Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Семей қаласы «№26 жалпы орта білім беретін мектеп» Даярлық топ тәрбиешісі Мухамадиева Толкын Байанбаевна Пәні: Сауат ашу. Тақырыбы: Й дыбысы және әрпі. Мақсаттары: 1. Білімділік: Й дыбысы мен әрпін таныстыру. Й дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. 2. Дамытушылық: Тіл ұстарту мақсатында й дыбысына сөз құрау, буын ішінде бекіту. 3. Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, ептілікке тәрбиелеу. Әдіс – тәсілдер: сөздік, сұрақ-жауап. Көрнекілігі: кеспе әліппе, суреттер. Барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі: - Балалар, біз өткен сабақта қай әріппен таныстық? - Қане, кім айтады Ш қандай дыбыс? - Балалар, мен қазір сендерге бір жұмбақ жасырайын. Кім жылдам шешеді екен? Ти десем, тимейді, Тиме десем, тиеді. 2. Жаңа тақырып. Й әрпіне өлең жолдарымен түсініктеме беру арқылы бастау. Й әрпі. Бұл Й-дың сөз басында, Болмайды көп керегі. Йог пен йодтың расында, Алдында тек келеді. Соңында ол айдың да, Соңында ол тайдың да. Тұрады ол ортада «Айбын» менен «Айдында». - Балалар, сонымен бүгін біз қандай дыбыспен танысады екенбіз? - Й қандай дыбыс? Тіл ұстарту: Й дыбысына сөз құрай отыра, буын ішінде бекіту. Мысалы: ой-на, ой-ла, Сай-ран, Ай-ман, ой-лан. Сергіту сәті. Ребустағы сөзді сурет бойынша оқыту. Ай гүл Тапсырма бойынша үстел үстіндегі әр түрлі суреттерге қарап, тақтаға шыққан бала й дыбысының қай жерде тұрғанын анықтайды. Егер жаңылысса, жұмбақ не тақпақ айтады. Ойын: «Кім көп сөз ойлайды?» - Ал, балалар, қазір дәптерлеріңді ашып, үлгіге қарап сызықтарды қосып, «Й» әрпінің баспа түрін жазамыз. Қорытынды. - Балалар, бүгін біз қай дыбыспен таныстық? - Й дыбысы келетін сөздерді секіріп көрсету арқылы буынға бөлгізу: Ай-дын, ай-на, ай-ла, Ай-ша. Үйге: Й дыбысы келетін сөздерге сурет салып келу. | |
Просмотров: 10836 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|