Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
«Ертөстік» ортаңғы тобының ұйымдастырылғаноқуіс – әрекетінің технологиялық картасы Уақыты:14.02.2012 Білім беру салалары: «Таным» «Шығармашылық» Бөлімдері: Экология Тақырыбы: «Қысқы табиғат» Мақсаты: 1. Білімділік: Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктерін қалыптастыру. Табиғатта болатын құбылыстарды танып, терең, сезіне білуге тәрбиелеу. 2. Дамытушылық:Балалардың логикалық ойлау іс-әрекетін дамытып, жан-жақты ойын арқылы баланың қиялын ой –өрісін есте сақтау қабілетін дамыту. 3. Тәрбиелік: Балларға табиғаттың төрт құдіретінің ерекшелігі туралы түсініктерін қалыптастыру, қоршаған ортаны қадірлей білу және қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: Табиғаттың суреттері, гуаш, сәбіз, Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс – әрекеті Мотивациялық-қозғаушылық Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, келген қонақтармен , бүгінгі күнмен амандасады. Балалар қазір бізде қыс мезгілі, қыста қар жауады. Енді мына қар арқылы бір-бірімізге жылы тілектер айтайық. Шеңбер бойында бір-біріне тілек айтқызу. Балалар бүгінгі оқу іс-әрекетімізде «Қысқы табиғатпен танысамыз. Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын, кім шешуін табады екен? Аяз қыстап, өрнек сызып, Терезені торлайды, Қарға омбығып, бет домбығып, Балдырғандар ойнайды, Кейде ұлып, кейде ысқырып, Ұйытқып боран соғады. Бөбектерім айтыңдаршы Бұл қай кезде болады? Қазір жылдың қай мезгілі? Қазір қыстың қай айы? Ол қандай ай? Қыс мезгілі сендерге несімен ұнайды? Көрдіңдер ме балалар қыс мезгілі қандай тамаша. Ал енді балалар табиғат дегеніміз не? Тағы кім айтады? (суреттерді жапсырады) Табиғат- біздің анамыз, Табиғатқа баламыз! Иіліп сәлем береміз, Біз әдепті баламыз! Сәлеметсіңдер ме қонақтар! Қарды ұсынып бір-бірлеріне жылы жүрекпен өз тілектерін айтады. Балалар қызыға тыңдайды. Қыста Қазір жылдың қыс мезгілі. Ақпан айы Ақпан айы қыстың соңғы айы Қыста шанамен сырғанаймыз, аққала жасаймыз, қармен ойнаймыз Адам, торғай, ағаш, күн, жануарлар Бізді қоршаған орта Іздену барлау Тәрбиеші:Балалар енді мына суретке қарап қай мезгілге байланысты, балалар не істеп жүр екен әңгіме құрастырайық. Дұрыс айтасыңдар енді орнымыздан тұрайық сергіту сәтін жасайық. Шаршағанда ырғалып, Гүлге ұқсап демалам. Қанатымды бір қағып, Гүлдей болып жайқалам. Орнымызға отырайық. Жақсы балалар сендер қыс мезгілін білдіңдер. Осы кездеесік қағып «Қоян» келеді. Сәлеметсіңдер ме балалар? Мен сендерге өзіммен бірге жұмбақ ала келдім, кім шешуін табады екен. Ақ жібек асыл көрпедей, Қыс болса жерді жабады. Жазғытұрым болғанда Су болып сайға ағады Жерге қазық қақтым Басына айдар тақт Олай болса балалар осы сәбіз арқылы жауып тұрған қардың суретін салып бересіңдер ме? Балалар алдымыздағы беттің түсі қандай? Қандай пішінге ұқсайды? Қардың түсі қандай? Олай болса барлығымыз қолымыздағы сәбіз арқылы жауып тұрған қардың суретін салайық. Салған суреттерімізден қоянға көрме жасап берейік. Қоянға ұнадыма екен? Рахмет сендерге балаалр тамаша сурет салдыңдар. Сендердің салған суреттеріңді алып орманға қайтайын. Достарыма көрсетемін. Сау болыңдар. Балалар қызыға қарайды. Суреткеқарап әңгіме айтады. Балалар қимылмен көрсетеді. Балалаар таң қалады. Жұмбақтың шешуін айтады Қар Сәбіз Иә Көк Төртбұрыш Ақ Балалар қуана келіседі Әрине ұнады Сау бол қоян Рефлексивті – қорытындылау Балалар сендер қыс мезгіліне байланыстытақпақтар білесіңдерме? Енді балалар ойын ойнайық Д.о «Ойлан тап» Қыс мезгіліне байланысты суреттерді тақтаға жапсырады. Қыс мезгілінде неше ай бар? Қандай айлар? Ақпан қыстың қандай айы? Балалартақпақтарын айтады. Балалар қуана келіседі. Аққала, коньки, шан, шаңғы, қоян, Үш ай бар желтоқсан, қаңтар, ақпан Ақпан қыстың соңғы айы Күтілетін нәтиже Білуі немесе хабардар болуы: Қыс мезгілі туралы түсінік алды. Қалыптасқан әдет: Өз ойларын толық айта алады. Істей біледі: Суретке әңгіме құрастырады Тәрбиеші: Интыбекова Ж.А. Тексерді: | |
Просмотров: 1051 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|