Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок

Менің сүйікті ертегім. «Қотыр торғай» қазақ халық ертегісі.
Ересек тобындағы ұйымдастырылған қызметінің
технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Менің сүйікті ертегім. «Қотыр торғай» қазақ халық ертегісі.
Мақсаты: Ертегіні сахналату арқылы тіл байлықтарын жетілдіру.
Міндеттері: Білімділік:Сөйлесу барысында сұрақ қойып, оған дұрыс жауап беруге, сөздерді орнымен қолдана білуге жаттықтыру. Дамытушылық: Ертегіні тыңдауға деген қызығушылықтарын ояту, қиялдарын дамыту, жұмбақ шешкізу арқылы ой-өрістерін кеңейту. Тәрбиелік: Ақылды болуға, әр істі ойланып істеуге тәрбиелеу.
Керекті құралдар: ертегі суреттерінен слайд жасау, жұмбақ жасыруға, сахналауға арналған ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
Сөздік жұмыс: шеңгел, жабағы, жүн иіру, құйын.
Қостілдік компонент: торғай-воробей

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
«Қайырлы таң» 01-«Г»-№15
Ертегілер әлеміне баратындарын хабарлайды.
Үнтаспадан «Ертегілер» әні ақырын шығып тұрады. Ноутбуктан таныс ертегі суреттерінен слайд көрсетуді бастайды, әр суреттің қай ертегіден екенін табуды ұсынады.

Бәрі бірге айтады.
Қызығушылық танытады.

Суреттерге қарап, ертегі кейіпкерлерін тауып айтады.
Ұйымдастыру– іздестіру Әңгімелеу
-Жарайсыңдар, қаншама көп ертегі білетіндеріңді көрсеттіңдер. Бүгін тағы бір ертегімен танысамыз.
Өлең жолын оқиды:
Қар жауса да тоңбайды,
Қолыма кеп қонбайды.
Кіп-кішкентай сүйкімді,
Аялаңдар....
-Дұрыс таптыңдар, бүгінгі тыңдайтын ертегіміз торғай туралы. «Қотыр торғай» ертегісін тыңдайтындарын айтады.

Ертегіні оқып береді, мазмұны бойынша
сұрайды:
-Ертегі не жайында?
-Ертегіде олардан басқа тағы қандай кейіпкерлер бар?
-Торғай шенгелге неге ренжіді?
-Ең бірінші кімге барды?
-Ең соңынан кімге барды?

Мұқият тыңдайды.
Қызығушылық танытады.

Өлеңнің ұйқасын тауып, ертегінің не туралы екенін айтады.
-Торғайды.

-Ертегі торғай жайында.
Сұрақтарға жауап береді.

Сөздік жұмысы:
шеңгел, жабағы, жүн иіру, құйын.
Торғай-птица
Суретпен жұмыс
Суретте ертегі бойынша кейіпкерлерді сипаттап айтады.

Сергіту сәті:

Ертегіні сахналау
Басқа киюге дайындалған ертегі кейіпкерлерінің суреттерін таратып, ертегіні сахналатады.
Балалардың диалогты сөйлеуін, рөлге еніп, тебірене сөйлеуін қадағалайды.
Тыныс алу жаттығуы: «Мен құйынмын»
Мен құйынмын, құйынмын,
Шаң тозаңды үйірдім.
Ү-ү-ү-ү-ф
Кездескеннің барлығын
Ұшырамын деп шүйілдім.
Ү-ү-ү-ү-ф
Өлең жолын тәрбиеші айтады, әр екі жол сайын балалар тыныс алу жаттығуын жасайды.
Дидактикалық ойын: Жұмбағымды шеш»
Кейіпкерлерді сипаттауға үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің суретін теріс қаратып, үстел үстіне жайып қояды. Балаларға бір суретті алып оны сипаттау керектігін, басқа балалар оның қай кейіпкер екенін табу керектігін түсіндіреді.
Ойлануға жетелеу.
Ертегі толық есте сақталу үшін, ертегіні толық оқып беріп сұрақтар қояды.
-Қалай ойлайсыңдар, біреуінің жібі желге ұшып, біреулері қорқып, ертегі кейіпкерлері неге сонша әуреге түсті?
-Қотыр торғай ұқсап елдің мазасын алуға бола ма?
Балалардын жауаптарын тыңдайды, мақұлдайды, бағыт береледі.
Бәрі бірге айтады, қайталайды.

Суретке қарап отырып, ертегіні екінші рет тыңдайды.

Қане, қатар тұрайық,
Қасқырға қақпан құрайық.
Қасқыр, қасқыр келіп көр,
Қақпан, қақпан қауып көр.

Рөлдерге бөлініп, ертегі мазмұнын айтады.

Әр екі жолдан кейін тыныс алу жаттығуын жасайды: мұрынмен тыныс алып, ауыздан баяу шығарады.

Бір бала келіп үстел үстіне суретті алып, ертегі кейіпкерін суреттейді: Бұл-үй жануары. Сақалы бар, ылғи секеңдеп жүреді.
Ертегіні толық тыңдайды.
Сұрақтарға ойланып жауап береді.
Рефлексивті–
түзетушілік Қорытындылайды:
-Бүгін біз не туралы әңгімелестік?
-Қандай ертегі айттық?
Белсене қатысқан балаларға педагогикалық баға берді, мақтады.
«Жүректен жүрекке» шеңбері
«Достық» 01-«Ж»-№11
-Балалар! Өзіміздің шуақты «Жүректен – жүрекке» шеңберіне тұрайықшы. Бір-бірімізді құшақтап, достығымыз үшін, қуаныш сыйлағанымыз үшін, әңгімелескеніміз үшін алғыс айтайық.
Кіп-кішкентай баламын
Жақсы адам боламын.
Достарға кең жүрегім:
«Мен сендерді сүйемін!».
Сұрақтарға толық жауап берді.
Бір – біріне баға берді

Шеңберге тұрып, бәрі бірге айтады.

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Сурет бойынша ертегінің мазмұнын әңгімелеуді.
Болу керек: ертегі кейіпкерлерін, сипаттауды сөздерді дұрыс қолданып, ойларын дәл жеткізеді
Істей білу керек: дұрыс тыныс алуды, оның маңызын, сұрақтарды дұрыс қойып. Оған дұрыс жауап беру. Ертегі кейіпкерлерін ажыратуды, сипаттауды, ертегіні рөлдерге бөлініп ойнауды, дауыстарын құбылта отырып ертегіні сахналауды.
Категория: Дошколенок | Добавил: akbota (2017-11-29) | Автор: Жетписова Гульнар Токеновна E
Просмотров: 2265 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2025-06-23, 10:58 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru