Главная » Статьи » В помощь учителю » Дошколенок |
Турлыбекова Сайраш Нурдоллақызы. «Аружан» мектепке дейінгі шағын орталығының тәрбиешісі. «Нұрай» екінші сәбилер тобының ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы. Бөлімдері: «Қоршаған ортамен таныстыру» Тақырыбы: «Жол белгілерін білесіз бе?» Білімділік: Жол белгілері жайлы білім беру. Дамытушылық: Бағдаршаммен таныстыру. Тәрбиелік: Жолда абайлап жүруге тәрбиелеу. Көрнекілік: Сюжетті суреттер, бағдаршам. Сөздік жұмыс: Қамқорлық, абайла, достық. Қостілділік компоненті: Бағдаршам-светофор. Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті Мотивациялық– қозғаушы Ж.ш Тәрбиеші: «Біз қандаймыз, қандаймыз? Дұрыс айтасыңдар балалар барлығымыз аман –сау болайық. Ғажайып сәті: Топқа қоян келеді. Балалар жартылай шеңберге тұрады. Біз қандаймыз, қандаймыз? Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз. Еш уайымды білмейміз. Балалар қуана қарсы алады. Іздену - барлау Қоян: Еркін өскен далада, Мен де келдім қалаға. Қиналдым жол тәртібін Кіргізе алмай санаға. Тәрбиеші: Қоян, сен отыр, біздің балалар саған жол тәртібін үйрететін болады. Тәрбиеші балаларға сюжетті суреттерді көрсетеді. Бағдаршамның киімін бір балаға кигізеді. Жантөре сен кім болдың? Азамат айта қойшы, Жантөре кім екен? Осылай бірнеше баладан сұрау. Балалар бағдаршамның неше көзі бар екен? Көрдіңдер ме балалар. Бағдаршамның қандай көзіне жүреді екенбіз? Балалар жартылай шеңбер бойымен отырады. Балалар зейін қойып тыңдайды. Суретке қарап әңгімелейді. Жантөре: Менің атым бағдаршам. Бір көзім жүгір дейді. Бір көзім кідір дейді. Бір көзім абайла дейді. Қарап ал маңайға дейді. Бағдаршам. Үш көзі бар екенін айтады. Қызыл көзін ашқанда. Аяғыңды баспа алға. Сары көзін ашқанда, Қарап қалма аспанға. Жасыл көзін ашқанда жүре бергің жасқанба. Жасыл түске жүретіндерін айтады. Рефлексивті - қорытындылау Ойын: «Өз орныңды тап» Тәрбиеші, балаларға қызыл, сары, жасыл түстерді таратып береді. Орындықтарда осы үш түс белгіленген. Әуен ойнағанда балалар өз орындарын табуға тиіс. Қоян балаларға жол белгілерін үйреткені үшін ризашылығын білдіреді. Оларға әкелген силықтарын таратып береді. Балалар енді біз жолда қалай жүреміз? Жақсы балалар барлығымыз жолда абайлап жүрейік.Аман-сау болайық. Балалар қолдарындағы түс сияқты орындарына отырады. Балалар көліктен түсіп, арнайы жолақшалы жолмен өтеді. Енді бұдан былай Бағдаршамға қарайық. Керек жерге асықпай Аман-есен барайық. Күтілетін нәтиже : Білуі немесе хабардар болуы: Жол белгілері жайлы, бағдаршам жайлы, жолда абайлап жүру керегі жайлы хабардар болады. Қалыптасқан әдет: Ойындарға белсене қатысады, байланыстыра сөйлей алады, өз ойларын жеткізеді. Істей біледі: Зейін қойып тыңдайды,түсінеді. Семей қаласы | |
Просмотров: 3353 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|