Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы Тобы: «Балапан» ортаңғы тобы Білім беру саласы: «Таным», «Әлеумет», «Коммуникация», «Денсаулық» Бөлімі: « ҚМҰҚ», «Қоршаған ортамен танысу», «Дене шынықтыру» Тақырыбы:« Мысыққа көмектесейік!» Мақсаты: Білімділік: балалардың ойлау қабілеттің , зейінің арттыру. Қарапайым математика ұғымдарын қалыптастыру. Сандарды атап , санау білу. Пішіндірге айыра білуге , үйрету. Дамытушылық: Балаларды сөйлеуге, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Өз ойларын дұрыстап жеткізуге , сөздік қорларын дамыту. Тілдерін дамыту. Тәрбиелік: Балалардың көмектесуге, қол ұштарын беруге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Қажетті құрал – жабдықтар мен көрнекіліктер: Полингвалды компонент:көк– синий- blue, сары – желтый –yellow, қызыл – красный – ред, жасыл – зеленый – грин. Әрекеттің кезендері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеттері Мотивацияландыру кезеңі Сәлемдесу әні: Сәлеметсіндерме балалар- -Жарайсындар балалар! Енді оқу қызметімізді бастамастан бұрын, денемізді қыздырып, көңіл күйімізді көтеріп алайық! Әуенді ырғақты қимылдар: - саусақтарымызды сытылдату арқылы - денемізді ұру , соғу арқылы Көңілімізді көтеріп аламыз! Әуен қосылады: -Жарайсындар балалар! ! -Сәлеметсіндерме апайлар! Қонақ болып қош келдініздер. Біз сіздерге әндер айтамыз, Ойындыда ойнап аламыз Балалар би қимылын қайталайды! Ұйымдастырушы ізденістік кезеғі (Мысық жылап келеді) -мысығым не болып қалды? Кім жылаты сені? Мысық: сәлеметсіндерме! Маған көмектесіндерші Мақта түкте білмейсін деп құйрығымды жұлып алды. Маған құйрығымды алу үшін бірнеше тапсырмалардан өту керекпін көмектесіндерші? - Онда жүріндер ертегілер еліне барайық? -Балалар ертегілер еліне сиқырлы көпірден өтуміз керек. - ал балалар айтындаршы «Мақта қыз бен мысық» ертегісін білеміз бе? -Онда айтындаршы ертегісінде мысық қайда ең бірінші барады? -Біз онда сиырдың тапсырмасын орындау қажетпіз! Сиырдың тапсырмасы: «Заттарды өз орындарына қой» Оң жақ сол жақтарды тауып суреттерді қояды Жарадындар балалар! Әне мысыққа көмектесіп тапсырманы орындап тастадық. Ал келесінде мысық қайда барады? -дұрыс айтасындар! Ал ағаштың тапсырмалары қандай екен көрейікші! 2тапсырма Ағашқа гүл жасау Мысық:Балалар қарандаршы ағашығымдың көніл күйі жоқ екен. Келесі тапсырма мына ағашымыздың көңілін көтері керек екенбіз! -оо жарайсындар балалар онда біздің ағашымызға арнап гүл жасап береміз. -гүлді жасау үшін не керек бізге? -жақсы дұрыс айтасындар. Қане онда ағашымызға әдемі гүлдер жасайық. - ооо қандай әдемі гүлдеріміз шықты жарайсындар!! -Ал мысық ары қарай жүрейік! Балалар айтындаршы сосын мысық кімге барады? Қыздар шығады Қыздар: Міне біздің тапсырмамыз.біз би билегіміз келіп тұр? 3-тапсырма:Сергіту сәті -Жарадындар! Бәр сергіп алдықғой дим Мысық: ары қарай дүкеншінің тапсырмасы ол сағанды жақсы көреді кәне сандарды орындарына қойып санап берейікші? 4-тапсырма «Заттардыі сандарын орнына қой» -Балар кәне орындыққа отыра қалайық! Қазір жауап бергенде, қол көтеру арқылы жауап береміз! Дүкенде неше алма бар? неше сәбіз бар? неше сүт бар? неше нан бар екен ? -жарадындар балалар! Балалар ары қарай жүрейік, келесі қайда барады? 5тапсырма «Шарларды орнына қояйық» -кәне балалар бұл тапсырманы жылдам орындау үшін, 2 топқа бөліну қажетпіз . 1- топ менім артыма тұрады. 2-топ мысықтын артына тұра қалады. Тез тез шарларды орнына секіріп қоямыз. - Жарадындар, енді қане санайықшы кімде көп шарлар жинапты. -Жарайсындар кеттік келесі де кімге тап болады. Тышқан келеді Тышқан: міне балалар менің тапсырмамды орындандар. 6-тапсырма «Дәстүрден тыс планшет» -Мында балалар көрсетілген суреттерде геометриялық пішіндер көрсетілген , суретке қарап гео.пішіндер қанша қандай екенің табамыз,көрсетеміз! Қарандашшпен тауып жол көрсетеміз! -Жарадындар балалар! Мақта қыз кіреді Мақта қыз: сәлеметсіндерме балалар ! балалар менім мысығыма көмектесіп барлық тапсырмаларды орындап келдіндерме? Мақта қыз: Жарадындар Рахмет Мысығыма көмектескендеріне міне сенің құйрығын Мысығым. Балалар көмектескендерін үшін сендерге алғыс хат беремін! Жарайды сау болындар! Тәрбиеші:Рахмет сау болындар! Балалар балақшамыз,а қайту үшін сиқырлы көпірімізден өтейікші. - Сәлеметсінбе мысық! -иә көмектесеміз! (Көпірден өтеді) - Иә білеміз -Мысық ең бірінші сиырға барады! Балалар тапсырманы орындайды -Келесінде мысық ағашқа барады. -ағашымызға гүл жасап берейік! -гүлді жасау үшін сабын және ерітілген май шам керек. (балалар тәрбиешімен бірге гүлдер жасайды) -Мысық ары қарай қыздарға барады. - билейік онда Балалар қимыл қозғалысты келтіріп билейді. - -иә санағанды жақсы көреміз -Дүкенде 3 алма бар. -5 сәбіз бар -2 сүт бар -4 нан бар -Тауыққа барады. Балалар орындаиды . тез жылдам орындайды Балалар санайды -тышқанға келеді. -балалар қызыға жасап көрсетеді -иә орындадық -Сау болыныздар ! Балалар қайтады. Рефлексиялық түзету кезеңі Жарадындар балалар бүгін біз үлкен жұмыс жасап , көмектестік. Яғни қандай қиыншылық болса да қорықпай әрқашан көмекке дайын болумыз кажет Ал балалар айтындаршы кімге көмектестік. Қайда бардық? Онда не істедік? Тағы не істедік? -Жарадындар балалрды марапаттайды -Иә -Мысыққа көмек тестік -ертегілер еліне . Күтілетін нәтиже: Орындайды:геометриялық пішіндер, сандар түстер туралы тапсырмаларды. Түсінеді: пішіндерді,сандар,түстер,біледі Қолданады: балалар өз ойын жеткізе алады. Тәрбиешілер: Мұхышева Ақерке Маратқызы | |
Просмотров: 280 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|