Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Жобаның мақсаты. Педагогикалық жағдайдың теориялық және эксперементтік негізін құру,ерте жастағы баланың эмоционалдық жағдайының дамуын қамтамасыз ету, ойыншықтарды танып білу дағдыларын қалыптастыру. Жобаның идеасы жайлы қысқаша түсінік. Жобаның негізіне мынадай міндеттер шешіледі: ойыншықтарды танып білу процесінде баланың эмоционалды көңіл күйінің көтеріледі және табысқа қол жеткізеді,егер; 1) Педагог ойын іс-әекет кезінде балаларға психологиялық қолдау көрсетіп,жағымды- эмоциялы жаңғдай жасап отырса; 2) Заттық-дамыту орталықтары баланың жасына,жеке негізгі ерекшеліктеріне сай келсе;; 3) Сабақта және сабақтан тыс уақытта баланың эмоциялық көңіл-күйін көтеретін ойындар ойналып отырса; 4) Баланың ішкі күйзеліс жағдайын қимыл,сөз,мимика,дыбыстар арқылы сыртқа шығарып отыруын көмектесу; 5) Ойыншықтарды танып білуде эмоциялық өзгерістерін дамыту. 6) Педагогикалық интеграциялық тәсілдерді қолдану; «Одақтастар» Тәрбиеші, тәрбиеленуші, ата-ана. Одақтастарды жұмылдыратын жарнама. Жарнаманың жобасы. Заттар(топтағы,тақырып бойынша), қолданатын білім негізі (жоба кезінде тереңдетіледі) Ойын іс-әрекеті,бала-бақша балалары. Жобаның негізігі міндеттері: • баланың танымдық қасиетін,ойлау қабілетін, эмоцияналдық жағдайын дамыту.. • баланың эстетикалық жән адамгершілік нормаларын қалыптастыру.• Тәрбиеленушілердің құзіреттілік мүмкіншіліктерін,ұжымда дұрыс қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту.. Жобаның аты "Менің сүйікті ойыншықтарым" Жоба барысындағы проблемалық сұрақтар. Сүйікті ойыншықтар бізге қалай көмектеседі? Жобаны оқыту барысындағы сұрақтар. 1. Ойыншықтар муралы мәліметтер жинақтау. 2. Ойыншықтар туралы тақпақтар конкрусы. 3. Сүйікті ойыншықтардың суреттері мен фоталарынан альбом жасау. Баланы жобаға қызықтыру үшін керекті материалдар: Балалардың сүйікті ойыншықтарының көрмесін ұйымдастыру. Жобаның кезеңдері кезеңдері Баланың іс-әрекеті Тәрбиешінің әс-ірекеттері Алғашқы кезең. Тәрбиеші жоба бойынша тапсырмалар дайындау. Бар мәліметтерді анықтау және тапсырмаларды талқылау. Жоспарлау Тәрбиешінің берген тапсырмаларының орындалуы. Мәліметтер жинақтау және оны шешуді қалыптастыру.Мақсатқа жетудің негізгі критериларын таңдау және соған бейімделу. Шешім қабылдау. Әртүрлі ойындар ойнату: Қуыршақпен ойнау,машинаман,құрылыс материалдарымен т.б . Мәліметтермен жұмыс.Идеаларды сараптау және саралау (Синтез и анализ ) Орындалуы Сюжетті-рольді ойындар.. Жобамен жұмыс істеу және оны безендіру. Күтілетін нәтижеге баға беру. Тәрбиешінің сұрақтарына жауап беру. Жобаның ұжымдық сараптауға берілуі және өзін-өзі бағалауы. Жобаны қорғау. Жобаны қорғауға қатысу. Жобадан алынған нәтижеге ұжымдық баға беруге қатысу. Қалай пайдаланылады ( пайдалануға бола ма) Презентациия, видеофильм. Жобадан алынған дайын бұйымдары. Сүйікті ойыншықтар туралы суреттер мен фотолардан альбом жасау.. Жобаны бағалау критерилары (не, қалай бағаланды) Әріптестердің,балалардың,ата-аналардың баға беруі. Жобаның дидактикалық материалдары: Ойын материалдары: Жобаны көпшілікке көрсету қалай өтеді. Мереке «Менің ойыншықтарым» Жоба барысында мынадай қасиеттері дамиды және қалыптасады: Мәдениеттілікке баулу,құндылықты-бағалау,танымдық-оқыту процестері,ақпараттық. және құзіреттілігі артады. Жобаны орындау кезіндегі фотосуреттер. Жобаны одан ары жетілдіру мүмкіншіліктері. Ата-аналарды және мектеп оқушылырын жоба дағы іс-әрекеттерге қатыстыру. | |
Просмотров: 4558 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|