмет сендерге балалар. Келесі кездескенше сау болындар! Балалар мұқият тындап, қарап отырады. Балалар қуанып құлыншақпен амандасады. - Ия, көмектесеміз. - Дайынбыз! - Күн - Қызанақ - Доп - Теледидар - Терезе - Сағат - Әр үйшіктің төбесінде геометриялық пішіндер орналасыпты, содан тілеміз. - Кездескенше, құлыншақ! Балалар видео қарайды. Орынымыздан тұрайық, Қол – аяқты созайық. Иілеміз онға – бір, Иілеміз солға – бір. Шынығып жастай біз, Денсаулықты сақтаймыз! Балалар видео қарайды Таратылған карточкаларға тиісті пішіндерді орналастырады. - Сау бол, құлыншақ! Рефлексиялық – түзету кезең -Бүгін қандай тақырыппен таныстық? -Сабақта не істедік? -Қандай тапсырма қиын болды? -Үшбұрышты пішінмен таныстық -Ойын ойнадық, видео көрдік. -Балалардың жауаптары Күтілетін нәтиже: Білу керек: Геометриялық пішіндерді білу керек. Пішініне қарай заттарды ажырата білу керек. Болу керек: Геометриялық пішіндер жайлы білімдері, түсініктері болу керек. Істей білу керек: Заттарды пішініне қарай ажырата білу керек. Салыстыра білу керек. Источник: http://gulnaz_26_02@mail.ru | |
Просмотров: 2118 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|