Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет тақырыбы: «Ертегілер еліне саяхат» Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсаты: Жыл бойы алынғанбілімдерін тиянақтау, бекіту, қайталау. Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балаларды сыйластыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: сұрақ- жауап, көрсету, түсіндіру, ойнату. Көрнекіліктер: жолақшалар, аюлар, себеттер, суреттер, әр түрлі геометриялық пішіндер. Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық Шаттық шеңбер: Балалар шеңберге Қозғаушы Қуан шаттық алақай, тұрып, өлеңді Қуанатын күн келді. қайталайды. Күліп шықты күніміз, Қайырлы таң, балалар! Қайырлы таң, қонақтар! Іздену және 1. Сұрақ-жауап: ұйымдастырушы - Балалар қазір жылдың қай Сұрақтарға жауап кезеңі мезгілі? береді. - Қазір ауа-райы қандай? - Көктем мезгілінде неше ай бар? 2. Қонақтың келуі: - Балалар, қараңдаршы бір түрлі қорап тұр, мүмкін ол сиқырлы шығар, кәне бәріміз қарайықша? Тәрбиеші қоянын қуыршақ Жұмбақтың шешімін бейнесін қолына киіп, балаларға балалар айтады жұмбақтың шешуін тапқаннан кейін, қораптан шығаратынын айтады. Қалқиған ұзын құлағы Елеңдеп қорқып тұрады. - Сендер қандай ертегілерді білесіңдер? қоян сұрақ қояды Балалардың жауабы. I. Сан және санау - Қоянның алмалары мен Үлестірмелі қарбыздарын санау және материалдар мен теңестіру. қызыға жұмыс істейді. - Үлестірмелі материлдармен жұмыс. - Сергіту сәті: Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы қырлы жерлермен Ытқып-ытқып секірді. II. Кеңістікті бағдарлау: Балалар кеңістікті Балалар барлығымыз «Үйшік» бағдарлайды. ертегісіне барамыз (жоғары, 3 аю бой-бойларымен төмен, сол, оң). қояды. III. «Үш аю» ертегісіне барайықшы (балалар көздерін жұмып, Балалар ойынды аяқтарымен тарсылдатады, қызыға ойнайды. көлеміне қарай үш затты салыстыру, заттардың көлемін, биіктіген сөзбен белгілеу). IV. Дидактикалық ойын: «Пішіндер неге ұқсайды?» Мақсаты: Айналамыздағы үшбұрыш, дөңгелек пішіндегі заттарды таба білу дағдысын дамыту. V. Тәулік бірліктер. (Сурет арқылы жұмыс: таң түс, түн) Рефлекциялық Қоштасу шеңбері: айқындағыш Барлық балалар шеңберге тұрып, оқу іс-әрекетін қорытындылап, бекіту. - Ертегілер еліне саяхат сендерге Қоянның сұрақтарына ұнады ма? жауап береді. - Қоян тәтті сыйлықтар әкеліп, балаларға таратады. Тәтті сыйлық үшін, - Қоян балаларман қоштасады, ризашылығын білдіреді. сендерге көп рахмет. Сау болыңыздар. Күтілетін нәтиже: Білуі тиіс: Геометриялық пішіндердің түсіне, көлеміне қарай ажырата біледі. Көрсете білуі тиіс: Кеңістік пен уақытты бағдарлай біледі. Түсіне білуі тиіс: Тәулік бірліктерін түсіне біледі. | |
Просмотров: 1078 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|