Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Білім сапасы: Қатынас.Таным.Шығармашылық. Білім бөлімі:Тіл дамыту.Экология. Мүсіндеу. Мақсаты: Балалардың үй құстары туралы түсініктерін кеңейту, білімдерін тиянақтау. Таным үрдістерін(қабылдау, зейін,ес, ойлау, сөйлеу),ұсақ маториканы дамыту.Өз ойын дәлелдей білуге дағдыландыру,Үй құстарына сүйіспеншілік, қамқорлық сезімін тәрбиелеу. Міндеті: Балаларға сурет бойынша әнгімелеуге және үй құстарын дұрыс айта білуге,өлеңді жатқа айтуға үйрету. Сөздік қорын молайту, тілдерін дамыту. Алдын ала жұмыстар: Үй құстары туралы түсініктерін кеңейту,сулы бояумен сурет салу, мүсіндеу:есу,домалақтау, сопайту,шымшу, созу тәсілімен балапанды мүсіндеу. Инклизивтік әлеумет: Тілді жетік түсінбейтін бала аңғарымдылығын арттыру,ұялшақ балаға көмек беру. Көрнекіліктер: жұмытқа, үй құстарының суреттері, мүсіндеуге қажетті құралдар. Іс-әрекеттің барысы: Тәрбиеші: «Тілек щеңбері» Шуақты күн шықты, Қуанатын күн келді, Қайырлы таң Қайырлы күн «Ғажайып сәт»: (ұядағы жұмыртақаны көреді) Сұрақ жауап: Тәрбиеші: -Бұл не? (-Жұмыртқа) -Геометриялық пішіні қандай? (-Сопақша) -Жұмыртқаның түсі қандай? (-Ақ) -Ішінде не бар? (-Балапан) «Психологиялық жаттығу»: -Ендеше,жұмыртқаның ішіндегі балапанға жылы лебіздерімізді білдірейік. (Жұмыртқаны қолына алып тілек айту). Денің сау болсын. «Суретпен жұмыс»: Балаларға сурет арқылы үй құстарын көрсету. Сұрақ-жауап: Тәрбиеші: -Қандай құстарды көріп тұрсыңдар? -Неліктен біз оларды үй құстары деп атаймыз? ( -Қалай қоректенеді? -Қандай құстар суда жүзеді? -Құстардың балапандары қандай түсті болады? -Балапандарды неден қорғау керек? -Үй құстарынан басқа қандай құстарды білесіңдер? -Дала құстарына қандай қамқорлық жасау керек? -Мен сендерге ақынҰлықбек Есдәулетовтың «Шұбар тауық» өлеңін оқып беремін. Сендер зер салып тыңдаңдар, өлеңді оқып болған соң онда не туралы жазылғанын айтып бересіңдер. (Өлеңді бір рет мәнерлеп оқу) Шұбар тауық мүлдем Жолатпайды барса Ұясында жүрген Балапаны қанша? Балапанын тауық Қызғанады жаман Қанатымен жауып Санатпайды маған. Өлең бойынша сұрақ-жауап: Тәрбиеші: -Шұбар тауық қайда жолатпайды? (-Ұяға жолатпайды.) -Ұясында жүрген не? (-Ұясында балапан жүрген.) -Тауық кімнен қызғанады? (-Тауық баладан қызғанады.) -Өте жақсы, балалар, жарайсыңдар! Өлеңді қайталау және жатқа сұрау. Тәрбиеші: -Қазір қызықты ойын ойнаймыз: Дидактикалық ойын: «Құстардың түрлері» Ойынның мақсаты: Балалардың зейінін дамытып, құстардың түрлерін ажырата білуге үйрету. Ойын шарты: Балаларға үстел үстіндегі араласқан суреттерден үй құстары мен дала құстарын ажыратып, тақтаға ілу тапсырылады. Сергіту сәті. -Балалар, балапанның көңілін көтерейік, бірге қосылып билейік: (Балалар әуен арқылы би билеп, бойын сергітіп алады) -Балалар қазір біз сендермен осы балапанға көмектесейік: (-Қалай?) -Балалар, қазір біз сендермен осы балапанның анасын бейнелеп және мүсіндеп берейік. (-Жарайды!) Жұмыс барысы: Ермексаздан тауықтың пішінін жасау. Балапан балалардың жұмысын қадағалайды, өз анасына ұқсаған жұмысты қолына алады. Балапан: -Осы менің анама ұқсайды екен. (анасын тауып алғанына қуанады) «Сыйлық сәті» Балапан балаларға сыйлық таратып береді. Күтілетін нәтиже: Білу қажет: Үй құстары туралы, балапан оқиғасын, «Шұбар тауық» өлеңін жатқа айтып,тұзды қамыр мен тауықты мүсіндей білуі. Қалыптасқан түсініктер: Кез-келген уақытта көмектесуге дайын, үй құстарының балапандары туралы түсініктері қалыптасты, өлеңді жатқа білуге машықтанды, өз беттерінше жұмысты өрбітіп, өз еңбегін бағалай біледі. | |
Просмотров: 3892 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|