Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«Балапан» ортаңғы тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тәрбиеші: Таяпбергенова Г.Б Білім беру саласы: Таным Бөлімі: ҚМҰҚ Тақырыбы:«Ғажайып математика» Мақсаты: Білімділік: 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура жәнекерісанау. Балалардыңтіліндамытужұмыстарынжалғастыру, іс – әрекетдағдыларынмеңгерту, әлемніңтұтасбейнесінтүсініп, ойлауғаауызшақосып – алужәнегеометриялықпішіндертуралыұғымдарынтиянақтап, түстердіажыратуға, қарым – қатынас, көмек көрсету, сыйластықты қалыптастыру. Дамытушылық:Балалардың білімін дамытушы ойындар арқылы әр түрлі тапсырмаларды орындай отырып, салыстыру, санау, топтау дағдыларын ойын арқылы дамытып, санамақтар айту арқылы сөздік қорларын молайту, ой – өрісін дамыту. Тәрбиелік :Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдіс - тәсілдері:Шаттық шеңбері, сұрақ – жауап, көрсету, түсіндіру, теңестіру, салыстыру, дамытушы ойындар, санамақ, сергіту жаттығу, тақпақ айту. Қолданылатын көрнекілік:үлестірмелі маьериалдар, сандар, карточкалар, дидактикалық ойындар, суреттерді құрастру, геометриялық пішіндер. Полилингвальді компонент:Бір-один-one,екі-два-two,үш-три-three,төрт-четыре-four,бес-пять-five, үшбұрыш-треугольник-triangle,шеңбер-круг-circle,төртбұрыш-квадрат-square, тіктөртөртбұрыш-прямоугольник -rectangle, сопақша-овал-oval Әрекеттің кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті Мотивациялық-ынталандыру кезең I. Кіріспе бөлім Шаттық шеңбері: Жарқырап күнде ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн, біз көңілді баламыз! Қайырлы күн, біз сүйкімді баламыз! Бала, бала баламыз, Бақшамызға барамыз. Күні бойы қызыққа, Батамызда қаламыз. -Балалар қараңдаршы бізге бүгінгі оқу қызметімізге қонақтарымыз келіп қалыпты. Қане өзіміздің жақсы көңіл-күйімізді және күлкімізбен қонақтарымызға амандасып алайықшы. Қонақтармздың да көңіл күйі жақсы болсын деген тілекпен бүгінгі оқу қызметімізді бастайық. Балалар шеңберге тұрып, тәрбиешімен бірге қайталайды. Қонақтармен амандасады. -Сәлеметсіз бе! -Здравствуйте! -Goog morning! Ұйымдастыру– ізденгіш кезең II. II.Негізгі бөлім III. – Балалар бүгін біз сендермен «Ғажайып математика» әлеміне қонаққа барамыз. Сендердің барғыларын келеді ме? IV. - Ендеше қазір сендермен көзімізді жұмып, сиқырлы сөзімізді айтып, «Ғажайып математика» әлеміне тап боламыз! V. Сиқырлы сөз: VI. (әуенмен сиқырлы сөздерді айтады,балалардың мойнына геометриялық пішіндер тағылады ) VII. (балалар көздерін ашады) VIII. – Қош келдіңдер, балалар! Сәлеметсіңдер ме! IX. – Мен Арифметика паташйымымын! Менің патшалығыма кош келдиндер! Сендедің келу себептерін менің патшалығымды зұлым сиқырлап тастапты. Зұлым сикырышы менің патшалығыма боран жіберіп, қамалымды бұзып тастады. Сендердің маған қамалымды тұрғызуға көмектерін қажет. Көмектесуге дайынсыңдар ма? X. - Олай болса сендер мына тапсырмаларды орындау керексіңдер. XI. Тапсырмаларды орындау үшін сендер «Геометриялық пішіндер боласыңдар. XII. –Қане сендер маған бірінші кімде қандай геометриялық пішін екенін атап шығындаршы? XIII. –Жарайсыңдар, балалар! XIV. – Балалар, менің қамалымды құтқару үшін сендер тапсырмаларды орындау барысында өте батыл, мұқият болуыларыңды сұраймын . Ендеше сендерге «Сәттілік!».Біздің бірінші тапсырмамызды бастаймыз. XV. 1-тапсырма: «Математикалық разминка» XVI. 1. Қазір жылдың қай мезгілі? XVII. 2. Әр жыл мезгілінде неше ай бар? XVIII. 3. Қыс айларын атайықшы? XIX. 4. Бір аптада неше күн бар? XX. 5. Бір аптада неше күн демаламыз? XXI. 6. Аспанда неше күн болады? XXII. 7. Бағдаршамда неше көзі бар? XXIII. 8. Оң қолымызда неше саусақ бар? 9. Екі қолымызда неше саусақ бар? 10. Аспанда неше жұлдық бар? 10. Түн болғанда аспанда күн болады ма? - Жарайсыңдар балалар сұрақтарға нақты әрі толық жауап бердіңдер! 