Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Мектеп алды даярлық топтың ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы Мерзімі:. . Білім беру саласы: «Шығармашылық» Бөлімі: «Шебер қолдар» Тақырыбы: «Қысқы пейзаж». Мақсаты: қысқы құбылыстарды қалыптастыру,балаларды бояулармен (акварель) оларға тән қастиеттермен таныстыру, дәстүрлі емес техника арқылы жүйелі жолдармен табиғи затты (тұзды), ПВА желімді пайдалануға үйрету. Міндеттері: Білімділік: шығармашылық жұмыста саусақ қызметін дұрыс пайдалана білуге, бейнелеу арт терапиясын қолдану арқылы,өз қиялын суретпен жеткізу,түстерді қосу арқылы қосымша түсті жасауға үйрету. Дамытушылық: балалардын киял эстетикалық және шығармашылық қабілетін ,ойлау қабілетін дамыту.Суджок терапиясының көмегімен қол маторикасын жетілдіру. Тәрбиелік:ұқыптылыққа, тазалыққа, әдемі жұмыс жасауға тәрбиелеу. Сөздік жұмыс: пейзаж,қыс ,омбы қар. Үш тілдік компонент: қыс-зима-winter Демонстациялық материалдар: үлгілер Үлестірмелі материалдар: акварель , туз ,су,ПВА желімі . Іс- әрекетінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың іе- өрекеті Мотивациялыққозғаушылық Шаттық шеңбер: Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды қаламыз, Жайнай түссін даламыз. Қайырлы таң, достарым. - Балалар, бүгін бізде ерекше күн! - Қарандаршы қаншама қонақ келіп отыр . -Ой, бізге хат келип тұр . Бұл хатты кім жіберді екен? Бұл хат Африкадан келіпті. Балалар өлеңді хормен айтады Балалар қонақтармен амандасады. Ұйымдастыру- іздестіру Ғажайып сәт: «Африкадан келген хат» «Сәлеметсіздерме балалар!Бұл хатты «Пальмочка» бала-бақшасының балалары жазып отыр.Біз Африка елінде тұрамыз, бізде жыл бойы ыстық ,қыс болмайды.Қазыр қыс мезгілі болса да ,күн ыстық ,ағаштарда құстар ән сайрап айтуда, пальма ағашында кокостар пісіп тұр.Біздің естуіміз бойынша сендерде қыста бәрі басқаша. Бізге сіздер жақтағы, болатын қыс тұралы айтып беріндерші. Жауаптарыңызды асыға күтеміз!» Қорап сәлемдемесі: «Бұл сәлемдемені ,тапсырманы орындап болған сон ашындар.» Әңгімелесу: - Балалар, қыс туралы айтып береміз бе? - Қыс мезгілінің ,басқа мезгілдерден қандай айырмашылығы бар? - Қысты біз не үшін жақсы көреміз? (қыс туралы суреттерді көрсету) - Қандай мезгіл суретте бейнеленген? - Қандай қыс айларын сендер білесіндер? - Суретте сендер не көріп тұрсындар? - Осының барлығын бір сөзбен қалай айтуға болады. - Жарайсындар балалар! Біз қысты, сылулығы үшін жақсы көреміз. Ақындар қыс мезгіліне арнап ,өлен жазды, суретшілер де,қыс мезгілін өздерінің шығармаларында бейнеледі. - Балалар табиғат бейнеленген суретті қалай айтамыз?(Пейзаж) - Дұрыс! Табиғат бейнеленген суреттерді, пейзаж деп атаймыз. - Балалар кішкене серігіп алайық. Ойын ойнаймыз ба? Дидактикалық ойын : «Түстерді араластыр» Мақсаты:түстерді қөсу арқылы жаңа түс шығару.Ой өрісін жетілдіру. - Балалар сендер қыс мезгілі туралы көп білесіндер . Бірақ әлі жаза алмайсындар. Африка елінде тұратын дорстарымызға,қыс туралы қалай айтып берсек болады? - Аа,таптым ! Біз қыс бейнеленген суретті салып, оларға пошта арқылы жіберейік. - Келісесіндер ме? - Ендіше сыйқырлы әуенніңкөмегімен суретшілердін кейіпіне енеміз. Динамикалық үзіліс: «Сыйқырлы әуен:» (Сыйқырлы әуен ойнайды, балалар суретшілердін киімін киеді,сурет салуға арналған орындарға отырады.) «Қысқы пейзажды»салу үшінбізге бугін тұз,ПВА желімі,акварель бояуы кер. Жұмыс реттілігі: 1. Алдымен біз,ылғалды қағаз бетін дайындаймыз.Ол үшін қағазды, қылқаламның немесе ысқыштын (гупка)көмегімен қағаздын бетін ылғалдаймыз. 2. Ылғалды қағаз бетіне,арнайы алынған акварель бояуын жағамыз.(көк+ақ, қара+ақ, ) 3. Енды осы бояу жағылған қағаз бетіне тұз себеміз Тұз ,бояуды сіңіргенше,қолымызға арналған жаттығуды жасаймыз. Саусақ жаттығуы: (Суд-жок добымен , ертегі желісі бойынша жаттығу жасау.) -Бұл жаттығуды мен сендерге ертегі желісі бойынша айтып отырамын ,ал сендер мұқият тындап, менің артымнан қайталап отырындар. 4. Енді ПВА желімнің көмегімен ағаштарды , қар ұшқынын,жерде жатқан омбы қарды салайық. 5. Осы ПВА желімнің үстіне ,тұзды молынан себеміз,артық тұзды алып тастаймыз. 6. ПВА желіміен салынған ағаштарды,қар ұшқынын, жерде жатқан омбы қарды, акварель бояуымен бояймыз. Көрме уйымдастыру: Балалардын жұмыстарынан көрме уйымдастыру. - Суреттерін қандай тамаша шықты. Енді осы суреттерді Африка елінде тұратын балалрға жібереміз. Олар біздін қысымыз қандай екендігін білсін. Хатты мұқият тындайды. Балалардың жауаптары: - Ия. - Қыста суық,қар жауады,боран тұрады,аяз болады. - Кыста жаңа жыл мерекесі тойлаймыз. - Қыс мезгілі бейнеленген. - Желтоқсан,қантар,ақпан. - Ағаштар,омбы қар,қар ұшқыны. - Табиғат. - Пейзаж деп айтамыз. Балалар ойын ойнайды. - Ия. Балалар әуен ойнаған кезде суретшілер кейіпіне енеді. Мұқият тындайды. Жұмыс реттілігі бойынша тапсырманы орындайды. Суджок добымен жаттығу жасайды. Жұмыстарын аяқтайды,бір -бірлерінің суреттерін тамашалайды. Рефлексивті-түзетушіліқ Қорытынды: - Балалар есімізгі түсірейікші пейзаж дегеніміз не? - Бүгінгі салған суреттерін өздеріңе ұнады ма? Рефлексия: Балалардын көңіл кұйлерін ақшақар аркылы білдіру. Қораптағы сәлемдемені ашу - Табиғат бейнеленген суретті пейзаж деп атайды. - Ия. Балалар өз көңіл –күйлерін білдірді. Балалар сәлемдемені ашып қуанды. Күтілетін нәтиже: Біледі: Омбы қар, қырау басқан ағаштардың суретін өз ойларынан салуды. Игереді: сүйкей жағу тәсілімен дақтар салуды. Меңгереді: алыс және жақын орналасқан ағаштардын бейнесін салуды. | |
Просмотров: 666 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|