Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
ШҚО, Семей қаласы, Сад-ясли "Алтын бесік" ЖШС, әдіскері Нугумарова Айман Окешовна Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі Білім беру саласы: «Қатынас» Бөлімі: Сауат ашу негіздері. Тақырыбы: «Сиқырлы әріптер» Мақсаты: Дидактикалық ойындар ойнау арқылы қабілеттерін дамыту; сөзге дыбыстық талдау жасай білу, буын туралы түсініктерін кеңейту. Дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажырату. Білімділік: Дыбыспен әріпті ажырата білуге тәрбилеу. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: Көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап, қорытындылау. Көрнекіліктер: Суреттер, іздердің суретттері. Қажетті құралдар: Түрлі түсті текшелер, белсенді тақта, әріптер, «Сиқырлы көзілдірік», суреттер буындап оқу сөздері, қарақұмық, күріш, интерактивтік тақта. І-кезең Мотивациялық-қозғаушылық - Балалар бүгінгі көңіл күйлерін қалай? Шаттық шеңбер: Мынау менің жүрегім. Бәрі осыдан басталған. Мынау басым ақылды. Бәрін осы басқарған. Мынау менің оң қолым. Мынау менің сол қолым. Барлық істі атқарған. ІІ. Ұйымдастыру-іздестіру - Балалар мынау жай көзілдірік емес, бұл «Сиқырлы көзілдірік». Көзілдірікті кигенде сендердің бойларындағы жақсы қасиеттерді көре аламын. Міне балалар «Сиқырлы көзілдірік» осылай дейді. - Балалар ұйымдастырылған оқу қызметін бастайық. - Ал балалар сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. Шешуін табасындарма? 1. Арықта бар, 2. Екі тіреу, Сезімде жоқ. Бас біреу. (П әріпі) Балықта бар. 3. Қарда бар, Теңізде жоқ. (А әріпі) Мұзда жоқ. Жарда бар. Құзда жоқ. (Р әріпі) - Балалар әрі қарай «Сиқырлы көзілдіріктен» сұрайық. Интеравтивтік тақтаға көңіл аударыңдар, қарандар дейді. - Балалар неше әріп бар? (42 әріп бар). - Балалар сендермен өте қызықты ойын ойнағым келіп тұр, ойынның аты «Кім зерек?». - Егер мен дауысты дыбысты көтерсем қызыл текшені көтереміз, ал дауыссыз дыбысты көтерсем көк текшені көтересіңдер, жарайсыңдар балалар. Дауысты дыбыстарды қалай айтамыз, созылып, ұзақ айтылады, дауыссыз дыбыстар созылмай қысқа айтылады. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді үнді, ұяң, қатаң. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді жуан, жіңішке жарайсыңдар! Әріптерді не істейміз? (Көреміз, жазамыз) - Дыбыстарды не істейміз? (Естиміз, айтамыз) Рахмет балаларым! - «Сиқырлы көзілдіріктен» көмек сұрайын, тапсырма берем дейді. 1-тапсырма. Дидактикалық ойын: «Кім буындап тез оқиды? Алдарындағы белсенді тақталарына қарап оқу. Өте жақсы. Балалар шаршаған боларсыңдар. Сергіту сәті (Музыкамен) - Ал балалар бойымызды жаздық, енді «Сиқырлы көзілдірік» тапсырмасына дайынсыңдарма? Балалар «Сиқырлы көзілдірік» осы жерде әріптер тығылып тұр дейді, соңы іздеп тауып, аяқтың іздері арқылы тауып көріңдер дейді. Бірақ әріптер құмның ішінде екен! Жарайсыңдар! - Енді мен сендермен тіл жаттығуларын жасап алайық. Ме-ме-мынау кеме. Ақ-ақ-ақ ұшады ұшақ, Ық-ық-ық жүзеді қайық. Ік-ік-ік бәрінің аты көлік. «Сиқырлы көзілдірік» маған көмек бер, қандай тапсырма бересін. Интерактивті тақтаға қарандар дейді. Пойыз кеткенде қандай дыбыс шығарады - гу-гу-гу. Ақтөс қалай ырылдайды- р-р-р. Жел қалай соғады- у-у-у. Пойыз тоқтағанда қандай дыбыс шығарады- пш-пш-пш. Аралар жүргенің қалай білеміз- ж-ж-ж. Маса жүргенің қалай білеміз- з-з-з - Балалар мен сендерге тапсырма беремін қалай қарайсындар? 2-тапсырма. Дидактикалық ойын «Кім шапшаң құрайды?». Алдымыздағы суретке қарап сөйлем құраймыз. Алдымен тақтаға шығып айтамыз. Жарайсындар балалар! «Сиқырлы көзілдірік» бізге қандай тапсырма бересің? Осы жерде әріптер туралы тақпақ білетін балалар бар. (Ия, білеміз) Қане кім айтады? А әріпі. Алма қалай тәп-тәтті, Піспесе ол қап-қатты. Жейді ғой деп балалар, Бағбан ата баптапты. Л әріпі. Зыр жүгіріп айнала, Лақ ойнайды аулада. Еркелетіп сүт берсен, Ішіп алар тамсана. Н әріпі. Нан қадірлі тағам, Пісіреді анам. Күлше жасап домалақ, Күнде берер маған. ІІІ. Рефлексивті - түзетушілік - Ал балалар «Сиқырлы көзілдірік» сұрап жатыр. Ұйымдастырылған оқу қызметі ұнадыма? - дейді. Қандай дидактикалық ойын ойнадық? (Кім тез оқиды», «Кім шапшаң сөйлем құрайды?», «Кім зерек?»). - Құмның ішінен не таптық? (Әріптер) - Не шештік? (Жұмбақтар). Өте жақсы балалар, жарайсыңдар!Тәртіпті, білімді балалар екенсіңдер. «Сиқырлы көзілдіріктің» берген тапсырмаларын орындадық. Күтілетін нәтиже : Біледі (Нені білуі керек): Дыбыстарды ажырата біледі. Игереді (Нені игереді): Дыбыстың талдауды жасауды үйренген. Меңгереді (Нені біледі): Сөздерді буындарға бөлуді меңгерген | |
Просмотров: 990 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|