Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Ашық сабақ
Ұйымдастырылған ашық оқу-іс-әрекеттінің
технологиялық картасы
Күні: 10.01.2013
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: сурет
Тақырыбы: «Кішкентай бұлт»

Мақсаты: Балаларға сурет салудың қылқаламнан тыс жолдарын таныстыру. Көрген заттарды қарап отырып салуына ұйрету және де саусақпен сурет салғандасаусақты дұрыс ұстауға ұйрету. Балаларды көк мен ақ түстерін ажыратуға ұйрету.
Балалардың қабылдау , есте сақтау, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Балалардың қол моторикасын дамыту. Күз мезгілі туралы білімдерін арттыру, тілдік қорларын байыту.
Сурет салу іс-әрекетіне деген қызығушылыған арттыру. өз жұмыстарын соңына дейін орындау және өздері салған суреттен қуаныш сезіміне бөленуге тәрбиелеу. Ұжымдық жұмысын ұйымшыл жасап болып көңіл-күйлерін көтеренкі болуына психологиялық жағдай туғызу.

Әдіс-тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сурақ-жауап, сергету сәті, мадақтау, корытындылау.

Қолданатын көрнекілік: «Күз» альбом, бұлт, улгі сурет, қылқалам , ватман, майлықтар, желім,

Әрекеттің кезендері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті

Мотивациялы-ынталандыру кезең
Ұйымдастыру кезені.
«Амандасу рәсімі».
Шаттық шеңберге түрғызу.
Жарқырап күн ашылды,
Айналаға нүр шашылды,
Алтын сауле мейірім
Бақшамызға тарайды
Қарсы алайық маңайды
Қайырлы таң, балалар!
Қайырлы таң, конактар!
- Сәлеметсіндерме, балалар! Балаларға «қыс мезгілі» альбомды көрсетіп қыс мезгілі туралы әңгімелесу.
- Қыста ауа райы қандай? Терезеден қарайықшы ауа райымыз қандай?
- Қыста ағаштар жапырақсыз тұрады , жер бетін, маңайды қармен жапты.
- Балалар сендер қыс туралы қандай тақпақты білесіндер?

- Қар туралы қандай тақпақ білеміз .
-Қар неден түседі?


Балалар шаттық шеңберге тұрып бір-біріне жылы лебіздерің айтады.

Күз мезгілі жайлы әнгімелеу, жалпы білімдерің айтады.

Балалар тақпақтарды айтады
-қар бұлттн түседі.

Ұйымдастыру-ізденгіш кезең
Топқа Алғашқы кар келеді.
- Балалар сендер мені шақырдыңдар ма?
- Қар қайдан шығады білесіңдер ме?
- Қаршалар бұлттан түседі.
- Қазір мен сендерге кішкентай бұлт туралы ертегіні айтып беремін.
- Бір күні кішкентай бұлт көңілсіз шығып, жылап жүреді . Бір кезде қараса манайы бәрі аппақ болды. Жақындап қараса ,ол қар екен , содан бұлт коңілді болып барі маңайды аппақ қылды. Үйлердың шатырларына, ағаштарға , жер бетіне қар шашты.
- Ал бұлт қайдан пайда болады білесіндер ме?
- Ол теңіз, көл, су бетінен шығатын бұ, бір біріне жабысып ,қосылып бұлтқа айналады. Бұлттар көтеріліп , жинақтанып, тығызданып бір кезде бұлттардан тамшылар шығады, жер бетіндегі ауа райы 0-дан төмен болса, суық болса тамшылар қаршаға айналады.
- Бүгін біз бұлтты саламыз.
- біріншіден мен сендерге көрсетем қалай жасау керек.
- Бүгін бізде қылқалам бар, желім, майлықтар. Бүгін біз қызықты жапсыру әдісімен бұлтты жасаймыз.
- Көрсетіндер саусақтарды, олар бір-бірімен қалай амандасады, құшақтасады.
Санамақ.
Бас бармағым
Балаң үйрек
Ортаң терек
Шылдыр шүмек
Кішкентай бөбек
Біз бесеуміз, бесеуміз,
Бес тармақты жұлдызбыз
Бесеуміз де бір үйдің
Тату-тәтті ұл-қызбыз.
Саусақпен салу әдісін түсіндіру.
- Бірінші біз бұлттың бетің қылқаламды алып желімді жағамыз, енді майлықтардан домалық жасаймыз, оларды желімнін үстіне жапсырамыз.
- Саусақтарды майлықпен сүртеміз.
Балалардың қасына барып көмек көрсету.
- біз де балалар қаршалар сияқты ұшып денемізді серігіп алайық.
Сергету сәті.
Қар борайды у-у-у
Жел соғады гу-гу-гу
Жапырақ ұшты ду-ду-ду
Біз күлеміз шу-шу-шу

- балалар, енді осы суретке өз жұмыстарың үстінгі жағына жапсырамыз.

Балалардың жұмыстарың карап Алғашқы қар:
-Рахмет, балалар, енді бұлттан шығатын тамшыларды салу керек.
Тәрбиеші: -қазір мақта таяқшаларды алып қарды саламыз ақ түс бояумен.
Алғашқы қар:
-қалай жақсы ,әдемі шықты, рахмет сендерге балалар. Менім сендерге сыйлығым бар. Сау болындар!

- Салеметсізбе .
өз ойынан айтады

Тәрбиешінің әңгімесің мухият тындап отыру.

.

Қолдарын жаттықтыру.

Бұлтты салу жолдарын қарау.

Балалар жұмысқа кіріседі.
үлгісін карап жасап отыру.

Балалар сергету сәтін жасайды.



Алғашқы қармен қоштасу.

Рефлексиялы-түзету кезең
Балалармен ұжымдық жұмысына қарап қандай керемет әдемі бейне шықты .

Қорытынды.

Іс-әрекетті қорытындылау әңгімелесу.
-балалар, бізде бүгін не жасадық ?
-сендерге не ұнады?
-Бізге қонаққа кім келді?
-біз бұлтты немен салдық? -
- бұлттар қандай болып шықты?
- қандай бояумен қарды боядық?
- сендер бүгін белсенді қатысып, қандай әдемі бұлттарды салыпсындар. Ұйге барғанда ата-аналарға да осындай бұлттарды қалай салуға болады көрсетесіңдер.

Ойын .

Балалармен «Күн мен бұлт» ойыны:
«Күн» дегенде ойнап жүреміз, «бұлт» дегенде шатырдың астына тығыламыз.
Балаларды шеңберге тұрғызу.
Біздің топта ұл-қыздар,
Тату-тәтті ойнаймыз.
Әлемдегі бар адамдарға
Тек жақсылық ойлаймыз.

Өз жұмыстарына баға кою. Барлық жұмыстарынан көрме ұйымдастыру.
Қорытынды сұрақтарға жауап беру.

-Бұлтты.
Балалар өз ойларың айтады.
Алғашқы қар келді
Бұлтты майлықтардан жасадық
әдемі болып шықты.
Қарды ақ бояумен салдық.

Қоштасу рәсімі.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: бұлтты майлықтармен жапсыру дағдылары, бұлт туралы түсініктері.
Болу керек: ойын шартымен ойнау қабілеттері.
Істей білу керек: берілген тапсырманы соңына дейін ұқыпты жасау.

Источник: http://kudaybergenova_76@mailru
Категория: Дошколенок | Добавил: miroska (2014-02-04) | Автор: Кудайбергенова М.А.
Просмотров: 2932 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 1.5/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-11-20, 8:43 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru