Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Топ :2 кіші топ Білім беру бөлім: Таным Бөлімшесі:Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру. Тақырыбы: «Математика еліне саяхат» Мақсаты:1-5-ге дейін санай білу дағдыларын жетілдіру,тура және кері санау,сан таңбаларын тануларын және сандарды шатастырмай айта білу,көп,аз тең ұғымдарын бекіту.Кеңістікте заттың орналасу тәртібін ажыратып,сандардың көршілерін тауып айта білу.Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Әдіс тәсілдері:түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап. Құрал – жабдықтар: 1-5-ке дейінгі сандар,көп,аз,тең ұғымдарға суреттер. Сөздік жұмысы:көп,аз,тең. Билингвальдік компоненті:сандар-цифры,көп-много,аз-мало,тең-поровну. Іс- әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс- әрекеті Мотивациялық ояту Біз қандаймыз қандаймыз?! Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз. Ренжісуді білмейміз. Шаттық шеңберді бірге айтады. Ұйымдастырушылық іздену -Балалар,математика әлеміне саяхатқа барамыз.Тезірек поезға мінейік Чу-чу-чу-чу-чу-чу. Поезд зырлап келеді. -Алысққа-алысқа. -Балалар математика әлеміне келдік. Балалалардың назарын қоянның іздеріне аударады. -Бұл ненің ізі?-Қоянды көрдіңдер ме? -Ал қояндарды қуған түлкілер нешеу екен? -Сандарды ретімен санап берйік.1-5-ке дейін. «Көрші санды ата» Мақсаты:Балаларды санды танып,ойлау қабілетін дамыту,санның алдындағы,кейінгі санды тауып айтып беру. «Сандарды көрсет» Мақсаты:Сандарды таңбасына қарай танып,айтып беру.Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту. «Не көп,не аз,не тең» Мақсаты:Балаларға көп,аз,тең ұғымдары туралы түсіндіру.Суреттерге қарап тапсырмаларды орындау. «Не артық?» Мақсаты:Артық деген ұғымды түсіндіру,заттарға қарап,ненің артық екенін айтып беру. Балалар денемізді сергітіп алайық. Сергіту сәті: Бала,бала,баламыз, Бақшамызға барамыз. Күні бойы қызыққа. Батамызда қаламыз. Иілеміз оңға бір. Иілеміз солға бір. Бір отырамыз. Бір тұрамыз. Орнымызды табамыз. «Ғажайып фонарик» Түрлі пішіндерден не құрастыруға боламыз. «Логикалық тапсырма» Әжеде бар еді,бес моншақ. Айшаға берді үш моншақ Әжеде қалды неше моншақ? Бөлменің төрт бұрышы бар, Әр бұрышта бір мысықтан отыр. Барлығы неше мысық отыр? «Кеңістікті бағдарла» Пішіндер кеңістікте орналастыру;оң жақ жоғарыға-үшбұрыш,сол жақ төменге –дөңгелек,оң жақ төменге-төртбұрыш,сол жақ жоғарыға-сопақша,ортасына –тік төртбұрыш. Балалар поезға мінуге дайындалады Қоянның. -Жоқ. -Өйткені өоян түлкіден қашып тығылып қалды. -Үш қоян. -Үш қоянда неше құлақ? Балалар санға қарап,алдындағы сан мен артындағы санды айтады. Қандай сан екенін айтады. Суретке қарап,ненің көп,ненің аз,тең екенін айтып береді. Суретте қандай зат артық екенін айтады. Балалар сергіту сәтін қимылдарын бірге орындайды. Әр балада «ғажайып фонарик» геометриялық пішіндер,суреттке қарап әр бала пішіндерден құрастырады. Әжеде қалды екі моншақ. Барлығы төрт мысық отыр. Балалар пішіндерді берген тапсырма бойынша орналастырады. Рефлексия: -Балалар,біз қайда саяхатқа бардық? -Немен бардық? -Қандай математикалық тапсырмаларды орындадық? -Математика әлемінде сендерге ұнады ма? «Математика әлеміне" саяхатқа бардық. Поездбен бардық. -Сандарды санадық,көрші санды айттық, «ғажайып фонарик» пішіндерден құрастырдық.Бізге математика әлемі ұнады. Күтілетін нәтиже: Қабылдайды:Сандарды тура және кері санауды білу, Түсінеді:Логикалық тапсырмаларды орындауды. Қолданылады:Берілген жеке тапсырмаларды өз бетінше орындай алады. | |
Просмотров: 624 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|