Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Кіріктірілген ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің ашық көрсетілімінің ТЕХНАЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ орта тобы Тәрбиеші: Доянбаева Мейрамгүл Қуандыққызы Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: «ҚМҰҚ». Пән аралық байланыстар: «Әлумет» - қоршаған ортамен танысу, «Таным»-құрастыру,«Шығармашылық»-ән күй. Тақырыбы: «Күз» Міндеттер: Дамыту: сөйлеу, ойлау, логикалық ойлау әрекеттерін,зейінің,тілін дамытып болған жағдайларды және оның салдарын байланыстыра отырып,оны анализдеу үшін жағдайлар жасау. Тәрбиелік:жануарларға деген сүйіспеншілігін ояту,оларға жанашырлықпен қарау. Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:Саяхат Қажетті құрал- жабдықтар мен көрнекіліктер:талдың діңгегі,бұтақтары,сары, қызыл түсті жапырақтар,ватман және орамал. Сөздік жұмыс: діңгек. Алдын ала жұмыс: Балалармен жұмыс: «Күз» туралы айту. Мотивациял-қозғаушылық Шаттық шеңбер «Сәлем саған!» Сәлем саған алтын күн, Сәлем саған көк аспан. Сәлем саған жер ана, Сәлем сендер достарым. Балалар қимыл қлзғалыстарын жасайды. -Балалар қазір қай мезгіл? -Күз мезгілі. -Күзде қандай ерекшеліктер болады? Күн салқындап,адамдар жылы киінеді.Жапырақтар сарғайып жерге түседі.Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Кім күз туралы тақпақ біледі? Қане,бірге айтайық. Қарашы күз келді,күз келді, Жапырақ жауыпты іздерді. Құс біткен керуен тізеді, Қара бұлт қабағын түйеді. Бұл тақпақта не туралы айтылған? Күз мезгілінің келгенін,жапырақтардың жерді жапқанын және құстардың жылы жаққа ұшып бара жатқанын айтады. Балалар есік қағатын сияқты,кім екен бұл? Балалар тындайды. Күз ханшайымы гой,сәлеметсіңбе күз ханшайымы.Балалар бұл күз ханшайымы,амандасамыз. Балалар амандасады. Күз ханшайымы не бұйымтаймен келдің? Күз ханшайымы:мен талдарды жапырақтар мен әрлеуге көмек сұрай келдім. Балалар сендер көмектесесіңдерме? Ия. Ұйымдастырушылық-ізденістік Балалар олай болса орманға саяхатқа шығайық. -Орманға саяхат. Балалар саяхатқа шығады. -Балалар көкалда не өсіп тұр? -Саңырауқұлақтар. -Қанша саңырауқұлақ? -Бесеу. -Мына шашылып жатқандар жаңғақ. -Қанша жаңғақ жатыр? -Үшеу. Балалар орманымызды қарандаршы сары,қызыл түске боялған. Күз ханшайымы: -Менің себетімде нелер бар қарандаршы? Жапырақтар. -Мына жапырақтың түсі қандай? Сары. -Көлемі қандай,үлкен бе,кіші ме? Үлкен. -Ал мына жапырақтың түсі қандай? Қызыл. -Көлемі қандай үлкен бе,кіші ме? Кіші. Сергіту сәті «Ағаштар» Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай бөбектер, Үлкен болып өседі. Балалар қимыл қозғалыстарын жасайды. Күз ханшайымы:балалар талдарды қарандаршы жаланаштанып тұр,жапырақтарын киіндіруге көмектесіңдерші? Олай болса талды құрастырып,жапыраққа киіндірейік. Бірінші діңгегін қоямыз,діңгек дегеніміз ол талдың тірегі. Балалар діңгек сөзін қайталайды. Діңгек пен бұтақтардың түсі қандай? -Қоңыр. Балалар бізде тек жаланаш тал ғана дайын,ал енді не істейміз? -Жапырақтарын киіндіреміз. Қане,балалар енді жапырақтарын киіндіреміз. Балалар жапыраққа киіндіреді. Иә, әдемі болды біз күз бейнесімен талды киіндірдік. Өте әдемі болды. Күз ханшайымы: балалар сендерге көп көп рахмет,өте әдемі болды. Менің сендерге кішкене ғана ала келген сыйлығым бар. Рефлексиялық-түзетушілік -Балалар бізге кім келді? -Күз ханшайымы. -Қайда бардық? -Орманға бардық. -Балалар орманнан нені көрдік? -Саңырауқұлақтарды,жапырақтарды,жаңғақтарды. -Орман қандай? -Әдемі. -Жапырақтардың түстері қандай? -Сары,қызыл,жасыл. Балалар мына күз ханшайымы берген алманы топқа барып бірақ жейік келістікпе? Ия. Қонақтармен қоштасамыз. Күтілетін нәтиже: Балалар үшін: Біледі:күздің ерекшеліктерін айта алады. Игереді:діңгек туралы түсініктерді;. Меңгереді: қиықтардан талды құрастыруды. | |
Просмотров: 549 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|