2-тапсырма: Дидактикалық ойын: «Жұбыңды тап» Мақсаты: Топтағы балалардың жартысына 1-ден 5-ке дейін сандар, ал жарты балаларга 1-ден 5ке дейінгі нүктелер таратылады. Балалар қолдарыңдағы сандар және нүктелер бойынща өз көршілерін тауып, реттік сандар бойынша бір қатарға тұруы қажет. XXIV. Реттік санмен тұрған соң тәрбиеші балалардан сандардың көршілерін атаун сұрайды. XXV. – Жарайсыңдар балалар! Ойын сендерге ұнады ма? Ендеше оқу қызметімізді әрі қарай тағы бір қызықты ойынмен жалғастырғым келіп тұр. Дайынсыңдар ма? XXVI. Ойын: «Кімнің зейіні ең мықты?» XXVII. Ойын шарты:Тәрбиеші алақанмен 1 рет шапалақ соққан кезлде балалар бөлме ішінде серуендейді, 2 рет шапалақ соққан кезде аистын қимылымен тұрады, 3 рет шапалақтаған кезде бақа сияқты отырулары қажет. XXVIII. – Қане кімнің ен мықты екенін анықтайық. Сол жеңімпаз болады. 1,2,3 ойын басталсын! XXIX. 3-тапсырама: XXX. Үлестірмелі материалдармен жұмыс. XXXI. Балалардың әр қайсысына 1-ден 10-ға дейінгі сандардан қиылған суреттер таратылады.Үй жануарлары немесе көліктер т.б. Балалар санадарды ретімен қою арқылы суретті құрастырады. (Балалардан жеке –жеке сұрау) Сергіту сәті: Балалар шеңберге тұрады. Әуен қосылғанда орындарында тұрып билейді. Әуен тоқтағанда тәрбиеші қандай геометриялық пішін айтады соны қолдарымен екі баладан (жұптарымен) бірігіп құрастырады немесе жасайды. XXXII. 4-тапсырма: XXXIII. –Жарайсыңдар балалар! Өздерің ақылды екенсіңдер. Тапсырмаларды дұрыс орындап жатырсыңдар. XXXIV. – Балалар бірақта менің көңілім орныма түспей тұрғаны соншалық, қамалымды ойлап тұрмын.Зұлым сиқырышының қамалыма істеп қойғаны менің көңіл-күйімді түсірді. XXXV. – Ендеше балалар менің көңілімді көтеріп қамалымды толығымен тұрғызуға көмектесіңдер, жарайма? XXXVI. – Ол тапсырманы орындау үшін орындықтарыннның артында тұрған суреттерді алып , ертегіні мұқият тыңдандар. Кім ертегі бойынша қолыңдағы суреттің аталғанын естісе суретті сол жерге апарып жабыстырады. Ертегі: • Ортада Арифметика патшайымының қамалы орналасқан. • Қамалдың сол жағына қайың ағашты орналастырамыз. • Қамалдың алдына орындық қоямыз. • Орындықтың оң жағына құмырадағы қызыл түсті гүлді қоямыз. • Орындықтың сол жағына құмырадағы қызыл түсті гүлді қоямыз. • Қайың ағаштың оң жағында саңырауқұлақ орналасқан екен.. • Үйдің оң жағында кішкентай,орташа, биік шышалар өсіп тұр екен. • Қамалдың үстіңгі оң жағында күн сәулесі түсіп тұр екен. • Қамалдың үстінде көгілдір бұлттар тұр. - Жарайсыңдар балалар ертегіні де мұқият тыңдап , қамалымды қайтаруға көмектестіңдер. Сендерге үлкеен рахмет! Маған көмектескендерін үшін менің сендерге сыйлығым бар. (балаларға таратып береді) - Балалар біз Арифметика патшайымына көмектестік енді балабақшамызға қайт уымыз керек. Әуен қосылып сиқырлы сөзбен балабақшаға қайтады. -Иә, барғымыз келеді -балалар қайалайды -Сәлеметсіз бе! -Иә, дайынбыз Балалар геометриялық пішіндерді айтады. Балалар дайындалады Қазір жылыді қыс мезгілі Әр жыл мезгілінде 3 ай бар Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан Бір аптада 7 күн бар Бір аптада 2 күн демаламыз. Аспанда 1 күн бар Бағдаршамда 3 көз бар.Қызыл, сары, жасыл Оң қолымзда 5 саусақ бар Екі қолымызда 10 саусақ бар Аспанда жұлдыз көп Түн болғанда аспанда күн болмайды. Балалар ойынға қызығушылықпен қатысады. Реттік сандар бойынша көршілерін атайды Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, ойынды бірнеше рет қайталап ойнайды. Балалар тапсырманы орындайды. Сурет бойыгша тәрбиешінің сұрағына жауап береді. Сергіту сәтн қимылмен қайталайды. Ертегінеі мұқият тыңдайды Тәрбиешіні тыңдап, суреттерді орындарына жабыстырады. Балалар марапатталады. Сиқырлы сөзді айтып, балабақшаға қайтады. Рефлексиялы – түзету кезең Қорытынды бөлім: - Балалар бүгін біз қайда бардық? - Онда біз не істедік? - Тапсырмалар ұнады ма сендерге? - Қай тапсырма орындағанымыз ұнады? -Жақсы балалар бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды. Қонақарымызбен қоштасайық. Арифметика патшайымнын қамалына бардық. Көмектестік. Балалардың жауабы Күтілетін нәтиже: Нені біледі: 1 ден – 5 ке дейінгі сандарды тура және кері санай білді Игеру керек: Геометриялық пішіндерді ажырата білу. Меңгеру керек: Қойылған сұрақтарға дұрыс жауап бере білу | |
Просмотров: 405 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|