Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«Ертөстік» ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Уақыты: 16.11.2012 Білім беру салалары: «Таным» Бөлімдері: ҚМҰҚ Тақырыбы: «Мамематика еліне» саяхат (1-5 ке дейін санау) Мақсаты: 1. Білімділік: 5 көлемінде сандық есептеу дағдысын дамыту, сандарды тура және кері санауға, сандар көршісін атауды, кеңістікті бағдарлау оң, сол, алдыда, артта ұғымдарындамыту. Геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту. Апта күндерін атауды үйрету, балалардың тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, білімге деген құштарлығын арттыру. 2. Дамытушылық: Балалардың білімін дамытушы ойындар арқылы әртүрлі тапсырмаларды орындай отырып, салыстыру, санау, топтау дағдыларын ойын арқылы дамытып, санамақ айту арқылы сөздік қорларын молайту, ой-өрісін дамыту. 3. Тәрбиелік: Балаларды тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу. Табиғат пен адам арасындағы қарым-қатынас арқылы татулыққа , бірлікке, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Санамақ таяқшалар, геометриялық пішіндер кесінділер, ойыншықтар, үйшік. Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс – әрекеті Мотивациялық-қозғаушылық Сабаққа ұйымдастыру. Балалар барлығымыз жылулық шеңбер бойынада тұрып қонақтармен амандасайық. Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылып, Құтты қонақ келіпті, Төріме міне еніпті, Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой, Ал канекей бәріміз, «Сәлеметсіз бе,» дейік үлкенге, Сәлеметсіздер ме, апайлар! Қане барлығымыз орнымызға отырайық. Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Күз мезгілінде неше ай бар? Бір аптада неше күн бар? Мен сендерге жұмбақ жасырайын,мұқиятыңдаңдар Туысқан бес кісі, Бірінен –бірі кіші. Бәрінің аты бір, Ең кішісі шеткісі. Сандарға арналған санамақ кім біледі? Балалар қонақтармен амандасады. Күз мезгілі Үш ай бар: Қыркүйек, қазан, қараша Бір аптада жеті күн бар: дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі,жексенбі. Бес саусақ Айдана: «Бір үйде біз нешеуміз?» санамағы. Бас бармақ-әкем, Балан үйрек -шешем, Ортан терек- ағам, Шылдыр шүмек-әпкем, Кішкене бөбек- мен. Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. Іздену барлау Д.о «Үйшік». Қараңдаршы балалар жазық далада үлкен емес, кіші емес бір үйшік тұр. Сол жазық дала бойымен 1 саны жүгіріп келеді, үйшікті көреді де есікті қағады, ешкім дауыс бермеген соң ішке кіреді. Осында тұрайын деп отырады. Солай 2,3,4,5, сандары келіп берілген тапсырманы орындап барлығы бірге тұрады. 5 саны: Есік тұтқасын ұстап ойланады. Әрі ойланып, бері ойланып сопақша пішін деп жауап беріп, үй ішіне кіреді. Осылайша сандар бірге тату-тәтті дос болып бірге тұрады. (Сандар қатарымен тұарды) Балалар қандай сандар екен? Осы сандармен ойын ойнайық «Қай сан жоқ?» Ойлау қабілеттері арқылы сандарды санау арқылы, жоқ санды табу. Сергіту сәті: 1 дегенде тұрайық, 2,3,4,-алақанды соғайық, Оң жаққа бұрылып, Сол жаққа бұрылып Бір отырып, бір тұрып, Біз жүгіріп алайық. 5 дегенде асықпай, Орнымызды табайық. Балалар , есікті біреу қағып жапқан сияқты, естисіңдер ме? - Хош келдің, сен кімсің? Жалқаубек: Сәлемаетсіңдер ма, балалар, менің есімім. Мен көмек сұрап келдім. Маған апайым тапсырма берді. Сендер көмектесесіңдерме? 1-тапсырма: сандарды тура және кері санау. 2- тапсырма: мына пішіндер қандай пішіндер деп аталады? Қанша бұрыштары бар? Түстері қандай? Санамақ таяқшалардан қандай пішіндер құрастыруға болады? Жалқаубекпен ойын ойнайық. Геометриялық пішіндерге, сандарға байланысты сұрақ-жауап арқылы ойлау қабілеттеріңді байқап көрейік. «Көңілді математика» ойыны. 1.Қандай зат дөңгелек тәрізді болады? 2.Екі тышқанда неше құйрық? 3.Сендердің жастарың нешеде? Балалар қуана ойнайды. 1саны: Мен-1саны, Бір дегенім- бала, Санды дұрыс сана. Сенің қанша атаң бар? Сенің қанша апаң бар? 2саны:Мен 2 санымын, сен қызыға қараған. Екі дегенім –ешкі, Таудан келер кешке. Лағы оның қанша? Ізде келмей қалса. 3саны:Мен 3 санымын, құралған екі ілмектен. Үш дегенім-үйім, Үйде жақсы күйің, Бақшадан да қалма, Тап-таза боп киін. 4саны: Мен 4санымын, иілген үшкір шығанағым. Төрт дегенім-түлік, Жүрген мұны біліп, Жылқы , сиыр, түйе, қой, Санаңа мұны түйіп қой. 5саны: Мен сопақша пішінмін деп кіріп кетеді. 1,2,3,4,5, Балалар таңырқай қарайды. Жалқаубек Көмектесеміз 1,2,3,4,5; 5,4,3,2,1. Геометриялық пішіндер. Үшбұрыш – қызыл түс, Төртбұрыш- көк түс, Дөңгелек – сары түс, Сопақша – жасыл түс. Санамақ таяқшалардан үшбұрыш, төртбұрыш құрастырады. 1.Күн, доп, қарбыз 2.Екі құйрық 3.Төртте, бесте Рефлексивті – қорытындылау Жарайсыңдар балалар, өте тапқыр екнсіңдер. Жалқаубек біздің балалардың білімге деген құштарлығын байқаған боларсың. Сен де апайлар берген тапсырманы күнделікті орындап жүр. Балалар мен сендерге беретін сыйлықтарым бар. Балалар сендерге көп-көп рахмет Күтілетін нәтиже Білуі немесе хабардар болуы: 1-2ге дейін сандарды біледі, таниды. Қалыптасқан әдет: Тура және кері санайды. Істей біледі: Суреттерге қарап сан құрамын ажыратады. Тәрбиеші: Интыбекова Ж.А. | |
Просмотров: 2740 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|