Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
ШҚO, Ұржар ауданы, Мақаншы ауылы «Сейфуллин атындағы орта мектеп –бақша» КММ мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Ежекенова Жанат Рамазанқызы Сауат ашу және жазу негіздері. Коммуникация. Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы. МАД Тәрбиеші: Уақыты: Кабинет: Тақырыбы Т дыбысы және әрпі Сабақтың мақсаты 1. Білімділік. Т дыбысы мен әрпін таныстыру. Т дыбыс бар сөздерге дыбыстық талдау жасауға үйрету. Буын туралы түсінігін кеңейту. 2. Дамытушылық. Балалардың тілін, ойлау қабілеттерін дамыту. 3. Балаларды тапқырлыққа, адамгершілік қасиеттерге баулу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдісі: Ойын, сұрақ-жауап. Көрнекіліктер Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, дөңгелекшелер, әріптер жинағы. Іс-әрекет кезендері Тәрбиеші әрекеті Балалардың іс — әрекеті Психологиялық ахуалды қалыптастыру Ән айту Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ Ой қозғау. (Тақтаға Дымбілместің суреті ілінеді) -Мынау кім? -Ол қандай бала? -Оған көмектесе аламыз ба? -Оның дорбасында не бар екен? (бірнеше тапсырмалар жазылған парақшалар) 1-тапсырма: Жұмбақ шешу. Иір-иір денесі, Сахараның кемесі. Ащы шөптер тамағы, Шөлге шыдап бағады. -Ол не? -Түйе -Түйе дегенде қандай дыбыс бірініші естіледі? -Т дыбысы Т дыбысымен таныстыру, әндетіп айттыру, ауада, тақтада жазу. Т әрпінен келетін сөздер айттыру. 2-тапсырма: Оқулықпен жұмыс. Буындарды хормен оқыту. Тау, бұлт сөздеріне түсінік беру, суреттерін көрсету. Буын санын анықтау. 3-тапсырма: Суретпен жұмыс. -Суреттегі кімдер? -Атасы мен немересі. - Немересіне Т әрпінен келетін ат қояйық. -Толғанай. - Екеуі не істеп отыр? -Дастархан басында отыр. -Дастарханға қойылған тағамдарды атайық. -Торт, құрт, қант. -Немересі қандай қыз деп ойлайсыңдар? Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. Сергіту сәті «Мен қандай әріппен дос». Бұл ойын әріптерді есте сақтап, сөйлеу тілін дамытуға ғана емес, сонымен бірге танымдық сипатқа да ие. Әр бір ойыншыда жануардың суреті болу керек (әр түрлі болуы мүмкін). Мысалы: анасында – сиыр, әкесінде – түйе, баласында – кірпі. Анасы айтады: «Менің сиырым «м» әрпімен дос, өйткені онда мүйізі бар». Әкесі: «Менің түйем «ө» әрпімен дос, өйткені онда өркеш бар». Бала: «Менің кірпім «и» әрпімен дос, өйткені онда инелері бар» . Оқушылар ойын ойнайды Рефлексивті — түзетушілік Дәптермен жұмыс. Балапан дәптеріндегі Т дыбысын жазу. 6-тапсырма: «Шашылған буындар» ойыны. Шарты: Буындарға басқа буындар жалғау арқылы жаңа сөз жасау. ША ТА ТИ НА ШУ Сабақты бекіту: -Бүгін қандай дыбыспен таныстық? -Т дыбысы қандай дыбыс? -Т дыбысын қандай тсті үйшікке орналастырамыз? Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. Күтілетін нәтиже: Білу Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. Өзіне үйренгені Т дыбысын оқып, жаза алады Үйрену Сұрақтарға толық жауап беруге үйрену. | |
Просмотров: 1075 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|